Savitarna

Savitarna mano.ignitis.lt

Kaip susikurti paskyrą savitarnoje verslui?

Pirmą kartą jungiantis, susikurkite paskyrą:

Kodėl naudinga turėti paskyrą savitarnoje?

Savitarnoje mano.ignitis.lt:

  • patikimesnė Jūsų duomenų apsauga. Įmonės darbuotojai turės individualius prisijungimus ir skirtingas prieigos teises; 
  • visos įmonės elektros ir dujų sutartys vienoje vietoje; 
  • visų Jūsų valdomų įmonių duomenys vienoje vietoje; 
  • paprasta ir patogu valdyti, stebėti bei analizuoti duomenis. 
  • ateityje dar daugiau funkcionalumų – galėsite sudaryti, pratęsti ir pasirašyti sutartis, apmokėti sąskaitas.
Kaip galiu prisijungti prie savitarnos?

Paskyrą savitarnoje susikūręs naudotojas, galės prisijungti vienu iš būdų: 

  • el. paštu ir slaptažodžiu; 
  • mobiliuoju parašu*; 
  • Smart-ID*; 
  • interneto bankai: Swedbank, SEB, Luminor*; 
  • Facebook / Google (šis būdas veiks tik savitarnos naudotojams, kurie savo paskyras bus susieję su asmeninėmis „Facebook“ ar „Google“ paskyromis). 

*  Šie būdai veiks, tik patvirtinus savo tapatybę. 

Jeigu naudotojas neturi el. pašto adreso, ar jis galės užsiregistruoti / prisijungti prie savitarnos?

Ne, registracijai prie savitarnos svetainės būtinas el. pašto adresas, išskyrus „Įmonės vadovo“ prieigą turinčius asmenis.

Kas yra prieigos tipai? Kokie prieigos tipai gali būti savitarnos paskyroje?

Įmonės duomenis valdyti bus patogiau ir saugiau, nes savitarnos svetainėje mano.ignitis.lt yra trys, skirtingas prieigos teises turinčios, naudotojų grupės: 

  1. „Įmonės vadovai“;
  2. „Įgalioti asmenys“;
  3. „Naudotojai“. 

Kiekvieno kliento įmonės darbuotojui bus priskiriamas prieigos tipas ir užtikrinami individualūs prisijungimai: 

  • „Įmonės vadovo“ prieigos tipas priskiriamas automatiškai visiems asmenims, kurie yra įmonės vadovai. 
  • „Įgalioto asmens“ arba „Naudotojo“ prieigos tipus gali priskirti įmonės vadovas savitarnos svetainėje arba „Įgalioto asmens“ prieigą turintis naudotojas. 

Kiekvienas iš trijų galimų prieigų tipų turi skirtingas teises matyti bei valdyti įmonės duomenis.

Kokias administravimo teises įmonės paskyroje turi skirtingi prieigų tipai?
  1. „Įmonės vadovas“:
    • valdo įmonės vardu sudarytas elektros ir dujų sutartis;
    • mato su sutarčių vykdymu, vartojimu ir sąskaitomis susijusią informaciją, kainas ir jų prognozes;
    • deklaruoja gamtinių dujų apskaitos prietaiso rodmenis;
    • užsako papildomas paslaugas;
    • savitarnos svetainėje savo įmonei priskiria / pašalina Įgaliotus asmenis ir Naudotojus;
    • mato ir koreguoja įmonės kontaktinę informaciją.
  2. „Įgaliotas asmuo“:
    • turi  tas pačias įmonės paskyros valdymo teises kaip „Įmonės vadovas“, tik negali panaikinti „Įmonės vadovo“ prieigos.
  3. „Naudotojas“:
    • dalinai valdo įmonės vardu sudarytas elektros ir dujų sutartis;
    • mato su sutarčių vykdymu, vartojimu ir sąskaitomis susijusią informaciją, kainas ir jų prognozes;
    • deklaruoja gamtinių dujų apskaitos prietaiso rodmenis;
    • užsako papildomas paslaugas.
Kiek maksimaliai gali būti skirtingų naudotojų, prieinančių prie vienos įmonės paskyros savitarnoje?

