Savitarna
Ingrida Razmė
Ingrida Razmė

Klientų patogumui naujovė Klaipėdos „Ignitis“ klientų aptarnavimo centre

„Ignitis“ Klaipėdos klientų aptarnavimo centras gegužės mėnesį įgyvendins bandomąjį projektą – išankstinę klientų registraciją susitikimui su klientų aptarnavimo specialistu fiziniame klientų aptarnavimo centre. Bendrovės Klaipėdos klientų aptarnavimo centro vadovė Ingrida Razmė patikina, jog ir toliau lieka galimybė atvykti be išankstinės registracijos ir laukti aptarnavimo eilės tvarka. Tačiau atkreipia dėmesį, kad išankstinė laiko rezervacija užtikrins, jog nereiks laukti eilėje, o specialistas, iš anksto žinodamas kokiu klausimu klientas kreipiasi, bus išsamiai pasiruošęs individualiai konsultacijai.

I. Razmės teigimu, jau dabar klientai, nenorėdami laukti klientų aptarnavimo centro eilėje, vis pasiklausdavo ar galima užsiregistruoti ir atvykti sutartu laiku, tad girdėdami juos ir siekdami atliepti poreikius, pradedame klientų aptarnavimą ir pagal išankstinę registraciją.

Klientai, planuojantys atvykti į Klaipėdos klientų aptarnavimo centrą ir norėdami gauti konsultaciją, nelaukiant eilėje, telefonais 8 611 21802 ar 1802, arba klientų aptarnavimo centre galės užsiregistruoti iš anksto ir atvykti sutartu laiku. Bandomasis projektas bus įgyvendinamas nuo gegužės 2 d. iki 31 d. Registruotis išankstinei konsultacijai galima nuo balandžio 20 d.

Nuo gegužės 2 d. registracija anksčiausiai galima kitai darbo dienai.

„Siekiame geriausios kliento patirties, todėl tikime, kad išankstinė klientų registracija konsultacijai, padės jiems planuoti ir taupyti savo laiką, o „Ignitis“ klientų aptarnavimo specialistai galės greičiau ir efektyviau išspręsti atvykusio kliento klausimus, nes darbuotojas, prieš kliento vizitą išnagrinės kliento situaciją, iš anksto pasiruoš aptarnavimui“, – apie išankstinės registracijos privalumus kalba I. Razmė.

Registracijos procesas bus labai paprastas, kad klientams, paskambinusiems registruotis konsultacijai, būtų aišku, kokią informaciją jiems reikalinga pateikti ir kaip bus organizuojamas aptarnavimas su išankstine registracija. Procesus organizuojame taip, kad vartotojai gautų gerą patirtį, o jų klausimas būtų išspręstas efektyviai.

Iš viso Lietuvoje veikia šeši „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrai penkiuose miestuose: Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Kaune ir du Vilniuje.