Nutraukiamos elektros energijos pirkimo – pardavimo ir paslaugų teikimo sutartys
Kada nutraukiama sutartis?
Vadovaujantis Elektros energijos tiekimo ir naudojimo taisyklėmis Sutartis gali būti nutraukta, kai:
- Klientas elektros energijos nenaudoja 36 mėnesius iš eilės;
- Elektros energijos tiekimas ir (ar) elektros energijos persiuntimas buvo nutrauktas dėl kliento kaltės ir neatstatytas ilgiau nei 6 mėnesius.
Ką daryti, kad jūsų sutartis nebūtų nutraukta?
Jei norite, kad Jūsų sutartis nebūtų nutraukta, informuokite mus apie tai iki sutarties nutraukimo datos.
Su mumis susisiekti galite:
- Savitarnos svetainėje e.ignitis.lt;
- Klientų aptarnavimo telefonu 1802*, +370 611 21802;
- Atvykę į artimiausią Ignitis klientų aptarnavimo centrą.
Nesulaukę Jūsų prašymo iki numatytos datos, su Jumis sudaryta Elektros energijos pirkimo-pardavimo ir paslaugų teikimo sutartis bus laikoma nutraukta nuo aukščiau nurodytos datos.
Atsižvelgdami į aukščiau išvardintas sąlygas, informuojame apie šias nutraukiamas sutartis:
Jau nutrauktų elektros energijos pirkimo – pardavimo ir paslaugų teikimo sutarčių archyvas
Paaiškinimai
* Skambutis trumpuoju numeriu apmokestinamas pagal Jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą. Skambinant ilguoju numeriu, minutės kaina – kaip skambinant į „Telia Lietuva“ tinklą.