- Visuomeninio tiekimo paslauga nuo 2025-06-01 gali naudotis visi buitiniai elektros energijos vartotojai, kurie per kalendorinius metus suvartoja mažiau kaip 1000 kWh.
- Visuomeninio tiekimo paslauga nuo 2025-06-01 gali naudotis visi pažeidžiami elektros energijos vartotojai, turintys teisę gauti piniginę socialinę paramą nepasiturintiems gyventojams pagal LR piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymą, taip pat asmenys su negalia, kaip apibrėžiama LR asmens su negalia teisių apsaugos pagrindų įstatyme bei asmenys, gaunantys šalpos senatvės pensiją arba šalpos kompensaciją pagal LR šalpos pensijų įstatymą. Šiuos požymius elektros tiekėjai gauna iš valstybės registrų.
- Vartotojai, kurie 2025-04-30 buvo sudarę visuomeninio tiekimo sutartį ir kurių objektai pirmą kartą buvo prijungti prie skirstomųjų tinklų iki 2022-07-01. Vadovaujantis LR elektros energetikos įstatymo pakeitimais, nustatyta išimtis – šiems vartotojams leisti naudotis visuomeniniu elektros energijos tiekimu iki 2029-12-31.
- Ar galite grįžti į visuomeninį tiekimą, pasitikrinkite įvedę objekto numerį čia.
Informacija grįžtantiems į visuomeninį tiekimą
Sutartys
Teisę grįžti į visuomeninį tiekimą nuo 2025-06-01 turi visi vartotojai, kurie atitinka teisės aktuose nustatytus smulkaus vartotojo ar pažeidžiamo vartotojo požymius, nepriklausomai, ar naudojasi nepriklausomu tiekimu, ar garantiniu tiekimu, tokie vartotojai turi teisę kreiptis, kad jiems būtų užtikrinamas visuomeninis tiekimas.
Vadovaujantis LR elektros energetikos įstatymo pakeitimais, elektros rinkos liberalizavimas pratęstas iki 2029-12-31.
Visi smulkūs buitiniai elektros energijos vartotojai (suvartojantys mažiau kaip 1000 kWh per kalendorinius metus) ir pažeidžiami elektros energijos vartotojai nuo 2025-06-01 turi teisę naudotis visuomeniniu elektros energijos tiekimu iki 2029-12-31, jeigu jie to pageidauja.
Pareiga rinktis nepriklausomą tiekėją galioja tik tai vartotojų grupei, kuri atitinka privalomuosius požymius, t.y.:
- visiems buitiniams vartotojams, kurių faktinis elektros energijos suvartojimas objekte už praėjusius kalendorinius metus, pvz. laikotarpiu nuo 2025 m. sausio 1 d. iki 2025 m. gruodžio 31 d. yra 1 000 kWh ir daugiau, išskyrus pažeidžiamus vartotojus, kurie laikotarpiu nuo 2024 m. sausio 1 d. iki 2025 m. gruodžio 31 d. bent kartą buvo įgiję pažeidžiamo vartotojo statusą;
- jei pats vartotojas pageidauja, gali bet kada išeiti iš visuomeninio tiekimo ir rinktis nepriklausomą tiekėją, nelaukdamas 2029-12-31.
Vadovaujantis LR elektros energetikos įstatymo pakeitimais, elektros rinkos liberalizavimas pratęstas iki 2029-12-31. Iki tol visuomeninis tiekimas nutraukiamas dalimis šioms asmenų grupėms, vertinant jų suvartojimą bei pažeidžiamo vartotojo statusą atitinkamu laikotarpiu:
- 2026-01-01 nutraukiamas visuomeninis tiekimas – jei vartojimas per 2024 kalendorinius metus buvo 1000 kWh ir daugiau (išskyrus pažeidžiamus vartotojus, kurie laikotarpiu nuo 2024 m. sausio 1 d. iki 2025 m. gruodžio 31 d. bent kartą buvo įgiję pažeidžiamo vartotojo statusą);
- 2026-07-01 nutraukiamas visuomeninis tiekimas – jei vartojimas per 2025 kalendorinius metus buvo 1000 kWh ir daugiau (išskyrus pažeidžiamus vartotojus, kurie laikotarpiu nuo 2025 m. sausio 1 d. iki 2026 m. birželio 30 d. bent kartą buvo įgiję pažeidžiamo vartotojo statusą);
- 2027-07-01 nutraukiamas visuomeninis tiekimas dviem grupėm:
- Tiems objektams, kurių vartojimas per 2026 kalendorinius metus buvo 1000 kWh ir daugiau (išskyrus pažeidžiamus vartotojus, kurie laikotarpiu nuo 2026 m. sausio 1 d. iki 2027 m. birželio 30 d. bent kartą buvo įgiję pažeidžiamo vartotojo statusą).
