Einant į pabaigą valstybės kompensacijoms, „Ignitis“ ragina savo klientus suskubti ir pasikeisti turimą elektros tiekimo planą į pigesnį. Prasidėjusi vasara sumažino elektros kainą biržoje, todėl šiuo metu tai yra itin palankus metas pasikeisti turimą elektros naudojimo planą ir užfiksuoti mažesnę kainą. Tą padaryti „Ignitis“ skatina per likusias dvi savaites – iki šių metų birželio 29 dienos, nes valstybės kompensacija už elektrą gyventojams nebebus taikoma nuo liepos 1 dienos.
„Pavasarį sezoniniai veiksniai bei stabilesnė geopolitinė situacija lemia, kad elektros kainos biržoje ima mažėti. Pingant elektrai biržoje, klientams yra naudinga pasitikrinti turimą elektros tiekimo planą ir jį pasikeisti, kad mažesnė elektros kaina galiotų ilgesnį periodą“, – teigia Andrius Kavaliauskas, „Ignitis“ privačių klientų tarnybos vadovas.
Tiems, kurie iki birželio 29 d. nespės pasikeisti turimų elektros tiekimo planų, besibaigiant valstybės kompensacijoms, situacija pablogėtų, tačiau „Ignitis“ tokiems klientams vienašališkai sumažino elektros kainą iki 28 ct/kWh. Tokia kaina bus užfiksuota iki administruojamos sutarties termino pabaigos.
„Ignitis“ atstovas atkreipia dėmesį, kad elektros vartotojams, kurie ankstesnės sutarties sudarymo metu gavo nuolaidų, jų grąžinti nereikės. Tai bus taikoma tiems klientams, kurie planą pasikeis iki birželio 29 d. dienos ir liks „Ignitis“ nepriklausomo tiekimo klientais ne trumpiau kaip šešis mėnesius. Šiuo metu „Ignitis“ siūlo fiksuotos kainos elektros tiekimo planus nuo 22 ct/kWh iki 25 ct/kWh, priklausomai nuo suvartojamos energijos kiekio, taip pat su elektros birža susietus planus.
„Nepaisant to, kad vasarą žmonės nori būti gamtoje ir atostogauti, jaučiame pareigą priminti, kad šiuo metų laiku pasirūpinę savo elektros kaina, jie galės ramiau ir saugiau jaustis rudenį bei žiemą. Vis tik noras mokėti mažesnę kainą ir iniciatyva čia turėtų ateiti iš kliento pusės“, – primena A.Kavaliauskas.
Jo teigimu, pats patogiausias ir greičiausias būdas pakeisti elektros tiekimo planą klientų savitarnos sistemoje. Taip pat galima kreiptis telefonu ar atvykti į klientų aptarnavimo centrą.