Registracija ir paskyros valdymas

Kodėl naudinga turėti paskyrą e.ignitis.lt?

Kviečiame prisijungti prie savitarnos svetainės e.ignitis.lt -  nes su savitarna valdyti elektros bei dujų paslaugas ir apmokėti namų sąskaitas tiesiog patogiau!

Vos per kelias minutes susikursite paskyrą, kurioje neišeidami iš namų, bet kuriuo paros metu galėsite:

  • valdyti ir užsisakyti elektros, dujų, šildymo, saulės energijos paslaugas;
  • vos kelių mygtukų paspaudimu apmokėti savo ir artimųjų elektros, dujų, šildymo, vandens, ryšio ir kitų  paslaugų (daugiau nei 250 partnerių) sąskaitas;
  • matyti visas elektros ir dujų sąskaitas, deklaruoti skaitiklių rodmenis ir stebėti savo suvartojimo istoriją;
  • teikti prašymus, užsisakyti pažymas ir kitus reikalingus dokumentus.

Kilus papildomų klausimų, juos Jums padės išspręsti klientų patarnavimo konsultantai, su kuriais galėsite bendrauti nuotoliniu būdu (virtualiai).

e.ignitis.lt savitarnoje Jums nereikės skaičiuoti, kiek mokėti už elektrą ir dujas – tarifas pagal Jūsų sutarties informaciją įrašomas automatiškai, o už visas namų paslaugas galėsite atsiskaityti pasirinkę vieną iš populiariausių atsiskaitymo būdų:

  • per e. bankininkystę (Swedbank, SEB, Luminor | DNB, Šiaulių bankas, Citadelė, Medicinos bankas, LKU, Kreda);
  • mokėjimo pavedimu;
  • mokėjimu kortele.

Visas elektros ir dujų sąskaitas galėsite apmokėti nemokamai, o atsiskaitant už kitas namų paslaugas, paslaugai taikomas tik 0,15 Eur mokestis. Visų tiekėjų sąrašą rasite čia (sąrašas nuolat pildomas).

Jums patogiau aktualius klausimus valdyti telefonu? Puiku, parsisiųskite „Ignitis“ savitarnos programėlę!

Pradėti naudotis savitarna išties paprasta - visas aktualias instrukcijas rasite čia.

Laukiame prisijungiant!

Kaip naudotis savitarnos svetaine?

Pateikiame visus aktualius žingsnius, kaip užsiregistruoti savitarnoje e.ignitis.lt ir pradėti naudotis savo paskyra: pridėti sutartis, deklaruoti skaitiklių rodmenis, atsiskaityti už paslaugas, teikti prašymus ir užsisakyti reikiamus dokumentus / paslaugas.

Kaip susikurti paskyrą / prisijungti?

Pradiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt prisijungimo lange paspauskite nuorodą „Registruokitės“.

 

123

Atsivėrusiame registracijos lange pasirinkite vieną iš registracijos būdų: m. parašu, Smart-ID, Swedbank, SEB, Facebook, Google ar per e. valdžios vartus (bankus). Atlikite tolimesnius registracijos veiksmus ir laisvai naudokitės visomis savitarnos e.ignitis.lt paslaugomis.

Kaip užsiregistruoti savitarnoje (pavyzdžiui, mobiliuoju parašu) galite pasižiūrėti šiame video filmuke, o plačiau apie tai, kaip prisijungti prie savitarnos užsiregistravus, žiūrėkite čia.

Susikūrus paskyrą, ką daryti toliau? 

Registracijos metu patvirtinsite savo tapatybę, sistema Jus atpažins ir į paskyrą automatiškai pridės Jūsų vardu sudarytas elektros ir dujų sutartis.

Kitas žingsnis – pridėkite kitų tiekėjų (šildymo, vandens, telekomunikacijų, namo administratoriaus ir kita) sutartis, už kurias norėsite atsiskaityti savitarnoje.

Visas aktualias instrukcijas rasite čia:

Kaip pakeisti prisijungimo el. paštą ar vartotojo vardą?

Pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange, dešiniame kampe, spustelkite paskyros vardą ir pasirinkite skiltį „Mano paskyra“. Čia galite koreguoti prisijungimo vardą (el. pašto adresą). Jį pakeitę, paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.

1
 

Kaip atblokuoti paskyrą?

Jei 5 kartus neteisingai suvesite prisijungimo prie paskyros slaptažodį, Jūsų paskyros prieiga bus apribota 30-čiai minučių, po to vėl galėsite bandyti prisijungti.

