Registracija ir prisijungimas

Kaip pradėti naudotis savitarnos svetaine e.ignitis.lt?

Pradiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt prisijungimo lange paspauskite nuorodą „Registruokitės“.

 

kaip naudotis savitarna e.ignitis

Atsivėrusiame registracijos lange pasirinkite vieną iš registracijos būdų bei atlikite tolimesnius registracijos veiksmus:

  • Nustatant tapatybę (naudojantis „M. parašu“, „SMART-ID“, „Elektroniniais valdžios vartais“ (galėsite prisijungti per banko paskyrą)) – užsiregistravus automatiškai bus pridėtos jūsų vardu sudarytos sutartys ir galėsite sėkmingai valdyti elektros ar dujų sutartis (pasirašyti ar persirašyti sutartis, keisti mokėjimo planus, atnaujinti kontaktus ir kt.), sąskaitas (peržiūrėti sąskaitas, mokėjimų statistiką ir kitą konfidencialią informaciją) ir užsisakyti aktualias paslaugas (mokėjimo pažymas, teikti paraiškas laikinam nevartojimui, elektros galios keitimui ir pan.).
     
  • Kitais būdais – reikės savarankiškai pridėti norimas sutartis ir galėsite deklaruoti rodmenis bei atlikti mokėjimus. Norint pilnai valdyti elektros ar dujų sutartis (pasirašyti ar persirašyti sutartis, keisti mokėjimo planus, atnaujinti kontaktus ir kt.), sąskaitas (peržiūrėti sąskaitas, mokėjimų statistiką) ir užsisakyti aktualias paslaugas (mokėjimo pažymas, teikti paraiškas laikinam nevartojimui, elektros galios keitimui ir pan.) bus reikalinga savininko vardu patvirtinti tapatybę.

Svarbu: kad registracija būtų sėkmingai baigta, paspauskite nuorodą, kurią gausite nurodytu el. pašto adresu.

Ką daryti toliau prisiregistravus savitarnos svetainėje e.ignitis.lt?

Patvirtinus registraciją „Deklaravimo ir mokėjimo“ lange jums reikia pridėti jums aktualias sutartis (elektros, dujų, vandens, šilumos, ryšio ir kt.).

Atsidariusiame lange įveskite kliento / mokėtojo kodą (galite rasti elektros energijos ar gamtinių dujų sąskaitoje) ir asmens, kurio vardu sudaryta sutartis, vardą:

  • Veskite tik vardą – pavardė nereikalinga;
  • Vardą veskite su lietuviškais simboliais;
  • Jei sutartyje nurodyti du vardai – veskite abu vardus.

Suvedę duomenis, spauskite mygtuką „Pridėti“.

Kaip užsiregistruoti „Ignitis“ verslo klientui?

Verslo klientams registruotis nereikia. Junkitės su jūsų turimais prisijungimo duomenimis, kurie buvo išsiųsti sutarties sudarymo metu nurodytu el. pašto adresu.

Kaip pasikeisti paskyros prisijungimo el. paštą ar paskyros vartotojo vardą?

Viršuje, dešiniame kampe, spustelkite paskyros vardą ir pasirinkite „Mano paskyra“. Čia galite koreguoti prisijungimo vardą (el. pašto adresą) ar paskyros vartotojo vardą. Juos pakeitę paspauskite „Išsaugoti“.

Pastaba: paskyros vardą ir pavardę gali koreguoti tik tie vartotojai, kurie nėra patvirtinę savo tapatybės. Ją patvirtinus, vartotojo vardas ir pavardė negali būti keičiami, nes jie identifikuojami automatiškai.

Kodėl mano savitarnos svetainės e.ignitis.lt paskyra buvo užblokuota ir kaip ją atblokuoti?

Tikriausiai neteisingai 5 kartus įvedėte prisijungimo slaptažodį ir jūsų paskyros prieiga buvo laikinai apribota 30 min., po to vėl galite bandyti prisijungti. Jei pamiršote slaptažodį, prieš vėl bandant prisijungti rekomenduojama susikurti naują, pagrindiniame prisijungimo puslapyje paspaudus nuorodą „Priminti slaptažodį“. Dar kartą neteisingai įvedus slaptažodį 5 kartus jūsų paskyros prieiga bus užblokuota vėl. Tokiu atveju atblokavimas galimas tik kreipiantis el. paštu info@ignitis.lt arba klientų aptarnavimo telefonu 1802*.                                                                                    

* Skambutis trumpuoju numeriu apmokestinamas pagal jūsų ryšio operatorių taikomą tarifą. Skambinant numeriu + 370 611 21802, minutės kaina kaip skambinant „Telia“ tinkle.

