Įmonės darbuotojas, norintis gauti prieigą prie „Įgalioto asmens“ prieigos tipo, turi kreiptis į savo įmonės vadovą ar kitą įgaliotą asmenį, kuris jau turi „Įgalioto asmens“ prieigas, ir gauti iš jų kvietimą naudotis savitarnos svetaine aukštesnėmis teisėmis.
Kvietimas pateikiamas savitarnos svetainėje.
Gavus kvietimą, registracijos metu papildomai turėsite pateikti savo tel. numerį, el. pašto adresą ir sugalvotą naują slaptažodį. Registracijos metu kliento nurodytu el. pašto adresu siunčiamas 4 skaitmenų kodas, kurį įvedus savitarnoje, patvirtinama savitarnos registracija.
Svarbu: registruodamiesi el. paštu ir slaptažodžiu, turite užpildyti pateikiamą formą, nurodydami ne asmeninį, o atstovaujamos įmonės jums suteiktą el. pašto adresą (kaip prisijungimo vardą).
Registracijos metu patvirtinsite savo tapatybę, sistema jus atpažins ir į paskyrą automatiškai pridės jūsų įmonei priklausančių įmonių vardu sudarytas elektros ir dujų sutartis.
Kitą kartą jungiantis galėsite prisijungti naudodamiesi jums patogiu būdu:
- el. paštu ir slaptažodžiu;
- mobiliuoju parašu;
- Smart-ID;
- interneto banku (Swedbank, SEB, Luminor).
- Facebook / Google (šis būdas veiks tik savitarnos naudotojams, kurie savo paskyras bus susieję su asmeninėmis „Facebook“ ar „Google“ paskyromis).