- Komerciniams objektams, turintiems teisę į I grupės tarifus (bendros reikmės, administratoriai, bendrijos ir pan.);
- 2028-07-01 nutraukiamas visuomeninis tiekimas – jei vartojimas per 2027 kalendorinius metus buvo 1000 kWh ir daugiau (išskyrus pažeidžiamus vartotojus, kurie laikotarpiu nuo 2027 m. sausio 1 d. iki 2028 m. birželio 30 d. bent kartą buvo įgiję pažeidžiamo vartotojo statusą);
- 2030-01-01 – visiems likusiems vartotojams (įskaitant pažeidžiamus vartotojus, nepriklausomai nuo pajungimo laikotarpio ir pan.).
Jei elektros tiekėjo nepasirinksite laiku, garantinio elektros tiekimo paslaugą jums dar 6 mėnesius užtikrins „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) – tik šiuo atveju elektros energija gali būti brangesnė. Po pusės metų ESO turi teisę garantinį tiekimą nutraukti. Plačiau apie garantinį tiekimą.
Sąskaitos ir atsiskaitymas
Mokėtiną sumą galite sužinoti:
- elektros sąskaitoje, kurią rasite savo paskyroje e.ignitis.lt (plačiau čia);
- paskambinę klientų aptarnavimo telefonu +370 611 21802;
- užpildę šią formą;
- atvykę į artimiausią „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrą;
- įmokų grynaisiais surinkimo vietose.
Jei suma savitarnoje ar sąskaitoje pateikiama su minuso (-) ženklu, tai reiškia, kad turite permoką, kurią įtrauksime į kito mėnesio sąskaitą.
SAVITARNOJE e.ignitis.lt galite:
- deklaruoti ir pasitikrinti skaitiklių rodmenis (plačiau čia);
- peržiūrėti sąskaitas (plačiau čia);
- stebėti suvartojimo ir atsiskaitymų istoriją (plačiau čia);
- valdyti savo sutartis: užsisakyti elektros atsiskaitymo pažymas, laikiną nevartojimą, atnaujinti kontaktinius duomenis ir kita.
Daugiau informacijos apie savitarną ir jos naudas rasite čia.
Savo paskyroje galite pridėti ir šeimos narių ir giminaičių sutartis bei už jas atsiskaityti. Tai ypač patogu, jei už paslaugas sudėtinga atsiskaityti vyresnio amžiaus šeimos nariams (plačiau čia).
Atkreipkite dėmesį: atsiskaityti už dujas ir kitas namų paslaugas galite persijungę į mano.ignitis.lt savitarnos paskyrą, kaip tą padaryti – skaitykite čia.
Suformuotą sąskaitą:
- visuomet rasite savo paskyroje savitarnoje e.ignitis.lt;
- ją taip pat atsiųsime jūsų turimais kontaktais (el. paštu arba paprastu paštu). Jei norėtumėte pakeisti sąskaitos gavimo būdą, susisiekite su mumis klientų aptarnavimo kontaktais.
Jei planuojate kurį laiką (ilgiau nei mėnesį, bet ne ilgiau nei 12 mėnesių) nevartoti elektros (pavyzdžiui, pasibaigus sezonui sodo namelyje), praneškite mums apie tai užsisakydami laikiną elektros nevartojimą:
- savitarnoje e.ignitis.lt (plačiau čia);
- klientų aptarnavimo telefonu +370 611 21802;
- užpildę šią formą;
- atvykę į artimiausią „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrą.
Užsisakius laikiną elektros nevartojimą, kiekvieną mėnesį jums reikės sumokėti:
- mokestį už bendrąsias namo reikmes, jei toks mokestis jums taikomas;
- pastovią elektros tarifo dedamąją, jei atsiskaitote pagal tarifo planą su pastovia tarifo dedamąja.
