Pirmą kartą jungiantis, susikurkite paskyrą:
- jei esate įmonės vadovė (-as) peržiūrėkite video instrukciją arba atlikite šiuos žingsnius;
- jei esate įmonės darbuotoja (-as), peržiūrėkite video instrukciją arba atlikite čia pateikiamus žingsnius.
Pirmą kartą jungiantis, susikurkite paskyrą:
Savitarnoje mano.ignitis.lt:
Paskyrą savitarnoje susikūręs naudotojas, galės prisijungti vienu iš būdų:
* Šie būdai veiks, tik patvirtinus savo tapatybę.
Ne, registracijai prie savitarnos svetainės būtinas el. pašto adresas, išskyrus „Įmonės vadovo“ prieigą turinčius asmenis.
Įmonės duomenis valdyti bus patogiau ir saugiau, nes savitarnos svetainėje mano.ignitis.lt yra trys, skirtingas prieigos teises turinčios, naudotojų grupės:
Kiekvieno kliento įmonės darbuotojui bus priskiriamas prieigos tipas ir užtikrinami individualūs prisijungimai:
Kiekvienas iš trijų galimų prieigų tipų turi skirtingas teises matyti bei valdyti įmonės duomenis.
Naudotojų skaičius nėra ribojamas.
Taip, „Įgaliotas asmuo“ gali pašalinti kitą „Įgalioto asmens“ prieigą turintį vartotoją iš įmonės paskyros.
Ne, „Įmonės vadovo“ prieigos negalima nei ištrinti, nei pakeisti, kadangi ši informacija gaunama automatiškai per VĮ „Registrų centro“ duomenų bazę.
Įmonės vadovui (-ei) bus automatiškai suteiktas „Įmonės vadovo“ prieigos tipas tiek tuomet, jei turėjote paskyrą senoje savitarnos svetainėje, tiek, jei naujai sudarėte sutartį su „Ignitis“, kaip verslo klientas. Tuo atveju, jei įmonės vadovas nėra pateikęs atitinkamų dokumentų VĮ „Registrų centrui“, jam bus suteiktas „Įgalioto asmens“ prieigos tipas.
Verslo klientams, sudariusiems sutartis su asmens kodu, taip pat suteikiamas „Įmonės vadovo“ prieigos tipas.
Įmonės vadovė (-as), pirmą kartą jungiantis, turės susikurti paskyrą.
Peržiūrėkite video instrukciją arba atlikę šiuos žingsnius:
Registracijos metu papildomai turėsite pateikti savo tel. numerį, el. pašto adresą ir sugalvotą naują slaptažodį. Registracijos metu kliento nurodytu el. pašto adresu siunčiamas 4 skaitmenų kodas, kurį įvedus savitarnos svetainėje, patvirtinama savitarnos registracija.
Registracijos metu patvirtinsite savo tapatybę, sistema jus atpažins ir į paskyrą automatiškai pridės jums priklausančių įmonių vardu sudarytas elektros ir dujų sutartis.
Pirmą kartą registruojantis prie savitarnos svetainės, jei nesate įmonės vadovas, jums bus suteiktas „Naudotojo“ prieigos tipas.
Įmonės darbuotojas, norintis aukštesnio lygio teisių („Įgalioto asmens“), turi kreiptis į savo įmonės vadovą ar kitą įgaliotą asmenį, kuris jau turi „Įgalioto asmens“ prieigą, ir gauti iš jų kvietimą naudotis savitarnos svetaine aukštesnėmis teisėmis. Kvietimas pateikiamas savitarnos svetainėje.
Naujam vartotojui savitarnos teises suteikti gali „Įmonės vadovo“ ar „Įgalioto asmens“ prieigas turintys tos įmonės darbuotojai.
Teisės gali būti suteiktos „Įgalioto asmens“ arba „Naudotojo“.
Įmonės darbuotojas, norintis gauti prieigą prie „Įgalioto asmens“ prieigos tipo, turi kreiptis į savo įmonės vadovą ar kitą įgaliotą asmenį, kuris jau turi „Įgalioto asmens“ prieigas, ir gauti iš jų kvietimą naudotis savitarnos svetaine aukštesnėmis teisėmis.
Kvietimas pateikiamas savitarnos svetainėje.
Gavus kvietimą, registracijos metu papildomai turėsite pateikti savo tel. numerį, el. pašto adresą ir sugalvotą naują slaptažodį. Registracijos metu kliento nurodytu el. pašto adresu siunčiamas 4 skaitmenų kodas, kurį įvedus savitarnoje, patvirtinama savitarnos registracija.