Naudotojų skaičius nėra ribojamas.

Ar gali pašalinti „Įgalioto asmens“ prieigą turintis vartotojas kitą „Įgalioto asmens“ prieigą turintį vartotoją?

Taip, „Įgaliotas asmuo“ gali pašalinti kitą „Įgalioto asmens“ prieigą turintį vartotoją iš įmonės paskyros.

Ar galima pašalinti įmonės vadovą iš įmonės savitarnos paskyros naudotojų sąrašo?

Ne, „Įmonės vadovo“ prieigos negalima nei ištrinti, nei pakeisti, kadangi ši informacija gaunama automatiškai per VĮ „Registrų centro“ duomenų bazę.

Koks prieigos tipas savitarnoje bus suteikiamas įmonės vadovui?

Įmonės vadovui (-ei) bus automatiškai suteiktas „Įmonės vadovo“ prieigos tipas tiek tuomet, jei turėjote paskyrą senoje savitarnos svetainėje, tiek, jei naujai sudarėte sutartį su „Ignitis“, kaip verslo klientas. Tuo atveju, jei įmonės vadovas nėra pateikęs atitinkamų dokumentų VĮ „Registrų centrui“, jam bus suteiktas „Įgalioto asmens“ prieigos tipas.

Verslo klientams, sudariusiems sutartis su asmens kodu, taip pat suteikiamas „Įmonės vadovo“ prieigos tipas.

Kaip susikurti paskyrą ir prisijungti prie savitarnos, jei esu įmonės vadovė (-as)?

Įmonės vadovė (-as), pirmą kartą jungiantis, turės susikurti paskyrą.

Peržiūrėkite video instrukciją arba atlikę šiuos žingsnius:

  • pradiniame savitarnos mano.ignitis.lt prisijungimo lange paspauskite nuorodą „Registruokitės“; 
  • atsivėrusiame lange pasirinkite prieigos tipą – „Įmonės vadovas“; 
  • atsivėrusiame registracijos lange pasirinkite vieną iš registracijos būdų:
    • mobiliuoju parašu;
    • Smart-ID;
    • interneto banku (Swedbank, SEB, Luminor).

Registracijos metu papildomai turėsite pateikti savo tel. numerį, el. pašto adresą ir sugalvotą naują slaptažodį. Registracijos metu kliento nurodytu el. pašto adresu siunčiamas 4 skaitmenų kodas, kurį įvedus savitarnos svetainėje, patvirtinama savitarnos registracija.
Registracijos metu patvirtinsite savo tapatybę, sistema jus atpažins ir į paskyrą automatiškai pridės jums priklausančių įmonių vardu sudarytas elektros ir dujų sutartis.

Koks prieigos tipas bus priskiriamas, registruojantis savitarnoje pirmą kartą, jei nesu įmonės vadovas? Kaip galiu gauti aukštesnio lygio teises, naudotis savitarnos svetaine?

Pirmą kartą registruojantis prie savitarnos svetainės, jei nesate įmonės vadovas, jums bus suteiktas „Naudotojo“ prieigos tipas.

Įmonės darbuotojas, norintis aukštesnio lygio teisių („Įgalioto asmens“), turi kreiptis į savo įmonės vadovą ar kitą įgaliotą asmenį, kuris jau turi „Įgalioto asmens“ prieigą, ir gauti iš jų kvietimą naudotis savitarnos svetaine aukštesnėmis teisėmis. Kvietimas pateikiamas savitarnos svetainėje.

Naujam vartotojui savitarnos teises suteikti gali „Įmonės vadovo“ ar „Įgalioto asmens“ prieigas turintys tos įmonės darbuotojai.

Teisės gali būti suteiktos „Įgalioto asmens“ arba „Naudotojo“. 

Kaip susikurti paskyrą ir prisijungti prie savitarnos, jei noriu turėti „Įgalioto asmens“ prieigos tipą įmonės paskyroje?