Atsiskaityti už visuomeninio tiekimo elektrą galite šiais būdais:
Iki mėnesio 10 d. pateiksime sąskaitą už praėjusį mėnesį. Ją apmokėkite iki einamojo mėnesio pabaigos ir kartu deklaruokite einamojo mėnesio skaitiklio rodmenis.
Jei turite įrengtą išmanųjį skaitiklį, deklaruoti rodmenų nereikia. Jie nuskaitomi automatiškai. Iki mėnesio 10 d. pateiksime sąskaitą už praėjusį mėnesį. Ją apmokėkite iki einamojo mėnesio pabaigos.
Svarbu! Jei sąskaitos suma didesnė nei 8 eurai, atsiunčiame mokėjimo pranešimą el. paštu, trumpąja SMS žinute arba paprastu paštu. Esant mažesnei nei 8 eurų sąskaitos sumai, mokėjimo pranešimų nesiunčiame.
Elektroninė sąskaita arba kitaip e.sąskaita – tai elektroninis mokėjimo pranešimas, kuris pateikiamas paslaugų gavėjui (mokėtojui) interneto banke. Gautas e. sąskaitas galite apmokėti įprastu pervedimu arba banke užsisakyti automatinį jų apmokėjimą. Šią paslaugą ypač patogu naudoti pasirinkus atsiskaitymo pagal vidurkį būdą (daugiau informacijos rasite čia).
E. sąskaitą ir automatinį jos apmokėjimą užsisakyti galite savo banko klientų aptarnavimo padalinyje arba interneto banke. Užsisakydami paslaugą, rinkitės:
- e. sąskaitų siuntėjas: ELEKTRA IGNITIS (GYVENTOJAMS IR GYVENTOJŲ TARIFU MOKANČIAM VERSLUI);
- Kliento kodas: nurodykite 8 ženklų Kliento kodą (jį rasite savitarnoje e.ignitis.lt, sutartyje arba galite pasitikslinti klientų aptarnavimo kontaktais).
Su e.sąskaitų užsakymo ir pateikimo sąlygomis galite susipažinti visuomeninio elektros energijos tiekimo sutarties bendrosiose sąlygose.
Užsakius e. sąskaitų pateikimą iki einamojo mėnesio 2 kalendorinės dienos, e. sąskaita už praėjusį mėnesį suvartotą elektrą interneto banke bus pateikta jau einamąjį mėnesį.
Mokestis už bendrąsias reikmes automatiškai įtraukiamas į mokėtiną sumą už elektrą. Elektros sąskaitos pateikiamos iki mėnesio 10 dienos. Jas galite apmokėti iki priešpaskutinės einamojo mėnesio dienos:
- savitarnoje e.ignitis.lt;
- interneto banke;
- elektronine sąskaita;
- grynaisiais.
Jei sąskaitos suma didesnė nei 8 eurai, atsiunčiame mokėjimo pranešimą el. paštu, trumpąja SMS žinute arba paprastu paštu. Esant mažesnei nei 8 eurų sąskaitos sumai, mokėjimo pranešimų nesiunčiame.
Mokestis už sausio mėnesio bendrąsias reikmes įtraukiamas į kovo mėnesio mokėtiną sumą, už vasarį – į balandžio ir taip toliau.
Jei manote, kad už elektrą bendrosioms namo reikmėms jums priskaičiuota per daug, šiuo klausimu jums padės jūsų namą administruojanti bendrovė.
Visose įmokų surinkimo vietose Jums pakaks pateikti:
1. Kliento kodą (8 skaitmenys). Jį rasite sutartyje, paskutinio apmokėjimo kvite. Pasitikslinti galite prisijungę prie savitarnos e.ignitis.lt (kaip tai atlikti skaitykite čia) arba klientų aptarnavimo telefonu +37061121802.
2. Skaitiklio rodmenį IKI. Daugiau informacijos apie elektros skaitiklių deklaravimą rasite čia.
Pateikus šiuos duomenis, įmokas priimantis darbuotojas paskaičiuos mokėtiną sumą. Į ją bus įskaičiuota ir skola, permoka, jeigu jos bus, taip pat mėnesio mokestis (jei taikomas). Visą su mokėjimu susijusią aktualią informaciją matysite išduotame kvite. Išduotas įmokos priėmimo kvitas yra jūsų mokėjimą patvirtinantis dokumentas.