Jei pamiršote slaptažodį, prieš vėl bandant prisijungti, rekomenduojame susikurti naują slaptažodį - prisijungimo puslapyje spauskite nuorodą „Priminti slaptažodį“.

1234

 

Naują slaptažodį neteisingai įvedus 5 kartus, Jūsų paskyros prieiga bus užblokuota. Jei taip nutiko, kreipkitės į mus klientų aptarnavimo telefonu 1802 arba parašykite el. paštu info@ignitis.lt - padėsime išspręsti problemą.
 

Paslaugų valdymas

Kaip sudaryti nepriklausomo elektros tiekimo sutartį?

Pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange pasirinkite skiltį „Pasirašyti naują Ignitis sutartį“ arba „Sudaryti sutartį“ -> „Elektros energijos sutarties sudarymas“

1

Sudarant sutartį, būtina patvirtinti savo tapatybę - pasirinkite Jums patogiausią tapatybės patvirtinimo būdą, nurodykite prisijungimo duomenis ir toliau sekite instrukcijas.

2

Duokite sutikimą tvarkyti Jūsų duomenis, reikalingus sutarties sudarymui, ir spauskite nuorodą „Tęsti duomenų tikrinimą“.

3

Atsidariusiame lange pažymėkite objektą, kuriam norite sudaryti sutartį, ir nurodykite pasirinkto objekto numerį bei Kliento kodą. Jei nežinote, kur rasti šiuos duomenis -  spauskite nuorodą „Kur rasti kliento kodą ar objekto numerį?”. Svarbu: laukuose įveskite tikslius duomenis, kitu atveju sutarties suformuoti nepavyks. Įvedę privalomą informaciją, spauskite nuorodą „Pasirinkti objektą“.

4

Tuomet pasirinkite turimą laiko zonų kiekį ir įrašykite per mėnesį suvartojamos elektros energijos kiekį arba vidutinę mėnesio sąskaitos sumą.5

Pagal įvestus duomenis matysite Jums rekomenduojamą planą ir visą pasiūlymą.

6

Jei norite, galite keisti pasiūlymo sąlygas, pasirinkdami kitą kainos fiksavimo laikotarpį arba pasirinkdami nefiksuotos kainos pasiūlymą. Nurodytos prognozuojamos sąskaitos sumos yra perskaičiuojamos automatiškai. Daugiau informacijos apie mūsų siūlomus planus rasite čia.

7

Pasirinkę fiksuotą kainą – galite pasirinkti ir nuolaidą tiekimo kainai. Taip pat pasirašius sutartį iki 2020-12-10 dienos, taikomas papildomas pasiūlymas – Žaliąja energija 12 mėnesių naudositės be papildomo mokesčio. Baigę pildyti informaciją, spauskite nuorodą ,,Tęsti sutarties sudarymą”.

8

Prieš sudarant sutartį, užpildykite savo kontaktinę informaciją ir užtvirtinkite pasirinktą planą arba, jei norite, galite jį pasikeisti. Jei nurodyta informacija teisinga, tuomet spauskite nuorodą „Patvirtinti duomenis“. Patvirtinus duomenis – jų keisti nebegalėsite.

9

Toliau automatiškai ruošiama sutartis, dokumento rengimas gali užtrukti keletą minučių.

10

Parengus sutartį, atidžiai ją peržiūrėkite ir viską patikrinę pažymėkite „Susipažinau su sutartimi bei jos sąlygomis. Sutinku pasirašyti elektroniniu būdu“ , tuomet spauskite nuorodą „Pasirašyti“.

11

Viską atlikus, būsite nukreipti į pagrindinį savitarnos langą ir čia pamatysite sėkmės pranešimą.

12

 

Kaip deklaruoti nepriklausomo elektros tiekimo skaitiklių rodmenis?

Elektros skaitiklių rodmenis deklaruosite pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange, norimos nepriklausomo elektros tiekimo sutarties skiltyje (languose „Rodmenys (nuo–iki)“). Paspauskite ant („Iki“) langelio ir įveskite skaičius, kuriuos matote savo elektros skaitiklyje. Tuomet spauskite nuorodą „Deklaruoti ir mokėti“.

Mokėtiną sumą, pagal deklaruotą suvartojimą, matysite iki kito mėnesio 6 darbo dienos.

Jei nematote reikalingos sutarties, instrukcijas, kaip ją prisidėti, rasite čia.

