D.U.K. Namams

Informacija dėl klientų aptarnavimo karantino laikotarpiu (atnaujinta 2020-03-16)

Reaguodami į Lietuvoje besitęsiančią ekstremalią situaciją dėl koronaviruso plitimo, nuo kovo 16 d. iki 27 d. (dviems savaitėms) uždarome Ignitis klientų aptarnavimo centrus. Taip pat primename, kad su elektra ir dujomis susijusius klausimus galite saugiai išspręsti nuotoliniais būdais.

Spręskite klausimus internetu

Daugelį klausimų galite išspręsti neišeidami iš namų ir nelaukdami eilėse – prisijungę prie savitarnos svetainės e.ignitis.lt. Čia Jums patogiu metu galite:

Susisiekite telefonu

Nepavykus rasti norimos informacijos ar norėdami pasitarti, susisiekite su mumis klientų aptarnavimo telefonais 1802 arba +370 611 21802. Mielai padėsime ir patarsime. Svarbu atkreipti dėmesį, kad skambutis trumpuoju numeriu apmokestinamas pagal Jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą, o skambinant ilguoju numeriu, minutės kaina - kaip skambinant į „Telia Lietuva“ tinklą.

Kaip apmokėti sąskaitas už šeimos narius ar giminaičius

Sąskaitas už šeimos narius ar giminaičius galite apmokėti keliais būdais: savitarnos svetainėje e.ignitis.lt, naudodamiesi elektronine bankininkyste ar kitais elektroniniais būdais, taip pat grynaisiais pinigais.

Savitarnos svetainėje e.ignitis.lt:

e.ignitis.lt galite atsiskaityti ne tik už elektrą ar dujas, bet ir kitų (daugiau nei 250) tiekėjų paslaugas. Ekstremalios situacijos metu mokėjimai savitarnoje už visas paslaugas nemokami.

Prisijunkite prie savo paskyros, o jei jos neturite – užsiregistruokite, užtruksite vos kelias minutes. Paskyroje pridėkite norimas savo ar kito asmens elektros ir / ar dujų sutartis – Jums reikia žinoti tik Kliento kodą (8 skaitmenys) ir sutarties savininko vardą (žmogaus, kurio vardu buvo sudaryta sutartis).

Norėdami prisidėti ir atsiskaityti už kitų tiekėjų paslaugas, Jums taip pat reikės žinoti sutarties savininko vardą bei Kliento kodą. Atsiskaityti už paslaugas savitarnoje išties paprasta, visas aktualias nuorodas rasite žemiau:

El. bankininkystėje ir kitais elektroniniais būdais:

El. bankininkystėje ir atsiskaitant kitais elektroniniais būdais specialiose formose pateikite 8 skaitmenų Kliento kodą ir skaitiklio rodmenis nuo – iki. Prisijungę prie savo banko interneto banko, mokėjimų ar operacijų skiltyje pasirinkite įmokų ar mokesčių formą, nurodydami lėšų gavėją UAB „Ignitis“ arba įvesdami įmokos kodą – 103500 (jei mokate už elektros energiją), ir / ar 10001 (jei mokate už gamtines dujas).

Daugiau informacijos kaip atsiskaityti el. bankininkystėje rasite čia.
Kaip atsiskaityti naudojantis e. sąskaita rasite čia.

Grynaisiais pinigais:

Grynųjų pinigų surinkimo vietoje įmokas priimančiam darbuotojui pasakykite 8 skaitmenų Kliento kodą ir skaitiklio rodmenis iki - tikslią mokėtiną sumą Jums paskaičiuos. Daugiau informacijos rasite čia.

Dėmesio: Panevėžio ir Rokiškio ūkiai dėl karantino laikinai neveikia.

Kur galite kreiptis, jei manote, kad yra pažeidžiamos jūsų, kaip UAB „Ignitis“ vartotojo, teisės?

Jei manote, kad jūsų, kaip UAB „Ignitis“ vartotojo, teisės buvo pažeistos ar susidūrėte su netinkamu aptarnavimu, prašome mus informuoti Jums tinkamu būdu: 

1. Užpildžius užklausos formą.

2. Paskambinus klientų aptarnavimo telefonais 1802 arba +370 611 21802. Skambučiai apmokestinami pagal jūsų ryšio operatoriaus taikomą tarifą. Skambinant ilguoju nr., skambučio kaina – kaip į „Telia Lietuva“ mobilųjį tinklą.

3. Atvykus į artimiausią „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrą.

Daugiau informacijos galite rasti atmintinėje dėl vartojimo ginčų nagrinėjimo ne teisme tvarkos (PDF), ir UAB „Ignitis“ klientų pretenzijų nagrinėjimo tvarkoje (PDF).

Europos Komisijos parengti klausimai - atsakymai energijos vartotojams

Europos Komisija yra parengusį bendrąjį, energijos vartotojams skirtą klausimų - atsakymų sąrašą, kuris pateikiamas Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos internetiniame tinklalapyje

Kur galima rasti informaciją apie poveikį aplinkai, susidariusį dėl elektros energijos gamybos?

Daugiau informacijos apie apie poveikį aplinkai, susidariusį dėl elektros energijos gamybos galite rasti:
1. Aplinkos apsaugos agentūra
2. Europos aplinkos agentūra 

Kur galima gauti informacijos apie esamas energijos vartojimo efektyvumo didinimo priemones?

Daugiau informacijos apie esamas energijos vartojimo efektyvumo didinimo priemones rasite:
1. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba    
2. Lietuvos energetikos agentūra
3. Lietuvos Respublikos energetikos ministerija      
4. Valstybinė energetikos reguliavimo taryba

Kokia yra ginčų sprendimo tvarka?

Ginčai, kylantys dėl šios Sutarties vykdymo, sprendžiami Šalių tarpusavio susitarimu. Šalims nepavykus ginčo išspręsti per protingą terminą (ne ilgiau kaip per 30 kalendorinių dienų), ginčas sprendžiamas Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka. Nepavykus ginčo išspręsti šalių tarpusavio susitarimu, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta tvarka. Daugiau informacijos apie ginčų sprendimą nuorodoje:  http://www.regula.lt/Puslapiai/vartotojams/vartotoju-teisiu-apsauga.aspx