Atkreipkite dėmesį – atsiskaitymo knygelė nėra mokėjimą patvirtinantis dokumentas, tai tik užrašų knygelė. Atsisakydami jos, mes kartu saugosime gamtą, neeikvodami jos išteklių. Taip pat sutaupysime energijos, kuri reikalinga knygelėms pagaminti. Jei visgi knygelė jums reikalinga, ją galite gauti:
- atsispausdinę pagal čia pateiktą pavyzdį;
- arba atvykę į artimiausią „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrą.
Atsiskaityti grynaisiais ar banko kortelėmis galite:
- Bankų skyriuose ir Lietuvos kredito unijų grupėms priklausančių kredito unijų padaliniuose.
- „Lietuvos pašto“ ir „Pay Post“ skyriuose.
- „Lietuvos spaudos“ kioskuose ir „Narvesen“ parduotuvėse.
- „Kauno spaudos“ kioskuose.
- „Perlo“ terminaluose (išskyrus „Maxima“ ir „Norfa“ parduotuves).
- „Maxima“ parduotuvių kasose (yra galimybė susieti „Ačiū“ kortelę su mokėtojo kodu).
- „Jonavos paslaugų“ kasose.
- „Elotus“, „Panevėžio butų ūkio“, „Utenos butų ūkio“ kasose.
- „Tavo pastogė“ (renka tik įmokas už elektros energiją).
Atkreipiame dėmesį – pagal Lietuvos Respublikos atsiskaitymų grynaisiais pinigais sumų apvalinimo įstatyme numatytą tvarką, nuo 2025 m. gegužės 1 d. atsiskaitant grynaisiais pinigais galutinė apmokama suma už paslaugų krepšelį apvalinama 5 ct tikslumu. Daugiau apie atsiskaitymų grynaisiais apvalinimą.
Automatinis nuskaitymas – tai bankų teikiama paslauga, kurią užsisakius jums nebereikės kiekvieną mėnesį rūpintis sąskaitų už suvartotą elektrą apmokėjimu.
Elektroninę sąskaitą (elektroninis mokėjimo pranešimas, kuris pateikiamas paslaugų gavėjui (mokėtojui) interneto banke) ir automatinį jos apmokėjimą užsisakyti galite savo banko klientų aptarnavimo padalinyje arba interneto banke. Užsisakydami paslaugą, rinkitės:
- e. sąskaitų siuntėjas: ELEKTRA IGNITIS (GYVENTOJAMS IR GYVENTOJŲ TARIFU MOKANČIAM VERSLUI).
- Kliento kodas: nurodykite 8 ženklų Kliento kodą (jį rasite savitarnoje e.ignitis.lt, sutartyje arba galite pasitikslinti klientų aptarnavimo kontaktais).
Svarbu: atlikę aukščiau išvardintus žingsnius, automatinį e. sąskaitų apmokėjimą reikės aktyvuoti papildomai (tai atlikti padės jūsų bankas).
Su e.sąskaitų užsakymo ir pateikimo sąlygomis galite susipažinti visuomeninio elektros energijos tiekimo sutarties bendrosiose sąlygose.
Užsakius elektroninių sąskaitų pateikimą iki einamojo mėnesio 2 kalendorinės dienos, elektroninė sąskaita už praėjusį mėnesį suvartotą elektrą interneto banke bus pateikta jau einamąjį mėnesį.
Pažymą apie atsiskaitymą už elektrą galite užsisakyti:
- savitarnoje e.ignitis.lt (plačiau skaitykite čia);
- klientų aptarnavimo telefonu +370 611 21802;
- užpildę formą;
- atvykę į artimiausią „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrą.
Su detaliu sąskaitos aprašymu (paaiškinimu) galite susipažinti čia.
Paslaugą nemokamai galite užsisakyti Jums patogiu būdu:
- savitarnoje e.ignitis.lt, prie visuomeninio elektros energijos tiekimo sutarties laukelio, spauskite „Pakeitimai ir užsakymai“ → „Atsiskaityti pagal vidurkį“;
- klientų aptarnavimo telefonu +370 611 21802;
- užpildę formą;
- atvykę į artimiausią „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrą.
Atkreipiame dėmesį, kad atsiskaitydami pagal vidutinį suvartojimą, įsipareigojate kiekvienų metų gruodžio mėnesį, taip pat prieš pasikeičiant visuomeninio elektros tiekimo kainoms, deklaruoti suvartotą elektros energijos kiekį.