Įmonės darbuotojas, norintis gauti prieigą prie „Įgalioto asmens“ prieigos tipo, turi kreiptis į savo įmonės vadovą ar kitą įgaliotą asmenį, kuris jau turi „Įgalioto asmens“ prieigas, ir gauti iš jų kvietimą naudotis savitarnos svetaine aukštesnėmis teisėmis.

Kvietimas pateikiamas savitarnos svetainėje.

Gavus kvietimą, registracijos metu papildomai turėsite pateikti savo tel. numerį, el. pašto adresą ir sugalvotą naują slaptažodį. Registracijos metu kliento nurodytu el. pašto adresu siunčiamas 4 skaitmenų kodas, kurį įvedus savitarnoje, patvirtinama savitarnos registracija.

Svarbu: registruodamiesi el. paštu ir slaptažodžiu, turite užpildyti pateikiamą formą, nurodydami ne asmeninį, o atstovaujamos įmonės jums suteiktą el. pašto adresą (kaip prisijungimo vardą).

Registracijos metu patvirtinsite savo tapatybę, sistema jus atpažins ir į paskyrą automatiškai pridės jūsų įmonei priklausančių įmonių vardu sudarytas elektros ir dujų sutartis.   
Kitą kartą jungiantis galėsite prisijungti naudodamiesi jums patogiu būdu:  

  • el. paštu ir slaptažodžiu; 
  • mobiliuoju parašu; 
  • Smart-ID; 
  • interneto banku (Swedbank, SEB, Luminor). 
  • Facebook / Google (šis būdas veiks tik savitarnos naudotojams, kurie savo paskyras bus susieję su asmeninėmis „Facebook“ ar „Google“ paskyromis). 
     
Kaip susikurti paskyrą ir prisijungti prie savitarnos, jei noriu turėti „Naudotojo“ prieigos tipą įmonės paskyroje?

Įmonės darbuotoja (-as), pirmą kartą jungiantis, turės susikurti paskyrą, kuriai bus priskirtas „Naudotojo“ prieigos tipas.

Peržiūrėkite video instrukciją arba  atlikite šiuos žingsnius:

  • pradiniame savitarnos mano.ignitis.lt prisijungimo lange paspauskite nuorodą „Registruokitės“; 
  • atsivėrusiame lange pasirinkite prieigos tipą – „Įmonės darbuotojas“; 
  • atsivėrusiame registracijos lange užsiregistruokite naudodamiesi el. paštu ir slaptažodžiu.  

Svarbu: registruodamiesi el. paštu ir slaptažodžiu, turite užpildyti pateikiamą formą, nurodydami ne asmeninį, o atstovaujamos įmonės jums suteiktą el. pašto adresą (kaip prisijungimo vardą).

Registracijos metu nurodytu el. pašto adresu siunčiamas 4 skaitmenų kodas, kurį įvedus savitarnoje, patvirtinama savitarnos registracija.  
Patvirtinus registraciją, vartotojas prijungiamas prie paskyros, kur ras visą su jam priskirtomis įmonėmis susijusią informaciją. 

Ar visi įmonės paskyros vartotojai matys su įmone susijusią informaciją?

Visi „Įmonių vadovo“ ir „Įgalioto asmens“ prieigas turintys vartotojai matys visą su įmonę susijusią informaciją.

Apribotas teises turės prieigos „Naudotojas“ vartotojai, jie savitarnos svetainėje neturės prieigos prie įmonės sutarčių, kontaktinės informacijos ir įmonės paskyros naudotojų sąrašų.

Kokia informacija apie įmonės vadovą gaunama iš VĮ „Registrų centro“?

Užtikrindami paskyrų saugumą – informaciją apie vadovą gauname iš VĮ „Registrų centro“. Įmonės vadovo tapatybės nustatymas yra reikalingas tam, kad būtume tikri, jog sistema naudojasi esamas įmonės savininkas ir joks kitas asmuo negalėtų pasinaudoti jūsų įmonės duomenimis bei redaguoti, pakeisti sudarytas sutartis su „Ignitis“. Duomenys taip pat reikalingi tam, jog registracijos / prisijungimo metu įmonės vadovui galėtume priskirti „Įmonės vadovo“ prieigą.