 

Elektros ir dujų paslaugos

Kaip pranešti apie laikiną elektros energijos nevartojimą?

Prisijungę prie savo paskyros ties elektros energijos sutartimi pasirinkite „Sutarties nustatymai“ skiltį  ir spauskite nuorodą „Užsakyti laikiną nevartojimą“.              

elektra

Atsidariusiame lange, prie objekto, kuriam norite užsakyti laikiną elektros energijos nevartojimą, spauskite mygtuką „Užsakyti“.

laik

Užsakymo formoje nurodykite laikotarpį, nuo kada iki kada nevartosite elektros energijos objekte, pasirinkite, kokiu būdu norite gauti pranešimą apie paslaugos termino pabaigą, ir spauskite mygtuką „Pateikti“.                 

laikinas nevartojimas elektrai

 

           

Kodėl negaliu pratęsti elektros energijos laikino nevartojimo termino?

Jei jau turite užsakytą laikino nevartojimo paslaugą, savitarnos svetainėje e.ignitis.lt ją pratęsti galėsite tik pasibaigus prieš tai užsakytos paslaugos terminui.

Kaip užsisakyti pažymą apie atsiskaitymą už elektros energiją?

Prisijungę prie savo paskyros ties elektros energijos sutartimi pasirinkite „Sutarties nustatymai“ skiltį ir spauskite nuorodą „Užsakyti pažymą apie atsikaitymą“.

elektra1

Atsidariusiame lange matysite anksčiau užsakytas pažymas. Norėdami užsakyti naują pažymą, spauskite mygtuką „Nauja pažyma“.

pazyma apie atsiskaityma ignitis

Formoje pažymėkite objektą, kuriam norite užsakyti pažymą, pasirinkite laikotarpį (didžiausias galimas laikotarpis – 12 mėn.) ir spauskite mygtuką „Užsakyti“. Sėkmingai užsakę pažymą, matysite pranešimą jog užsakymas priimtas.  

pazymos apie atsiskaityma uzsakymas ignitis

 

Mokėjimai

Kaip deklaruoti elektros energijos ar gamtinių dujų skaitiklių rodmenis?

Savitarnos svetainėje e.ignitis.lt pasirinkite skiltį „Deklaravimas ir mokėjimas“ (ją rasite viršutinėje meniu juostoje). Sutarties skiltyje „Rodmenys (nuo–iki)“ paspauskite ant balto („Iki“) langelio ir įveskite dabartinius skaitiklio rodmenis.

rodmens deklaravimas

  • Jei norite iš karto deklaruoti ir apmokėti, ekrano apačioje paspauskite ant nuorodos „Deklaruoti ir mokėti“. Suformavus savitarnos svetainės e.ignitis.lt mokėjimo krepšelį, pasirinkite vieną iš mokėjimo būdų.

apmokejimas

  • Jei norite tik deklaruoti ir laukti kol bus suformuota sąskaita, ekrano apačioje paspauskite ant nuorodos „Deklaruoti Ignitis rodmenis“. Pagal pateiktą sąskaitą vykdykite mokėjimą.

Sąskaita suformuojama iki mėnesio 5 d. d. arba deklaravus ir apmokėjus savitarnos svetainėje e.ignitis.lt per 2 d. d.

Kaip apmokėti už bendrąsias elektros energijos reikmes?

Jeigu žinote mokėtiną sumą už bendrąsias reikmes (tokią informaciją pateikia namą administruojanti įmonė arba nurodoma mokėjimo pranešime), galite sumokėti iš karto ties elektros energijos sutartimi pakoregavus „Mokėtiną sumą“.

kaip apmoketi ignitis

Atsiskaityti galite su kito mėnesio sąskaita. Deklaravus rodmenis už suvartotą elektros energiją ir juos apmokėjus savitarnos svetainėje e.ignitis.lt bus suformuota sąskaita, kurioje matysite priskaičiuotą sumą už bendrąsias namo reikmes. Šią bendrųjų reikmių sumą apmokėsite su kito mėnesio sąskaita.

Kaip apmokėti dalį sąskaitos ar didesnę sumą?

