„Ignitis“ klientų aptarnavimo centrai veiklą vykdo nuotoliniu būdu

2020 m. gruodžio 09 d.
Ignitis

Reaguojant į įvestus griežtesnius karantino apribojimus ir besitęsiančią ekstremalią situaciją dėl koronaviruso plitimo, „Ignitis“ Klientų aptarnavimo centrai nuo šiol savo veiklą vykdo tik nuotoliniu būdu. Gyventojai užduoti rūpimus klausimus klientų aptarnavimo specialistams taip pat yra kviečiami telefonu, elektroniniu paštu arba naudojantis e.ignitis.lt savitarnos platforma.

„Nors klientų aptarnavimo centrai laikinai bus uždaryti, tačiau jų specialistai ir toliau dirbs bei aptarnaus klientus nuotoliniu būdu. Gyventojai į jiems kylančius klausimus atsakymus ir toliau gaus susisiekę su mūsų klientų aptarnavimo specialistais telefonu, elektroniniu paštu arba naudojantis „Ignitis“ savitarnos platforma“, – sako „Ignitis“ Privačių klientų tarnybos vadovas Andrius Kavaliauskas.

„Ignitis“ taip pat primena, kad liko tik viena diena iki gruodžio 10-osios, kuomet sutartį su nepriklausomu elektros tiekėjo turi sudaryti į pirmąjį elektros rinkos liberalizavimo etapą patekę gyventojai. Sudaryti nepriklausomo tiekimo sutartis greitai ir paprastai galima tiek „Ignitis“ savitarnoje e.ignitis.lt, tiek paskambinus klientų aptarnavimo telefonu 1802 arba +370 611 21802.