Pagalbos centras
Raskite visus atsakymus greitai
Populiariausi klausimai
- Kaip savitarnoje e.ignitis.lt pratęsti „Ignitis“ elektros planą baigiantis elektros tiekimo kainos fiksavimo laikotarpiui?
- Kodėl elektros sutartyje nurodytas vienas tarifas, o sąskaitoje – kitas?
- Gavau elektros sąskaitą pagal vidutinį suvartojimą. Ką tai reiškia?
- Kur galiu rasti „Ignitis“ nepriklausomo tiekėjo pasiūlymus ir kainas?
- Kaip galiu sudaryti nepriklausomo tiekimo sutartį su „Ignitis“?
Ieškokite atsakymų pagal temas
Kaip susisiekti?
Pokalbis internetu
Užduokite klausimus darbo dienomis (08:00-17:00 val.).

Praneškite ESO apie tiekimo sutrikimus, tinklų gedimą ar avariją
Skambinkite nemokamai
1804
Dujų avarinė tarnyba
Ar žinojote, kad IGNITIS Savitarnoje galite:
- Atsiskaityti už elektrą, dujas, šildymą, vandenį, telekomunikacijos ir kitas namų paslaugas
- Pasirašyti sutartis
- Sužinoti savo planą, tarifą, suvartojimo statistiką
- Peržiūrėti mokėjimų istoriją
- Deklaruoti skaitiklio rodmenis
- Pasikeisti turimą elektros planą
- Ir daug daugiau