„Deklaravimo ir mokėjimo“ lange deklaravus rodmenis ar esant paskaičiuotai „Mokėtinai sumai“ galite ją pakoreguoti.

sumos koregavimas

Taip pat jau suformavus savitarnos svetainės e.ignitis.lt mokėjimo krepšelį, paspaudus ant šiukšlių dėžės ikonėlės, galite pašalinti vieną iš paslaugų, už kurią šiuo metu nenorite atlikti mokėjimo.

e.ignitis.lt mokejimo krepselis

SVARBU: jau pasirinkus „Mokėjimo būdą“ nebekoreguokite sumos. Jei persigalvojote ir norite apmokėti kitą sumą, tai galite atlikti iš naujo, pasirinkę vieną iš anksčiau esančių žingsnių.  

Ką daryti jei tą patį mokėjimą klaidingai atlikote kelis kartus?

Pastebėjus, jog įmoka už ta patį savitarnos svetainės e.ignitis.lt mokėjimo krepšelį buvo atlikta kelis kartus, ji bus grąžinta. Apie tai būsite informuoti el. paštu.

Kodėl „Mokėtina suma“ pateikta su „–“ simboliu?

Tai reiškia, kad turite permoką, kuri bus išskaičiuota su tolimesne sąskaita.

Kodėl iš banko sąskaitos lėšos nuskaitytos, bet savitarnos svetainėje e.ignitis.lt vis dar matote ,,Mokėtiną sumą“?

Duomenys savitarnoje atsinaujina per 2 d. d., kai įmoka yra perduodama teikėjams ir užskaitoma. Savo el. paštu gausite mokėjimą patvirtinantį pranešimą su mokėjimo išklotine. Savo patogumui visų atliktų mokėjimų bei kitą aktualią informaciją galite pasitikslinti savitarnos svetainėje e.ignitis.lt, pasirinkę „Istorija > Mokėjimų istorija > Savitarnos mokėjimų istorija“.

Kiek kainuoja vienas mokėjimas už keletą paslaugų teikėjų?

Mokėjimams už elektros energiją ir gamtines dujas papildomas mokestis netaikomas. Už kitų teikėjų paslaugas – po 0,15 Eur už kiekvieną teikėją.

Pavyzdžiui, savitarnos svetainėje e.ignitis.lt mokate už elektros energiją, gamtines dujas, vandenį ir mobilųjį ryšį. Operacijos mokestis jūsų mokėjimo krepšeliui bus 0,30 Eur: už elektros energiją – 0,00 Eur; už gamtines dujas – 0,00 Eur; už vandenį – 0,15 Eur; už mobilųjį ryšį – 0,15 Eur.

Ar galiu apmokėti kito kliento ar asmenų sąskaitas?

Pasirinkę vieną iš žemiau nurodytų paslaugų teikėjų, savitarnos svetainėje e.ignitis.lt į savo paskyrą galite prisidėti kitų asmenų sutartis. Tam reikia žinoti sutarties duomenis (vartotojo kodą, sutarties savininko vardą ar sutarties pavadinimą). Taip galėsite apmokėti net tik savo, bet ir kitų asmenų sąskaitas: nuomojamo buto ar savo artimųjų elektros, dujų, komunalinius ir kt. atsiskaitymus.

kurio teikejo sutarti norite itraukti

 

Sąskaitos ir istorija

Kaip peržiūrėti visas sąskaitas už elektros energiją ar gamtines dujas?

Prisijungę prie savo paskyros ties elektros energijos ar gamtinių dujų sutartimi spauskite nuorodą „Sąskaitų ir mokėjimų istorija“.      

saskaitu        

Atsidariusiame lange matysite informaciją apie visus atliktus mokėjimus (per savitarnos svetainės e.ignitis.lt paskyrą, banko mokėjimo ruošinius ar įmokų surinkimo vietas) bei suformuotas PVM sąskaitas faktūras.  

Kaip sužinoti, už ką yra nurodoma elektros energijos ar gamtinių dujų „Mokėtina suma“?

Prisijungę prie savo paskyros ties elektros energijos ar gamtinių dujų sutartimi spauskite nuorodą „Sąskaita už elektros energiją“ arba „Sąskaita už dujas“. Čia bus pateikta paskutinė suformuota sąskaita, kur detaliau nurodyta suma ir rodmenys už kuriuos paskaičiuota „Mokėtina suma“.

Kodėl negaliu matyti sąskaitos už elektros energiją ar gamtines dujas duomenų?

Šią informaciją gali matyti tik sutarties savininkas – asmuo, kurio vardu sudaryta elektros energijos ar gamtinių dujų pirkimo – pardavimo sutartis. Jeigu jūs nesate sutarties savininkas, bet norite peržiūrėti informaciją, įvedę reikalingus duomenis, galite patvirtinti sutarties savininko tapatybę. Tai galite padaryti per nurodytus bankus, pasinaudoję e. valdžios vartais, mob. parašu ar sutarties kontaktuose nurodytu el. paštu. Svarbu: nepatvirtinę savininko tapatybės, negalėsite peržiūrėti informacijos.

