Savitarna

Informacija grįžtantiems į visuomeninį tiekimą

Sutartys

Elektros tiekimo sutartis po 2022 rugsėjo 1 d.

„Perlas Energija“ sustabdžius veiklą, buvusiems įmonės klientams, kurie priklauso 3 liberalizavimo etapui, elektros tiekimą užtikrina visuomeninis tiekėjas „Ignitis“.

Dėl sutarties sudarymo papildomai jokių veiksmų atlikti nereikėjo. Informacija apie sutartį, kliento kodą ir atsiskaitymus buvo paruošta ir išsiųsta rugsėjo pabaigoje.

1 ir 2 liberalizavimo etapo klientai, iki 2022 rugpjūčio 28 d. nesudarę naujos nepriklausomo tiekimo sutarties su kitu tiekėju, pateko į garantinį tiekimą, kurį užtikrina „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO).

Sąskaitos ir atsiskaitymas

Kaip sužinoti visuomeninio elektros tiekimo mokėtiną sumą?

Mokėtiną sumą galite sužinoti:

Jei suma savitarnoje ar sąskaitoje pateikiama su minuso (-) ženklu, tai reiškia, kad turite permoką, kurią įtrauksime į kito mėnesio sąskaitą.
 

Kaip atsiskaityti už visuomeninį elektros tiekimą savitarnoje?

SAVITARNOJE e.ignitis.lt galite:

Daugiau informacijos apie savitarną ir jos naudas rasite čia.

Savo paskyroje galite pridėti ir šeimos narių ir giminaičių sutartis bei už jas atsiskaityti. Tai ypač patogu, jei už paslaugas sudėtinga atsiskaityti vyresnio amžiaus šeimos nariams (plačiau čia).

Kur rasti visuomeninio elektros tiekimo sąskaitą?

Suformuotą sąskaitą: 

  • visuomet rasite savo paskyroje savitarnoje e.ignitis.lt
  • ją taip pat atsiųsime jūsų turimais kontaktais (el. paštu arba paprastu paštu). Jei norėtumėte pakeisti sąskaitos gavimo būdą, susisiekite su mumis klientų aptarnavimo kontaktais.
Noriu laikinai nevartoti elektros visuomeniniame tiekime. Ką daryti?

Jei planuojate kurį laiką (ilgiau nei mėnesį, bet ne ilgiau nei 12 mėnesių) nevartoti elektros (pavyzdžiui, pasibaigus sezonui sodo namelyje), praneškite mums apie tai užsisakydami laikiną elektros nevartojimą:

Užsisakius laikiną elektros nevartojimą, kiekvieną mėnesį Jums reikės sumokėti:

  • mokestį už bendrąsias namo reikmes, jei toks mokestis jums taikomas;
  • pastovią elektros tarifo dedamąją, jei atsiskaitote pagal tarifo planą su pastovia tarifo dedamąja.
Kaip apmokėti visuomeninio elektros tiekimo sąskaitas?

Atsiskaityti už visuomeninio tiekimo elektrą galite šiais būdais:

Iki mėnesio 10 d. pateiksime sąskaitą už praėjusį mėnesį. Ją apmokėkite iki einamojo mėnesio pabaigos ir kartu deklaruokite einamojo mėnesio skaitiklio rodmenis. 

Jei turite įrengtą išmanųjį skaitiklį, deklaruoti rodmenų nereikia. Jie nuskaitomi automatiškai. Iki mėnesio 10 d. pateiksime sąskaitą už praėjusį mėnesį. Ją apmokėkite iki einamojo mėnesio pabaigos.

Svarbu! Jei sąskaitos suma didesnė nei 8 eurai, atsiunčiame mokėjimo pranešimą el. paštu, trumpąja SMS žinute arba paprastu paštu. Esant mažesnei nei 8 eurų sąskaitos sumai, mokėjimo pranešimų nesiunčiame.

Kaip atsiskaityti už visuomeninį elektros tiekimą per e.sąskaitą?