9

 
Kaip deklaruoti visuomeninio elektros tiekimo, dujų ar kitų paslaugų skaitiklių rodmenis?

Elektros ir dujų skaitiklių rodmenis deklaruosite pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange - sutarties skiltyje (languose „Rodmenys (nuo–iki)“). Paspauskite ant balto („Iki“) langelio ir įveskite skaičius, kuriuos matote savo skaitiklyje. Jei nematote reikalingos sutarties, instrukcijas, kaip ją prisidėti, rasite čia.

10

Jei norite deklaruoti rodmenis ir iš karto atlikti mokėjimą, ekrano apačioje paspauskite ant nuorodos „Deklaruoti ir mokėti“. Susiformuos mokėjimo krepšelis, kurį galėsite apmokėti pasirinkę vieną iš mokėjimo būdų.

11

Jei norite tik deklaruoti skaitiklių rodmenis ir laukti, kol bus suformuota sąskaita, ekrano apačioje paspauskite ant nuorodos „Deklaruoti Ignitis rodmenis“. Sąskaitą suformuosime iki mėnesio 5 dienos.

Norėdami deklaruoti kitų paslaugų skaitiklių rodmenis, pagrindiniame lange susiraskite sutarties skiltį ir taip pat, kaip deklaravote elektros / dujų skaitiklių rodmenis, pateikite kitų paslaugų rodmenis. Jei nematote reikalingos sutarties, instrukcijas, kaip ją prisidėti, rasite čia.
Norėdami stebėti elektros rodmenis esant išmaniajai apskaitai, viršutiniame meniu pasirinkite „Istorija“, tuomet „Automatizuota apskaita“.

12

Kaip pridėti sutartis ir jas atsisiųsti, pasirašyti, keisti tarifo planą, užsisakyti pažymas ir kita?

Pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange spauskite nuorodą „Įtraukti kitų tiekėjų sutartį“.

2

Atsidariusiame lange pasirinkite norimą tiekėją, tai galite padaryti išskleidę sąrašą ir pasirinkę „Elektra“ ar patys įvedę žodį Ignitis.

3

Tuomet įveskite Kliento (mokėtojo) kodą (1), jį rasite Elektros energijos pirkimo-pardavimo ir paslaugų teikimo sutartyje, ir asmens vardą (2), su kuriuo buvo sudaryta sutartis (įrašykite tik vardą ir naudokite lietuviškus rašmenis, jei sutartyje nurodyti du vardai – veskite abu vardus). Tuomet spauskite mygtuką „Pridėti“ (3).

Tokiu pačiu principu galite pridėti ir Gamtinių dujų pirkimo-pardavimo ir paslaugų teikimo sutartį.

4

Jei norite pridėti kito teikėjo sutartį, pavyzdžiui, namų administratoriaus, atsidariusiame lange iš sąrašo pasirinkite paslaugos teikėją, tuomet įveskite Kliento (mokėtojo) kodą (1), kurį rasite su paslaugos teikėju sudarytoje sutartyje, suteikite sutarčiai pavadinimą (2) ir spauskite mygtuką „Pridėti“(3).

5

Kaip parsisiųsti, pasirašyti sutartį ir atlikti kitus veiksmus?

Pagrindiniame savitarnos lange, norimos sutarties skiltyje pasirinkite nuorodą „Pakeitimai ir užsakymai“ -> „Atsisiųsti sutartį“. Atkreipkite dėmesį, kad sutarties nustatymų lange galite pasirinkti ir kitą veiksmą – užsisakyti reikiamą pažymą, laikiną nevartojimą, keisti kontaktus ir kita.

6

Sutarties dokumentą parsisiųsite paspaudę ant dokumento „Sutartis“. Norėdami pasirašyti sutartį elektroniniu būdu, elektros sutarties atveju spauskite mygtuką „Pasirašyti dokumentus“, dujų - ,,Pasirašyti“.

7

8

Svarbu žinoti: jei nesinaudojate mobiliojo parašo paslauga, pasirašytą vieną sutarties egzempliorių grąžinkite mums el. paštu info@ignitis.lt arba adresu P. Lukšio g. 5B, LT – 08221, Vilnius.

Kaip atsiskaityti už namų paslaugas: elektrą, dujas, vandenį, šildymą ir kita?

Pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange , pridėtų sutarčių skiltyse matysite mokėtinas sumas už suvartotą elektrą, dujas ar kitas paslaugas (jei tiekėjai mums pateikia Jūsų duomenis). Jei nematote reikalingos sutarties, instrukcijas, kaip ją prisidėti, rasite čia.

