Skundai, kylantys dėl Sutarties vykdymo, sprendžiami pagal „Ignitis“ skundų nagrinėjimo standartą (skundo formą rasite čia).
Jei manote, kad jūsų, kaip UAB „Ignitis“ kliento, teisės buvo pažeistos ar susidūrėte su netinkamu aptarnavimu, prašome mus informuoti jums tinkamu būdu:
- užpildžius formą;
- paskambinus klientų aptarnavimo telefonu +370 611 21802;
- atvykus į artimiausią „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrą.
Ginčai, kylantys dėl Sutarties vykdymo, sprendžiami Šalių tarpusavio susitarimu.
Šalims nepavykus ginčo išspręsti per protingą terminą (ne ilgiau kaip per 30 kalendorinių dienų) arba šalių tarpusavio susitarimu, ginčas sprendžiamas Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatyta tvarka. Daugiau informacijos apie ginčų sprendimą rasite čia. Nesutinkant su sutarties sąlygomis dėl internetu sudarytos sutarties, klientai gali pasinaudoti elektronine ginčų sprendimo (EGS) platforma ir ginčą spręsti neteisminiu būdu. Prisijungti galite čia.
Daugiau informacijos rasite atmintinėje dėl vartojimo ginčų nagrinėjimo ne teisme tvarkos (PDF).