Savitarna
Ignitis
Ignitis

„Ignitis“ klientus nuo šiol aptarnauja ir Vilniaus miesto savivaldybėje

Sumanių energetikos sprendimų bendrovė „Ignitis“ atveria naują klientų aptarnavimo centrą sostinėje. Nuo šiol išspręsti kilusius klausimus „Ignitis“ klientai gali ir Vilniaus miesto savivaldybėje esančiame bendrame klientų aptarnavimo centre. Pastarajame gyventojai gali gauti ir įvairių savivaldybės įmonių paslaugas.

Naujasis liepos 1 d. pradėjęs veikti „Ignitis“ klientų aptarnavimo centras yra antrasis Vilniuje ir šeštasis visoje Lietuvoje.

„Kokybiškas, patogus ir operatyvus klientų aptarnavimas – vienas iš svarbiausių „Ignitis“ prioritetų. Galimybė vienoje vietoje išspręsti klausimus tiek susijusius su mūsų bendrovės, tiek su savivaldybės įmonių teikiamomis paslaugomis yra itin patraukli, nes padeda taupyti gyventojų laiką.

Naujajame mūsų klientų aptarnavimo centre specialistai ne tik atsakys į rūpimus klausimus, bet ir padės sudaryti gamtinių dujų ir elektros tiekimo sutartis. Susidomėjimas pastarosiomis kaip tik auga vykstant elektros tiekimo rinkos liberalizavimui ir gyventojams aktyviai domintis „Ignitis“ nepriklausomo elektros tiekėjo planais“, – sako Andrius Kavaliauskas, „Ignitis“ privačių klientų tarnybos vadovas.

Bendrovės atstovas primena, kad sudaryti elektros ar dujų tiekimo sutartis galima ir internetu.

„Ignitis“ klientų aptarnavimo centro Vilniaus miesto savivaldybėje darbo laikas pirmadieniais - ketvirtadieniais 8-17 val., penktadieniais 8-15.45 val.

Klientų aptarnavimo centre, įsikūrusiame Vilniaus mieto savivaldybės pirmajame aukšte, taip pat galima gauti savivaldybės įmonių „Vilniaus šilumos tinklai“, „Susisiekimo paslaugos“, „Vilniaus vandenys“,  „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“, „Vilniaus miesto būstas“ ir Civilinės metrikacijos skyriaus teikiamas paslaugas ir informaciją.