Daugiau kaip 800 tūkst. „Ignitis“ nepriklausomo tiekimo klientų kiekvieną mėnesį iki 10 d. sulaukia sąskaitų už suvartotą elektros energiją. Daliai klientų, ypač tiems, kuriems nepriklausomas elektros energijos tiekimas prasidėjo neseniai, kyla klausimas – kaip deklaruoti elektros skaitiklio duomenis? „Ignitis“ privačių klientų padalinio vadovė Nerilė Mažeikienė primena, kaip ir kur galima tai padaryti.
Prasidėjus nepriklausomam elektros energijos tiekimui, visoje rinkoje klientams suvienodinta atsiskaitymo už elektros energiją tvarka, kurią taiko visi nepriklausomi elektros energijos tiekėjai. Įsigaliojus nepriklausomo tiekimo sutarčiai, sąskaitos pateikiamos už praėjusį mėnesį pagal faktiškai suvartotą elektros energijos kiekį, jei klientas rodmenis deklaravo, arba, jei suvartotas elektros energijos kiekis nebuvo deklaruotas, pagal vidutinį kliento suvartojimą.
„Ignitis“ sąskaitos arba mokėjimo pranešimo SMS žinute klientai sulaukia iki mėnesio 10 dienos ir turi apmokėti iki einamojo (to paties) mėnesio pabaigos. Apmokėdami sąskaitą klientai gali deklaruoti skaitiklio duomenis šiais būdais: „Ignitis“ savitarnoje, elektroninėje bankininkystėje, jiems įprastose įmokų surinkimo vietose arba per vienasaskaita.lt sąskaitų apmokėjimo platformą. Taip vienu kartu klientus kviečiame atlikti du darbus – apmokėti sąskaitą ir deklaruoti skaitiklio duomenis“, – primena N. Mažeikienė.
Kaip teigia N. Mažeikienė, pasitaiko atvejų, kad klientai nori tik deklaruoti skaitiklio rodmenis, o internetu nesinaudoja, tokiais atvejais „Ignitis“ atstovė juos kviečia kreiptis į internetu besinaudojančius artimuosius, pasakyti jiems savo kliento kodą, o artimieji savitarnoje galės deklaruoti skaitiklio duomenis už internetu nesinaudojantį artimąjį. Tai padės sutaupyti laiko, nes nereiks niekur važiuoti ar skambinti.
Primename, kad klientams, kurie yra gaminantys vartotojai, kurie turi išmaniuosius skaitiklius, kurie yra užsisakę e-sąskaitą – deklaruoti rodmenų nereikia.
„Ignitis“ atstovės teigimu, papildomai kreiptis dėl deklaravimo telefonu, el. paštu ar atvykti į klientų aptarnavimo centrus tikrai nereikia, užtenka sąskaitos apmokėjimo metu pasakyti arba elektroninėse formose įrašyti naujus skaitiklio duomenis. Svarbu tai, kad atsiskaitant elektroninėje bankininkystėje reikalinga pasirinkti naują įmokų ir mokesčių formą bei naudoti naują įmokos kodą – 203000.
Jeigu iki einamojo mėnesio paskutinės dienos nespėjote deklaruoti skaitiklio duomenų – nėra ko baimintis, sąskaita bus paskaičiuota pagal kliento suvartojimo vidurkį, o ją apmokėti reikės gavus kito mėnesio sąskaitą.