„Ignitis“ esamiems klientams dar pernai grąžino sumas, kurias jie sumokėjo už suteiktas nuolaidas, kai buvo užfiksavę elektros tiekimo kainą su nuolaida ir nepasibaigus fiksavimo laikotarpiui pakeitė elektros tiekimo planą arba nutraukė sutartį. Esamiems „Ignitis“ klientams nuolaidos grąžintos lapkritį, kartu su spalio mėn. sąskaitomis. Buvusių klientų informavimas apie galimybę susigrąžinti sumokėtas sumas prasidėjo pernai spalį. „Ignitis“ kviečia atsiliepti buvusius klientus, kurie dar nepateikė duomenų sumokėtai sumai susigrąžinti, prašo pateikti savo duomenis, kad galėtų atsiskaityti: forma duomenims pateikti.
Bendrovė atkreipia vartotojų dėmesį – likite budrūs ir neatskleiskite savo duomenų sukčiams, nespauskite neaiškių nuorodų, duomenis pateikite tik oficialioje „Ignitis“ interneto svetainėje esančioje formoje arba patys paskambinkite klientų aptarnavimo telefonu (0-611) 21802.
Esamiems ir buvusiems klientams „Ignitis“ jau grąžino sumokėtas sumas už daugiau kaip 500 tūkst. eurų. Grąžintinos sumos nuo 1 ct.
Kaip teigia „Ignitis“ privačių klientų padalinio vadovas Andrius Kavaliauskas, bendrovė nuo pernai vasario mėnesio siekia kuo greičiau grąžinti klientų sumokėtas sumas, tuomet apie galimybę susigrąžinti sumokėtas sumas informavo žiniasklaidoje. O pernai lapkritį sumos, buvo minusuotos iš spalio mėnesio sąskaitų už elektros energiją – sąskaitos sumažėjo. O tie klientai, kurie šiuo metu pasirinkę kitą tiekėją, apie sumų sugrąžinimą buvo informuoti dar spalio mėnesį. Informacija klientus pasiekė trumposiomis SMS žinutėmis arba el. paštu. Šiemet vasarį dar kartą buvę klientai informuoti apie galimybę susigrąžinti sumokėtas sumas. Žmonės kviečiami pateikti savo duomenis, nurodant kur pervesti susidariusią sumą. Forma informacijai pateikti.
„Esame patikimas tiekėjas, klientas mūsų dėmesio centre, todėl šis veiksmas – sumų grąžinimas, yra nuoseklus „Ignitis“ žingsnis. Pirmieji savo iniciatyva vienašališkai dar 2023 m. vasarį sumažinome kainas klientams, kad būtų suvaldytas kainų šokas, ir proaktyviai netaikėme sutartinės sąlygos grąžinti nuolaidas vartotojams, keičiantiems kainos planą.“, – komentavo A. Kavaliauskas.
Iš viso bendrovė jau grąžino sumų už daugiau kaip 500 tūkst. eurų. Bendrovė siekia grąžinti sumokėtas sumas visiems, todėl kviečia buvusius klientus pateikti savo duomenis, nes dar kiek daugiau kaip 130 tūkst. eurų negrąžinta dėl buvusių klientų duomenų trūkumo. Buvę klientai, kurie dėl pasikeitusių kontaktinių duomenų ar kitų priežasčių negavo SMS žinučių ar el. laiškų, kviečiami pateikti savo duomenis šioje formoje.