Kodėl sąskaita pateikta su skola nors jau apmokėjote?

Tikriausiai mokėjimą atlikote ne pagal savitarnos svetainės e.ignitis.lt suformuotą paslaugų krepšelį (t. y. per bankines įmokų surinkimo formas, kitose įmokų surinkimo vietose). Duomenys atsinaujins kito mėnesio pradžioje, kai bus suformuota sąskaita elektros energijos ar gamtinių dujų sąskaita arba pateikti kitų paslaugų teikėjų duomenys.

Kodėl galėjo pasikeisti elektros energijos „Mokėtina suma“?
  • Jei atsiskaitote pagal suvartojimo vidurkį (jis įjungiamas atskirai užsisakius), deklaravote didesnį / mažesnį rodmenį ir jums perskaičiavome naują suvartojimą / mokėtiną sumą per mėnesį.
  • Buvo nurašyti jūsų elektros energijos skaitiklio rodmenys – pagal tai perskaičiavome „Mokėtina sumą“.
  • Įvertinome ir įtraukėme jūsų turimą skolą ar permoką.
  • Suvartojote daugiau elektros energijos nei įprastai.
Kaip peržiūrėti gamtinių dujų ar elektros energijos suvartojimo istoriją?

Prisijungę prie savo paskyros lango viršuje esančioje meniu juostoje pasirinkite skiltį „Istorija“ ir spauskite nuorodą „Suvartojimo istorija“. Atsidariusiame lange matysite paskutinių 12 mėn. gamtinių dujų ar elektros energijos suvartojimo istoriją, kurią galite palyginti su praėjusiu 12 mėn. laikotarpiu.

bendras suvartojimas

Kiti klausimai

Kodėl gavau elektros energijos ar gamtinių dujų mokėjimo pranešimą?

Mokėjimo pranešimą siunčiame norėdami jus informuoti apie tą mėnesį susidariusią mokėtiną sumą už suteiktas paslaugas. Šį pranešimą siunčiame tuo atveju, jei jūsų mokėtina suma yra didesnė nei 8 Eur ir dar nesame gavę informacijos apie atliktą mokėjimą.

Jei sąskaitą jau apmokėjote, o pranešimą vis tiek gavote – viskas gerai, nes mokėjimai mus pasiekia per kelias darbo dienas, nematėme jūsų mokėjimo ir dėl šios priežasties išsiuntėme pranešimą.

Už kokių teikėjų paslaugas galiu atsiskaityti savitarnos svetainėje e.ignitis.lt?

Paslaugų teikėjų sąrašą, už kurių paslaugas galima atsiskaityti savitarnos svetainėje e.ignitis.lt, galite peržiūrėti čia. Pateiktas sąrašas nėra galutinis ir yra nuolat atnaujinamas. Jei pageidaujamo paslaugų teikėjo neradote, kviečiame pasitikrinti sąrašą kiek vėliau.

Kilus klausimų dėl jums suteikto mokėtojo (kliento) kodo, rodmenų deklaravimo ar mokėjimų, pirmiausia susisiekite su paslaugos teikėju. Paslaugų teikėjų kontaktinę informaciją rasite paspaudę ant aukščiau pateiktos nuorodos.

Kaip atsiskaityti už elektros energiją ar gamtines dujas be atsiskaitymo knygelės?

Atsiskaitymo knygelė (užrašinė) nėra mokėjimą patvirtinantis dokumentas, todėl visose įmokų surinkimo vietose už paslaugas galite atsiskaityti ir be jos.

Įmokų surinkimo vietoje pakanka pateikti:

-Kliento kodą (8 skaitmenys). Šį kodą rasite sutartyje, paskutinio mokėjimo kvite, taip pat galite sužinoti prisijungę prie savitarnos svetainės e.ignitis.lt ar klientų aptarnavimo telefonais.

-Skaitiklio rodmenį IKI.

Viskas! Mokėtiną sumą jums paskaičiuos, o išduotas įmokos kvitas bus jūsų mokėjimą patvirtinantis dokumentas.

Pageidaujate naudotis užrašinės forma? Ją rasite čia.

Naudokitės e.ignitis.lt – viena savitarnos sistema jūsų atsiskaitymams atlikti, mokėjimų planams keisti, užsakymams ir kitiems darbams vykdyti.