Iš VĮ „Registrų centro“ yra gaunami konkrečios įmonės vadovo duomenys: vardas, pavardė ir asmens kodas.

Kas gali įvesti ir redaguoti įmonės paskyros naudotojų sąrašą?

„Įmonės vadovas“ ir / ar „Įgaliotas asmuo“ prieigas turintys vartotojai visiškai atsakingi už savitarnos svetainėje nurodytų naudotojų sąrašo teisingumą ir aktualumą.

Jei bet kuris įmonės paskyros naudotojas tampa nebeaktualus, atsakingas asmuo turi jį nedelsiant pašalinti iš įmonės paskyros.

Taip pat „Įmonės vadovas“ ir / ar „Įgaliotas asmuo“ prieigas turintys vartotojai gali suteikti aukštesnio lygio („Įgalioto asmens“) teises kitiems paskyros vartotojams.

Kaip galiu koreguoti įmonės darbuotojų informaciją savitarnos svetainėje?

Įmonės darbuotojų informacijos savitarnoje mano.ignitis.lt koreguoti nėra galimybės.

Esant poreikiui koreguoti darbuotojo duomenis, reikia pašalinti egzistuojantį darbuotoją ir sukurti naują vartotoją.

Ar galima užblokuoti paskyrą?

Jei 5 kartus neteisingai suvesite prisijungimo prie paskyros slaptažodį ar prisijungimo vardą, Jūsų paskyros prieiga bus apribota 6 valandomis, po to vėl galėsite bandyti prisijungti.

Jei taip nutiko, kad negalite laukti, kreipkitės į mus klientų aptarnavimo telefonu +370 5 276 76 76 – padėsime išspręsti problemą.

Verslo klientus aptarnaujame darbo dienomis nuo 08.00 iki 17.00 val. Penktadieniais ir prieššventinėmis dienomis dirbame valanda trumpiau – iki 16 val.

Minutės kaina – kaip skambinant į Telia tinklą pagal Jūsų ryšio operatoriaus taikomas kainas.

Kokiais bankais galiu atsiskaityti?

Mokėjimus galite atlikti per šiuos bankus ir finansų institucijas:

  • Swedbank
  • SEB
  • Luminor
  • Citadele
  • Revolut
  • Šiaulių bankas
  • URBO bankas
  • Lietuvos centrinė kredito unija
  • Kreda
  • Paysera.
Ar galiu pasirinkti konkrečias sąskaitas apmokėjimui?

Taip, galite pasirinkti konkrečias sąskaitas, kurias norite apmokėti. Paspaudus mygtuką „Apmokėti dabar“, atsidarys langas su visomis neapmokėtomis sąskaitomis, kur galite pažymėti arba nužymėti sąskaitas pagal poreikį.

Ar galiu apmokėti sąskaitas iš anksto?

Ne, savitarnos sistemoje nėra galimybės apmokėti sąskaitas iš anksto, jei tuo metu visos sąskaitos yra apmokėtos. Mokėjimai gali būti inicijuojami tik už neapmokėtas sąskaitas.

DUK Temos

Ar žinojote, kad IGNITIS savitarnoje galite:

  • Peržiūrėti su suvartojimu susijusią informaciją
  • Stebėti kainas ir jų prognozes
  • Deklaruoti gamtinių dujų apskaitos rodmenis
  • Peržiūrėti su sutarčių vykdymu susijusią informaciją, atsisiųsti sutartis
  • Atsiųsti sąskaitas ir sąskaitų detalizacijas
  • Matyti ir koreguoti įmonės kontaktinę informaciją ir informaciją susijusią su darbuotojų paskyromis
  • Užsakyti papildomas paslaugas
Prisijungti
laptop image