Elektroninė sąskaita arba kitaip e.sąskaita – tai elektroninis mokėjimo pranešimas, kuris pateikiamas paslaugų gavėjui (mokėtojui) interneto banke. Gautas e. sąskaitas galite apmokėti įprastu pervedimu arba banke užsisakyti automatinį jų apmokėjimą. Šią paslaugą ypač patogu naudoti pasirinkus atsiskaitymo pagal vidurkį būdą (daugiau informacijos rasite čia).
E. sąskaitą ir automatinį jos apmokėjimą užsisakyti galite savo banko klientų aptarnavimo padalinyje arba interneto banke. Užsisakydami paslaugą, rinkitės:

  • e. sąskaitų siuntėjas: ELEKTRA IGNITIS (GYVENTOJAMS IR GYVENTOJŲ TARIFU MOKANČIAM VERSLUI);
  • Kliento kodas: nurodykite 8 ženklų Kliento kodą (jį rasite savitarnoje e.ignitis.lt, sutartyje arba galite pasitikslinti klientų aptarnavimo kontaktais).

Su e. sąskaitų užsakymo ir pateikimo sąlygomis galite susipažinti čia.
Užsakius e. sąskaitų pateikimą iki einamojo mėnesio 2 kalendorinės dienos, e. sąskaita už praėjusį mėnesį suvartotą elektrą interneto banke bus pateikta jau einamąjį mėnesį.
 

Kaip atsiskaityti už namo bendrosioms reikmėms suvartotą elektrą visuomeniniame tiekime?

Mokestis už bendrąsias reikmes automatiškai įtraukiamas į mokėtiną sumą už elektrą. Elektros sąskaitos pateikiamos iki mėnesio 10 dienos. Jas galite apmokėti iki priešpaskutinės einamojo mėnesio dienos:

Jei sąskaitos suma didesnė nei 8 eurai, atsiunčiame mokėjimo pranešimą el. paštu, trumpąja SMS žinute arba paprastu paštu. Esant mažesnei nei 8 eurų sąskaitos sumai, mokėjimo pranešimų nesiunčiame.

Mokestis už sausio mėnesio bendrąsias reikmes įtraukiamas į kovo mėnesio mokėtiną sumą, už vasarį – į balandžio ir taip toliau.

Jei manote, kad už elektrą bendrosioms namo reikmėms Jums priskaičiuota per daug, šiuo klausimu Jums padės Jūsų namą administruojanti bendrovė.

Kaip atsiskaityti už visuomeninį elektros tiekimą grynaisiais?

Visose įmokų surinkimo vietose Jums pakaks pateikti:
1. Kliento kodą (8 skaitmenys). Jį rasite sutartyje, paskutinio apmokėjimo kvite. Pasitikslinti galite prisijungę prie savitarnos e.ignitis.lt (kaip tai atlikti skaitykite čia) arba klientų aptarnavimo telefonu +37061121802.
2. Skaitiklio rodmenį IKI. Daugiau informacijos apie elektros skaitiklių deklaravimą rasite čia.
Pateikus šiuos duomenis, įmokas priimantis darbuotojas paskaičiuos mokėtiną sumą. Į ją bus įskaičiuota ir skola, permoka, jeigu jos bus, taip pat mėnesio mokestis (jei taikomas). Visą su mokėjimu susijusią aktualią informaciją matysite išduotame kvite. Išduotas įmokos priėmimo kvitas yra Jūsų mokėjimą patvirtinantis dokumentas.
Atkreipkite dėmesį – atsiskaitymo knygelė nėra mokėjimą patvirtinantis dokumentas, tai tik užrašų knygelė. Atsisakydami jos, mes kartu saugosime gamtą, neeikvodami jos išteklių. Taip pat sutaupysime energijos, kuri reikalinga knygelėms pagaminti. Jei visgi knygelė Jums reikalinga, ją galite gauti:

Atsiskaityti grynaisiais ar banko kortelėmis galite:

  • Bankų skyriuose ir Lietuvos kredito unijų grupėms priklausančių kredito unijų padaliniuose.
  • „Lietuvos pašto“ ir „Pay Post“ skyriuose.
  • „Lietuvos spaudos“ kioskuose ir „Narvesen“ parduotuvėse.
  • „Kauno spaudos“ kioskuose.
  • „Perlo“ terminaluose (išskyrus „Maxima“ ir „Norfa“ parduotuves).
  • „Maxima“ parduotuvių kasose (yra galimybė susieti „Ačiū“ kortelę su mokėtojo kodu).
  • „Jonavos paslaugų“ kasose.
  • „Elotus“, „Panevėžio butų ūkio“, „Utenos butų ūkio“ kasose.
  • „Tavo pastogė“ (renka tik įmokas už elektros energiją).
Kaip nustatyti automatinį sąskaitos apmokėjimą visuomeniniame elektros tiekime?

Automatinis nuskaitymas – tai bankų teikiama paslauga, kurią užsisakius Jums nebereikės kiekvieną mėnesį rūpintis sąskaitų už suvartotą elektrą apmokėjimu.
Elektroninę sąskaitą (elektroninis mokėjimo pranešimas, kuris pateikiamas paslaugų gavėjui (mokėtojui) interneto banke) ir automatinį jos apmokėjimą užsisakyti galite savo banko klientų aptarnavimo padalinyje arba interneto banke. Užsisakydami paslaugą, rinkitės:

  • e. sąskaitų siuntėjas: ELEKTRA IGNITIS (GYVENTOJAMS IR GYVENTOJŲ TARIFU MOKANČIAM VERSLUI).
  • Kliento kodas: nurodykite 8 ženklų Kliento kodą (jį rasite savitarnoje e.ignitis.lt, sutartyje arba galite pasitikslinti klientų aptarnavimo kontaktais).

Svarbu: atlikę aukščiau išvardintus žingsnius, automatinį e. sąskaitų apmokėjimą reikės aktyvuoti papildomai (tai atlikti padės Jūsų bankas).
Su elektroninių sąskaitų užsakymo ir pateikimo sąlygomis galite susipažinti čia.
Užsakius elektroninių sąskaitų pateikimą iki einamojo mėnesio 2 kalendorinės dienos, elektroninė sąskaita už praėjusį mėnesį suvartotą elektrą interneto banke bus pateikta jau einamąjį mėnesį.
 

Kaip gauti pažymą apie atsiskaitymą už elektrą visuomeniniame tiekime?

Pažymą apie atsiskaitymą už elektrą galite užsisakyti: 

Už ką man išrašyta elektros sąskaita?

Su detaliu sąskaitos aprašymu (paaiškinimu) galite susipažinti čia.

Kaip užsisakyti elektros sąskaitos išrašymą pagal vidurkį visuomeniniame tiekime?

Paslaugą nemokamai galite užsisakyti Jums patogiu būdu:

  • savitarnoje e.ignitis.lt, prie visuomeninio elektros energijos tiekimo sutarties laukelio, spauskite „Pakeitimai ir užsakymai“ → „Atsiskaityti pagal vidurkį“;
  • klientų aptarnavimo telefonu +370 611 21802;
  • užpildę formą;
  • atvykę į artimiausią „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrą.

Atkreipiame dėmesį, kad atsiskaitydami pagal vidutinį suvartojimą, įsipareigojate kiekvienų metų gruodžio mėnesį, taip pat prieš pasikeičiant visuomeninio elektros tiekimo kainoms, deklaruoti suvartotą elektros energijos kiekį.

Su elektros energijos vidurkio taikymo sąlygomis galite susipažinti čia.

Kaip atsiskaityti už visuomeninį elektros tiekimą interneto banke?