Su elektros energijos vidurkio taikymo sąlygomis galite susipažinti čia.
Už elektrą galite atsiskaityti naudodamiesi šalies bankų – SEB, Swedbank, Luminor, Artea ir Urbo banko, taip pat Lietuvos kredito unijų elektroninės bankininkystės paslaugomis, taip pat Paysera, Revolut, Viena sąskaita sistemose.
Atkreipkite dėmesį:
- atsiskaitydami banke, savo elektroninės bankininkystės paskyros mokėjimų ar operacijų skiltyje pasirinkite įmokų ir mokesčių formą nurodydami įmokos kodą ir lėšų gavėją – 103500 - ELEKTRA IGNITIS (VISUOMENINIS TIEKIMAS);
- sąskaitą už elektrą apmokėsite įrašydami galutinę mokėtiną sumą eilutėje „Kita (bendros reikmės, pastovioji dedamoji);
- apmokėsite pagal rodmenis įrašydami rodmenis ir tarifą eilutėse „Elektra (vienkain., dienin.)“ ir „Elektra (nakt., šešt., sekm.)“ (šios skalės nepildykite, jei turite 1 laiko zoną).
Kur rasti sąskaitas ir pasitikrinti mokėtiną sumą, skaitykite čia.
Ar žinote, kad už elektrą galite atsiskaityti ir nesirūpindami skaitiklių deklaravimu kiekvieną mėnesį? Atsiskaityti galite paprasčiau – pagal individualų suvartojimo vidurkį.
Tai patogu, nes:
- nebereikės rūpintis skaitiklių deklaravimu kiekvieną mėnesį – deklaruoti reikės tik gruodžio mėnesį arba keičiantis kainoms;
- jei bus aktualu, bet kada galėsite deklaruoti rodmenis ir sąskaitą jums išrašysime pagal pateiktus duomenis;
- iki 10 mėnesio dienos visas sąskaitas rasite ir galėsite apmokėti savitarnoje e.ignitis.lt;
- jei sąskaita viršys 8 eur sumą, apie mokėjimą su mokėtina suma informuosime jus el. paštu ar SMS žinute;
- visada iš anksto žinosite savo mokėtiną sumą, tad galėsite planuoti išlaidas.
8 skaitmenų kliento kodą rasite:
- sutartyje;
- savitarnoje e.ignitis.lt;
- gautoje sąskaitoje arba
- galite pasitikslinti klientų aptarnavimo kontaktais.
Elektros suvartojimo vidurkiai apskaičiuojami individualiai, įvertinus pastarųjų 12 mėnesių vartojimo istoriją. Jei vartojimo istorija yra trumpesnė nei 12 mėnesių, jums pritaikysime suvartojimo vidurkį, paskaičiuotą pagal energijos vartojimą panašiuose namų ūkiuose.
Jei pasikeis jūsų suvartojimo įpročiai, bet kuriuo metu deklaruokite skaitiklio rodmenis. Kitą mėnesį parengsime patikslintą sąskaitą, kurioje atsižvelgsime į jūsų permoką (ar nepriemoką). Ateityje jums siųsime sąskaitas su patikslintu jūsų vartojimo vidurkiu.
Atkreipiame dėmesį, kad atsiskaitydami pagal vidutinį suvartojimą, įsipareigojate kiekvienų metų gruodžio mėnesį, taip pat prieš pasikeičiant visuomeninio elektros tiekimo kainoms, deklaruoti suvartotą elektros energijos kiekį.
Su elektros energijos vidurkio taikymo sąlygomis galite susipažinti čia.
Planai, tarifai, kainos
Siūlome keturis elektros energijos tarifų planus:
- planas „Standartinis“;
- planas „Namai“;
- planas „Namai plius“;
- planas „Išmanusis“ .
Išsamiai apie kiekvieną iš jų galite pasiskaityti paspaudę čia.
Koks šiuo metu jums taikomas tarifo planas, galite sužinoti:
- savitarnoje e.ignitis.lt;
- pasiskambinę klientų aptarnavimo telefonu +370 611 21802;
- užpildę susisiekime formą arba
- apsilankę artimiausiame „Ignitis“ klientų aptarnavimo centre.
