Savitarna

Visuomeninio tiekimo savitarna

Paslaugų valdymas

Kodėl atnaujintoje „Ignitis“ savitarnoje visuomeninio tiekimo sutartys yra atskirtos?
Kur dingo mano nepriklausomo tiekimo / gamtinių dujų / kitų paslaugų teikimo sutartys?
Kaip sudaryti nepriklausomo tiekimo ar gamtinių dujų tiekimo sutartį savitarnoje?
Kaip deklaruoti visuomeninio elektros tiekimo rodmenis savitarnoje?
Kaip deklaruoti elektros suvartojimą už artimąjį savitarnoje?
Kaip prisidėti visuomeninio elektros tiekimo sutartį savitarnoje?
Kaip parsisiųsti, pasirašyti sutartį ir atlikti kitus veiksmus?
Kaip atsiskaityti už visuomeninį elektros tiekimą?
Kaip peržiūrėti elektros sąskaitas?
Kur rasti sąskaitų ir mokėjimų istoriją?
Kaip peržiūrėti elektros suvartojimo istoriją?
Kaip užsisakyti elektros atsiskaitymo pažymas?
Kaip užsisakyti elektros laikiną nevartojimą?
Kaip atnaujinti sutarties kontaktinius duomenis savitarnoje?
Kaip peržiūrėti elektros sąskaitas (verslo klientams atsiskaitantiems buitinių vartotojų kainomis)?

Registracija ir paskyros valdymas

Kaip susikurti paskyrą ir prisijungti prie savitarnos?
Kaip pakeisti prisijungimo el. paštą ar vartotojo vardą?
Kaip atsinaujinti paskyros slaptažodį?
Kaip atblokuoti paskyrą?
Kodėl jungiantis prie savitarnos reikia nustatyti tapatybę?
Kaip patvirtinti tapatybę?
Kaip prisijungti prie savitarnos verslo klientams (atsiskaitantiems buitinių vartotojų kainomis)?
Kaip savitarnoje, turint verslo paskyrą, pasikeisti prisijungimo vardą ir slaptažodį?

Kiti klausimai

Kur galima rasti Kliento kodą ir objekto numerį?
Kaip matyti savitarnoje, ar mokėjimas gautas?
Ką daryti, jei tas pats mokėjimas per klaidą buvo atliktas kelis kartus?
Kodėl iš banko sąskaitos lėšos nuskaitytos, bet savitarnoje vis dar matoma „Mokėtina suma“?
Kaip sužinoti, už ką yra nurodoma elektros „Mokėtina suma“?
Kodėl galėjo pasikeisti visuomeninio tiekimo elektros „Mokėtina suma“?
Kodėl savitarnoje neatsinaujino rodmenys po skaitiklio keitimo?
Kas yra pinigų plovimo prevencija?
Kokie dažniausi sukčiavimo būdai?
Kaip atpažinti sukčius?
Kaip saugiai naudotis mokėjimo priemonėmis ir mokėjimo paslaugomis el. erdvėje bei nepatekti į sukčių tinklą?
Kur kreiptis jei tapau sukčiavimo auka?
Kas yra tarptautinės sankcijos?
Kur kreiptis, jei turiu žinių, kad EMA paslaugos naudojamos pinigų plovimui, teroristų finansavimui arba, naudodamasis EMA paslaugomis, nukentėjau nuo sukčių
Kodėl nepavyksta atlikti mokėjimo arba jis grąžinamas atgal?
Kodėl nuo 2023-12-01 nebegalima atsiskaityti mokėjimo kortele?

DUK Temos

Ar žinojote, kad IGNITIS Savitarnoje galite:

  • Atsiskaityti už elektrą, dujas, šildymą, vandenį, telekomunikacijos ir kitas namų paslaugas
  • Pasirašyti sutartis
  • Sužinoti savo planą, tarifą, suvartojimo statistiką
  • Peržiūrėti mokėjimų istoriją
  • Deklaruoti skaitiklio rodmenis
  • Pasikeisti turimą elektros planą
  • Ir daug daugiau
Prisijungti
Ignitis savitarna