Už elektrą galite atsiskaityti naudodamiesi šalies bankų –  SEB, Swedbank, Luminor, Šiaulių banko ir Medicinos banko, taip pat Lietuvos kredito unijų elektroninės bankininkystės paslaugomis, taip pat Paysera, Revolut, Viena sąskaita sistemose.
Atkreipkite dėmesį:

  • atsiskaitydami banke, savo elektroninės bankininkystės paskyros mokėjimų ar operacijų skiltyje pasirinkite įmokų ir mokesčių formą nurodydami įmokos kodą ir lėšų gavėją – 103500 - ELEKTRA IGNITIS (VISUOMENINIS TIEKIMAS);
  • sąskaitą už elektrą apmokėsite įrašydami galutinę mokėtiną sumą (pastovi dedamoji + už suvartotą elektrą) eilutėje „Elektra“ (vienkain., dienin.). 

Kur rasti sąskaitas ir pasitikrinti mokėtiną sumą, skaitykite čia.
 

Kaip atsiskaityti pagal vidutinį suvartojimą visuomeniniame elektros tiekime?

Ar žinote, kad už elektrą galite atsiskaityti ir nesirūpindami skaitiklių deklaravimu kiekvieną mėnesį? Atsiskaityti galite paprasčiau – pagal individualų suvartojimo vidurkį.
Tai patogu, nes:

  • nebereikės rūpintis skaitiklių deklaravimu kiekvieną mėnesį – deklaruoti reikės tik gruodžio mėnesį arba keičiantis kainoms;
  • jei bus aktualu, bet kada galėsite deklaruoti rodmenis ir sąskaitą jums išrašysime pagal pateiktus duomenis;
  • iki 10 mėnesio dienos visas sąskaitas rasite ir galėsite apmokėti savitarnoje e.ignitis.lt;
  • jei sąskaita viršys 8 eur sumą, apie mokėjimą su mokėtina suma informuosime jus el. paštu ar SMS žinute;
  • visada iš anksto žinosite savo mokėtiną sumą, tad galėsite planuoti išlaidas.
Kur rasti visuomeninio elektros tiekimo kliento kodą?

8 skaitmenų kliento kodą rasite:

Kaip apskaičiuojamas elektros suvartojimo vidurkis?

Elektros suvartojimo vidurkiai apskaičiuojami individualiai, įvertinus pastarųjų 12 mėnesių vartojimo istoriją. Jei vartojimo istorija yra trumpesnė nei 12 mėnesių, jums pritaikysime suvartojimo vidurkį, paskaičiuotą pagal energijos vartojimą panašiuose namų ūkiuose.
Jei pasikeis jūsų suvartojimo įpročiai, bet kuriuo metu deklaruokite skaitiklio rodmenis. Kitą mėnesį parengsime patikslintą sąskaitą, kurioje atsižvelgsime į jūsų permoką (ar nepriemoką). Ateityje jums siųsime sąskaitas su patikslintu jūsų vartojimo vidurkiu. 

Atkreipiame dėmesį, kad atsiskaitydami pagal vidutinį suvartojimą, įsipareigojate kiekvienų metų gruodžio mėnesį, taip pat prieš pasikeičiant visuomeninio elektros tiekimo kainoms, deklaruoti suvartotą elektros energijos kiekį.

Su elektros energijos vidurkio taikymo sąlygomis galite susipažinti čia.

Planai, tarifai, kainos

Kokius visuomeninio elektros tiekimo planus siūlo „Ignitis“?

Siūlome keturis elektros energijos tarifų planus:

  • planas „Standartinis“;
  • planas „Namai“;
  • planas „Namai plius“;
  • planas „Išmanusis“ .

Išsamiai apie kiekvieną iš jų galite pasiskaityti paspaudę čia.

Koks mano visuomeninio elektros tiekimo planas ir tarifas?

Koks šiuo metu Jums taikomas tarifo planas, galite sužinoti: 

Kokios nuolaidos ar kompensacijos taikomos?

Energetikos ministerijos sprendimu, nuo 2021-01-01 nuolaida visuomeninei elektros energijos kainai Ignalinos r., Zarasų r., Visagino sav. gyventojams nebetaikoma.