Svarbu: registruodamiesi el. paštu ir slaptažodžiu, turite užpildyti pateikiamą formą, nurodydami ne asmeninį, o atstovaujamos įmonės jums suteiktą el. pašto adresą (kaip prisijungimo vardą).
Registracijos metu patvirtinsite savo tapatybę, sistema jus atpažins ir į paskyrą automatiškai pridės jūsų įmonei priklausančių įmonių vardu sudarytas elektros ir dujų sutartis.
Kitą kartą jungiantis galėsite prisijungti naudodamiesi jums patogiu būdu:
Įmonės darbuotoja (-as), pirmą kartą jungiantis, turės susikurti paskyrą, kuriai bus priskirtas „Naudotojo“ prieigos tipas.
Peržiūrėkite video instrukciją arba atlikite šiuos žingsnius:
Svarbu: registruodamiesi el. paštu ir slaptažodžiu, turite užpildyti pateikiamą formą, nurodydami ne asmeninį, o atstovaujamos įmonės jums suteiktą el. pašto adresą (kaip prisijungimo vardą).
Registracijos metu nurodytu el. pašto adresu siunčiamas 4 skaitmenų kodas, kurį įvedus savitarnoje, patvirtinama savitarnos registracija.
Patvirtinus registraciją, vartotojas prijungiamas prie paskyros, kur ras visą su jam priskirtomis įmonėmis susijusią informaciją.
Visi „Įmonių vadovo“ ir „Įgalioto asmens“ prieigas turintys vartotojai matys visą su įmonę susijusią informaciją.
Apribotas teises turės prieigos „Naudotojas“ vartotojai, jie savitarnos svetainėje neturės prieigos prie įmonės sutarčių, kontaktinės informacijos ir įmonės paskyros naudotojų sąrašų.
Užtikrindami paskyrų saugumą – informaciją apie vadovą gauname iš VĮ „Registrų centro“. Įmonės vadovo tapatybės nustatymas yra reikalingas tam, kad būtume tikri, jog sistema naudojasi esamas įmonės savininkas ir joks kitas asmuo negalėtų pasinaudoti jūsų įmonės duomenimis bei redaguoti, pakeisti sudarytas sutartis su „Ignitis“. Duomenys taip pat reikalingi tam, jog registracijos / prisijungimo metu įmonės vadovui galėtume priskirti „Įmonės vadovo“ prieigą.
Iš VĮ „Registrų centro“ yra gaunami konkrečios įmonės vadovo duomenys: vardas, pavardė ir asmens kodas.
„Įmonės vadovas“ ir / ar „Įgaliotas asmuo“ prieigas turintys vartotojai visiškai atsakingi už savitarnos svetainėje nurodytų naudotojų sąrašo teisingumą ir aktualumą.
Jei bet kuris įmonės paskyros naudotojas tampa nebeaktualus, atsakingas asmuo turi jį nedelsiant pašalinti iš įmonės paskyros.
Taip pat „Įmonės vadovas“ ir / ar „Įgaliotas asmuo“ prieigas turintys vartotojai gali suteikti aukštesnio lygio („Įgalioto asmens“) teises kitiems paskyros vartotojams.
Įmonės darbuotojų informacijos savitarnoje mano.ignitis.lt koreguoti nėra galimybės.
Esant poreikiui koreguoti darbuotojo duomenis, reikia pašalinti egzistuojantį darbuotoją ir sukurti naują vartotoją.
Jei 5 kartus neteisingai suvesite prisijungimo prie paskyros slaptažodį ar prisijungimo vardą, Jūsų paskyros prieiga bus apribota 6 valandomis, po to vėl galėsite bandyti prisijungti.
Jei taip nutiko, kad negalite laukti, kreipkitės į mus klientų aptarnavimo telefonu +370 5 276 76 76 – padėsime išspręsti problemą.
Verslo klientus aptarnaujame darbo dienomis nuo 08.00 iki 17.00 val. Penktadieniais ir prieššventinėmis dienomis dirbame valanda trumpiau – iki 16 val.
Minutės kaina – kaip skambinant į Telia tinklą pagal Jūsų ryšio operatoriaus taikomas kainas.
Mokėjimus galite atlikti per šiuos bankus ir finansų institucijas:
Taip, galite pasirinkti konkrečias sąskaitas, kurias norite apmokėti. Paspaudus mygtuką „Apmokėti dabar“, atsidarys langas su visomis neapmokėtomis sąskaitomis, kur galite pažymėti arba nužymėti sąskaitas pagal poreikį.
Ne, savitarnos sistemoje nėra galimybės apmokėti sąskaitas iš anksto, jei tuo metu visos sąskaitos yra apmokėtos. Mokėjimai gali būti inicijuojami tik už neapmokėtas sąskaitas.