Energetikos ministerijos sprendimu, nuo 2021-01-01 nuolaida visuomeninei elektros energijos kainai Ignalinos r., Zarasų r., Visagino sav. gyventojams nebetaikoma.
Pagal Lietuvos Respublikos kompensacijų nepriklausomybės gynėjams, nukentėjusiems nuo 1991 m. sausio 11-13 d. ir po to vykdytos SSRS agresijos, bei jų šeimoms įstatymą, už elektros energiją numatoma kompensacija. Dėl kompensacijų reikia kreiptis į savivaldybių administracijų socialinės paramos skyrius.
Trumpos rekomendacijos pasirenkat palankiausią tarifo planą:
- jei suvartojate bent 34 proc. ar daugiau elektros energijos nakties metu ir savaitgaliais, rekomenduojame rinktis dviejų laiko zonų tarifus;
- jei esate pasirinkę vienos laiko zonos tarifą ir per mėnesį ketinate suvartoti daugiau kaip 190 kWh, rekomenduojame rinktis tarifo planą „Namai“, o per mėnesį vartojantiems daugiau kaip 600 kWh – tarifo planą „Namai plius“;
- jei esate pasirinkę dviejų zonų tarifą ir per mėnesį ketinate suvartoti daugiau kaip 220 kWh, rekomenduojame rinktis tarifo planą „Namai“, o daugiau kaip 750 kWh per mėnesį vartojantiems – tarifo planą „Namai plius“.
Rekomenduojame pasiskaičiuoti sau palankiausią tarifo planą pasinaudojant šia skaičiuokle;
Planą pasikeisti galite:
- savitarnoje e.ignitis.lt užpildę specialią formą: pagrindiniame lange šalia elektros energijos sutarties spauskite skiltį Pakeitimai ir užsakymai → Keisti tarifo planą ir užpildykite specialią formą;
- savitarnoje e.ignitis.lt, tiesiogiai deklaravimo lange:
- atvykę į artimiausią „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrą.
- Nuo 2025-01-01 vartotojai tarifų planus gali keisti vieną kartą per mėnesį. Elektros energijos persiuntimo paslaugos tarifas ir (ar) tarifo planas taikomas ne trumpiau kaip 1 kalendorinį mėnesį ir vartotojo iniciatyva gali būti keičiamas 1 kartą per mėnesį nuo jo įsigaliojimo dienos;
- anksčiau buvo nustatyta, kad klientai pasirinkę persiuntimo paslaugos tarifo planą turėjo apribojimą nekeisti persiuntimo paslaugos tarifo plano 12 mėnesių ir pasirinktą planą ir (ar) tarifą galėjo keisti per 2 mėn. po kainų pasikeitimo. Šios nuostatos nuo 2025-01-01 nebelieka;
- keičiant tarifo planą iš vienos laiko zonos į dviejų laiko zonų, gali būti reikalingas elektros energijos skaitiklio keitimas ar perparametravimas. Keisdami tarifo planą, pateikite užklausą ir skaitiklio keitimui. Skaitiklį operatorius (ESO) pakeis / perparametruos per 5-10 darbo dienų (esant dideliam klientų srautui, terminas gali kiek ilgėti);
- naujas tarifo planas įsigalios nuo kito mėnesio 1 dienos, o keičiant / perparametruojant elektros energijos skaitiklį – nuo šių darbų atlikimo dienos.
- tarifo plano keitimo paslauga yra nemokama, elektros energijos skaitiklį operatorius (ESO) pakeis / perparametruos taip pat nemokamai. Atkreipiame dėmesį, kad „Išmanusis“ planas taikomas tik buitiniams vartotojams, kuriems yra įdiegtos techninės priemonės, apskaitančios ir nuotoliniu būdu periodiškai perduodančios detalią elektros apskaitos prietaisų informaciją. Kokie yra ESO persiuntimo paslaugos tarifai ir kainos 2025 metams.
DUK Temos
Ar žinojote, kad IGNITIS Savitarnoje galite:
- Atsiskaityti už elektrą, dujas, šildymą, vandenį, telekomunikacijos ir kitas namų paslaugas
- Pasirašyti sutartis
- Sužinoti savo planą, tarifą, suvartojimo statistiką
- Peržiūrėti mokėjimų istoriją
- Deklaruoti skaitiklio rodmenis
- Pasikeisti turimą elektros planą
- Ir daug daugiau
