Savitarna

Mano.ignitis.lt savitarna

Registracija ir paskyros valdymas

Kaip susikurti paskyrą ir prisijungti prie savitarnos?
Kaip pakeisti prisijungimo el. paštą ar vartotojo vardą?
Kaip atsinaujinti paskyros slaptažodį?
Kaip atblokuoti paskyrą?
Kodėl jungiantis prie savitarnos reikia nustatyti tapatybę?
Kaip patvirtinti tapatybę?

Nepriklausomas elektros ir gamtinių dujų tiekimas

Kur dingo mano visuomeninio elektros tiekimo sutartis?
Kaip sudaryti nepriklausomo tiekimo sutartį savitarnoje?
Kaip rasti ir prisidėti nepriklausomo tiekimo sutartį?
Kur rasti nepriklausomo elektros tiekimo planą ir tarifą?
Kaip pasikeisti „Ignitis“ nepriklausomo tiekimo planą?
Pasikeičiau turimą „Ignitis“ planą, bet noriu atsisakyti šio pokyčio. Ką daryti?
Kur savitarnoje rasti būsimo elektros tiekimo plano kainas?
Kaip naudotis savitarna esant „Ignitis“ nepriklausomo elektros tiekimo klientu?
Kodėl savitarnoje matomi du Kliento kodai? Ir kaip atsiskaityti už elektrą bendrosioms namo reikmėms?
Kaip deklaruoti ir atsiskaityti už nepriklausomo tiekimo elektrą?
Kaip teisingai atsiskaityti su senuoju elektros tiekėju?
Kaip nutraukti nepriklausomo tiekimo sutartį?
Kodėl galėjo pasikeisti nepriklausomo elektros tiekimo „Mokėtina suma“?
Kur rasti gamtinių dujų kliento kodą ir objekto numerį?
Kur rasti elektros tiekimo kliento kodą ir objekto numerį?

Paslaugų valdymas

Kodėl atnaujintoje savitarnoje visuomeninio tiekimo sutartys yra atskirtos?
Kaip deklaruoti dujų ar kitų paslaugų rodmenis?
Kaip iš mano.ignitis.lt savitarnos persijungti į visuomeninio tiekimo savitarną ir atvirkščiai?
Kaip deklaruoti elektros ir dujų rodmenis už artimąjį savitarnoje?
Kaip pridėti naują paslaugos teikėjo sutartį?
Už kokius paslaugų teikėjus galima atsiskaityti savitarnoje?
Kaip atsisiųsti sutartį?
Kaip prisidėti kito asmens sudarytą Ignitis sutartį su pilna teise ją valdyti?
Kaip kitam asmeniui suteikti įgaliojimą pilnai valdyti jūsų turimą sutartį?
Kaip atsiskaityti už namų paslaugas: elektrą, dujas, vandenį, šildymą ir kita?
Kur peržiūrėti elektros ir dujų sąskaitas?
Kaip užsisakyti elektros ir dujų atsiskaitymo pažymas?
Kaip užsisakyti elektros ir dujų laikiną nevartojimą?
Kaip atnaujinti kontaktinius duomenis arba pakeisti sąskaitos gavimo būdą savitarnoje?
Kaip rasti ir prisidėti visuomeninio tiekimo sutartį?

Kiti klausimai

Kur savitarnoje matyti ar mokėjimas gautas?
Ką daryti, jei tas pats mokėjimas per klaidą buvo atliktas kelis kartus?
Kodėl iš banko sąskaitos lėšos nuskaitytos, bet savitarnoje vis dar matoma „Mokėtina suma“?
Kaip sužinoti, už ką yra pateikta elektros ir dujų mokėtina suma?
Kodėl kito paslaugos teikėjo sąskaita pateikta su skola, nors buvo atliktas mokėjimas?
Kodėl savitarnoje neatsinaujino rodmenys po skaitiklio keitimo?
Kur rasti daugiau informacijos apie kitų paslaugos teikėjų pateikiamus duomenis?
Kas yra pinigų plovimo prevencija?
Kokie dažniausi sukčiavimo būdai?
Kaip atpažinti sukčius?
Kaip saugiai naudotis mokėjimo priemonėmis ir mokėjimo paslaugomis el. erdvėje bei nepatekti į sukčių tinklą?
Kur kreiptis jei tapau sukčiavimo auka?
Kas yra tarptautinės sankcijos?
Kur kreiptis, jei turiu žinių, kad EMA paslaugos naudojamos pinigų plovimui, teroristų finansavimui arba, naudodamasis EMA paslaugomis, nukentėjau nuo sukčių?
Kodėl nepavyksta atlikti mokėjimo arba jis grąžinamas atgal?
Kodėl nuo 2023-12-01 nebegalima atsiskaityti mokėjimo kortele?

DUK Temos

Ar žinojote, kad IGNITIS Savitarnoje galite:

  • Atsiskaityti už elektrą, dujas, šildymą, vandenį, telekomunikacijos ir kitas namų paslaugas
  • Pasirašyti sutartis
  • Sužinoti savo planą, tarifą, suvartojimo statistiką
  • Peržiūrėti mokėjimų istoriją
  • Deklaruoti skaitiklio rodmenis
  • Pasikeisti turimą elektros planą
  • Ir daug daugiau
Prisijungti
Ignitis savitarna