Savitarna

Klientams aktuali informacija

Ginčų sprendimo tvarka

Skundų nagrinėjimas ir ginčų sprendimas

Skundai, kylantys dėl Sutarties vykdymo, sprendžiami pagal „Ignitis“ skundų nagrinėjimo standartą (skundo formą rasite čia).

Jei manote, kad jūsų, kaip UAB „Ignitis“ kliento, teisės buvo pažeistos ar susidūrėte su netinkamu aptarnavimu, prašome mus informuoti jums tinkamu būdu:

  1. užpildžius formą;
  2. paskambinus klientų aptarnavimo telefonu +370 611 21802
  3. atvykus į artimiausią „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrą.

Ginčai, kylantys dėl Sutarties vykdymo, sprendžiami Šalių tarpusavio susitarimu. 
Šalims nepavykus ginčo išspręsti per protingą terminą (ne ilgiau kaip per 30 kalendorinių dienų) arba šalių tarpusavio susitarimu, ginčas sprendžiamas Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka. Daugiau informacijos apie ginčų sprendimą rasite čia. Nesutinkant su sutarties sąlygomis dėl internetu sudarytos sutarties, klientai gali pasinaudoti elektronine ginčų sprendimo (EGS) platforma ir ginčą spręsti neteisminiu būdu. Prisijungti galite čia.

Daugiau informacijos rasite atmintinėje dėl vartojimo ginčų nagrinėjimo ne teisme tvarkos (PDF).

Bendri klausimai

Kur galima gauti informacijos apie esamas energijos vartojimo efektyvumo didinimo priemones?
Europos Komisijos parengti klausimai ir atsakymai energijos vartotojams

Europos Komisija yra parengusį energijos vartotojams skirtą bendrosios informacijos klausimų – atsakymų sąrašą, kurį rasite čia.

DUK temos

Ar žinojote, kad IGNITIS Savitarnoje galite:

  • Atsiskaityti už elektrą, dujas, šildymą, vandenį, telekomunikacijos ir kitas namų paslaugas
  • Pasirašyti sutartis
  • Sužinoti savo planą, tarifą, suvartojimo statistiką
  • Peržiūrėti mokėjimų istoriją
  • Deklaruoti skaitiklio rodmenis
  • Pasikeisti turimą elektros planą
  • Ir daug daugiau
Prisijungti
Ignitis savitarna