Savitarna

„Ignitis“ taikys lengvatines atsiskaitymo sąlygas dėl karantino nukentėjusiems klientams

2020 m. kovo 16 d.
Ignitis

Bendrovė „Ignitis“ visiems savo klientams, kurie susidurs su finansiniais nesklandumais įvesto karantino metu, pasiūlė lengvatines atsiskaitymo už paslaugas sąlygas. Dėl pastarųjų taikymo gyventojai kviečiami kreiptis į „Ignitis“ klientų aptarnavimo specialistus.

„Pirmiausiai, klientai galės atidėti mokėjimus už suvartotas gamtines dujas ir elektros energiją viso karantino laikotarpio metu ir, jam praėjus, papildomai dar vienam mėnesiui. Antra svarbi žinia – susikaupus didelėms sąskaitoms, klientai galės išskaidyti mokamas įmokas pagal individualų grafiką iki vienerių metų laikotarpiui. Visiems klientams, atsidūrusiems sunkioje finansinėje padėtyje dėl įvesto karantino, tereikia susisiekti su „Ignitis“ klientų aptarnavimo specialistais ir juos informuoti apie šių lengvatinių sąlygų poreikį“, – sako „Ignitis grupės“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas Darius Maikštėnas.

Sunkia finansine padėtimi dėl įvesto karantino laikoma situacija, kuomet klientas netenka darbo, arba jo įprastinės pajamos minėtu laikotarpiu smarkiai sumažėja, pavyzdžiui, dėl darbovietėje paskelbtos prastovos.

Verslo klientai dėl mokėjimų atidėjimo ar mokėjimų grafiko koregavimo galės kreiptis tais atvejais, jeigu dėl karantino jiems iškiltų pagrįsti tokių pakeitimų poreikiai.

Tiek dėl verslo, tiek dėl privačių klientų mokėjimų kiekvienu atveju bus sprendžiama individualiai.

Kiekvienu iš tokių atvejų klientai kviečiami kreiptis į „Ignitis“ klientų aptarnavimo komandą telefonu, elektroniniu paštu arba naudojantis e.ignitis.lt savitarnos platforma, kur jiems suteikta daugiau informacijos individualiai.

Karantino laikotarpiu „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrai nedirba, tačiau į visus Jums kylančius klausimus ir toliau operatyviai suteiksime atsakymus, todėl kviečiame su klientų aptarnavimo specialistais susisiekti telefonu, elektroniniu paštu arba naudojantis „Ignitis“ savitarnos platforma.

Nors „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrai laikinai ir uždaryti, tačiau jų specialistai toliau dirbs bei aptarnaus klientus nuotoliniu būdu.

Skatindama gyventojus vengti masinio susibūrimo vietų ir laikytis karantino, bendrovė „Ignitis“ savitarnos svetainėje e.ignitis.lt taip pat panaikino aptarnavimo mokesčius už visas platformoje atliekamas įmokas. Nuliniai aptarnavimo mokesčiai „Ignitis“ savitarnos sistemos klientams įsigaliojo kovo 13 d. vidurnaktį ir bus taikomi iki ekstremalios situacijos šalyje pabaigos.

n

„Ignitis“ taikys lengvatines atsiskaitymo sąlygas dėl karantino nukentėjusiems klientams