Pagal Lietuvos Respublikos kompensacijų nepriklausomybės gynėjams, nukentėjusiems nuo 1991 m. sausio 11-13 d. ir po to vykdytos SSRS agresijos, bei jų šeimoms įstatymą, už elektros energiją numatoma kompensacija. Dėl kompensacijų reikia kreiptis į savivaldybių administracijų socialinės paramos skyrius.

Kaip pasikeisti visuomeninio elektros tiekimo tarifo planą?

Trumpos rekomendacijos pasirenkat palankiausią tarifo planą:

  • jei suvartojate bent 34 proc. ar daugiau elektros energijos nakties metu ir savaitgaliais, rekomenduojame rinktis dviejų laiko zonų tarifus;
  • jei esate pasirinkę vienos laiko zonos tarifą ir per mėnesį ketinate suvartoti daugiau kaip 190 kWh, rekomenduojame rinktis tarifo planą „Namai“, o per mėnesį vartojantiems daugiau kaip 600 kWh – tarifo planą „Namai plius“;
  • jei esate pasirinkę dviejų zonų tarifą ir per mėnesį ketinate suvartoti daugiau kaip 220 kWh, rekomenduojame rinktis tarifo planą „Namai“, o daugiau kaip 750 kWh per mėnesį vartojantiems – tarifo planą „Namai plius“. 

Rekomenduojame pasiskaičiuoti sau palankiausią tarifo planą pasinaudojant šia skaičiuokle;

Planą pasikeisti galite:

  • savitarnoje e.ignitis.lt užpildę specialią formą: pagrindiniame lange šalia elektros energijos sutarties spauskite skiltį Pakeitimai ir užsakymai → Keisti tarifo planą ir užpildykite specialią formą (vaizdo įrašas, kaip pakeisti tarifo planą savitarnoje); 
  • savitarnoje e.ignitis.lt, tiesiogiai deklaravimo lange:

keisti_zalia

Kokios yra visuomeninio elektros tiekimo tarifo plano keitimo sąlygos?
  • Keičiant tarifo planą iš vienos laiko zonos į dviejų laiko zonų, gali būti reikalingas elektros energijos skaitiklio keitimas ar perparametravimas. Keisdami tarifo planą, pateikite užklausą ir skaitiklio keitimui. Skaitiklį  operatorius (ESO) pakeis / perparametruos per 5-10 darbo dienų (esant dideliam klientų srautui, terminas gali kiek ilgėti);
  • tarifo plano keitimo paslauga yra nemokama, elektros energijos skaitiklį operatorius (ESO) pakeis / perparametruos taip pat nemokamai. Atkreipiame dėmesį, kad „Išmanusis“ planas taikomas tik buitiniams vartotojams, kuriems yra įdiegtos techninės priemonės, apskaitančios ir nuotoliniu būdu periodiškai perduodančios detalią elektros apskaitos prietaisų informaciją. Kokios yra ESO persiuntimo paslaugos plano „Išmanusis“ gavimo sąlygos VT klientams, plačiau skaitykite čia;
  • naujas tarifo planas įsigalios nuo kito mėnesio 1 dienos, o keičiant / perparametruojant elektros energijos skaitiklį – nuo šių darbų atlikimo dienos;
  • tarifo planą galima keisti po 12-kos mėnesių, o jei keičiamos kainos, planą ir (ar) tarifą galima pasikeisti per 2 mėnesius po kainų pakeitimo. Automatinis tarifo plano priskyrimas nelaikomas Jūsų pasirinkimu, todėl tokiu atveju tarifo planą galite keisti nepraėjus 12 kalendorinių mėnesių.

DUK Temos

Ar žinojote, kad IGNITIS Savitarnoje galite:

  • Atsiskaityti už elektrą, dujas, šildymą, vandenį, telekomunikacijos ir kitas namų paslaugas
  • Pasirašyti sutartis
  • Sužinoti savo planą, tarifą, suvartojimo statistiką
  • Peržiūrėti mokėjimų istoriją
  • Deklaruoti skaitiklio rodmenis
  • Pasikeisti turimą elektros planą
  • Ir daug daugiau
Prisijungti
Ignitis savitarna