Už kokias paslaugas galite atsiskaityti ir kiek kainuoja mokėjimo paslauga?

Savo paskyroje galite atsiskaityti už elektrą, dujas, šildymą, vandenį, telekomunikacijų, draudimo, namų administravimo ir kitų (daugiau nei 250) tiekėjų paslaugas. Visą tiekėjų sąrašą rasite čia, sąrašas nuolat pildomas. Kilus klausimų dėl Jums suteikto mokėtojo (kliento) kodo, rodmenų deklaravimo ar mokėjimų, pirmiausia susisiekite su paslaugos teikėju. Paslaugų teikėjų kontaktinę informaciją rasite paspaudę ant aukščiau pateiktos nuorodos.

Už elektrą ir dujas atsiskaitysite nemokamai, o kiekvienos kitos paslaugos apmokėjimas kainuoja tik 0,15 Eur.

Kaip paskyroje atsiskaityti už namų paslaugas?

Pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange, pridėtų sutarčių skiltyse matysite Jums pateiktas sumas už suteiktas paslaugas. Sumas galite koreguoti, o jei jų nėra (ne visų paslaugų teikėjų sumos nurodomos automatiškai) – įrašykite patys. Norėdami sumokėti, įrašykite skaitiklių rodmenis (jei reikia), pateikite / pakoreguokite sumas ir savitarnos lango apačioje spauskite mygtuką „Deklaruoti ir mokėti“.

 

13

Tuomet pateksite į „Mokėjimo krepšelio“ skiltį. Čia pasirinkite Jums patogiausią atsiskaitymo būdą – spauskite ant norimos piktogramos. Atsidariusiame lange pagal instrukcijas pateikite mokėjimo duomenis ir mokėjimas bus atliktas.

14

Svarbu žinoti:

  • savitarnoje suma už bendrosioms namo riekėms suvartotą elektrą jau bus įtraukta į bendrą mokėtiną sumą už elektrą. Jei norite pridėti praeitų laikotarpių neapmokėtą bendrųjų reikmių sumą, tiesiog pakoreguokite skaičių lange „Mokėtina suma“;
  • galite koreguoti laukelį „Mokėtina suma“, jei norite apmokėti mažesnę ar didesnę sumą. Jei Jūsų suma viršija 1000 eurų, mokėjimą atlikite per kelis kartus;
  • jei laukelyje „Mokėtina suma“ matote skaičių su minuso (-) ženklu – tai reiškia, kad turite permoką ir atsiskaitant už paslaugas ją reiktų įvertinti;
  • jei norite apmokėti kitų asmenų sąskaitas (šeimos narių, giminaičių ir kita), Jums reikia į savo paskyrą įtraukti jų sutartis. Kaip tai padaryti rasite čia.
  • mokėjimų per savitarną istoriją rasite šioje nuorodoje.
Kaip peržiūrėti elektros ir dujų sąskaitas?

Jei norite peržiūrėti elektros ir dujų sąskaitas, spauskite ant pasirinktos nuorodos ir iš karto pateksite į reikiamą skiltį savitarnoje:

Taip pat sąskaitas rasite pagrindiniame lange, sutarties skiltyje paspaudę nuorodą „Sąskaitų ir mokėjimų istorija“. Atsidariusiame lange matysite savo mokėjimų istoriją ir galėsite parsisiųsti aktualaus laikotarpio sąskaitą.

15

Kaip peržiūrėti elektros ir dujų suvartojimo istoriją?

Pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange, meniu juostoje pasirinkite skiltį „Istorija“ ir spauskite nuorodą „Suvartojimo istorija“. Atsidariusiame lange matysite paskutinių 12 mėnesių elektros ir / ar dujų suvartojimo istoriją, kurią galite palyginti su praėjusiu 12 mėnesių laikotarpiu.

s

Kaip užsisakyti elektros / dujų atsiskaitymo pažymas?

Jei Jums reikia pažymos:

  • kuri, parduodant nekilnojamąjį turtą, patvirtintų, kad neturite įsiskolinimų už elektrą ar dujas objekte ir kurioje matytųsi paskutinio mėnesio balansas;
  • arba kuri patvirtintų, kad objektas yra negyvenamas ir jame nėra vartojama elektra ar dujos (paprastai teikiama atliekų tvarkymo ar kitų komunalinių paslaugų teikėjams).

Tuomet tokią pažymą lengvai ir greitai galite užsisakyti savitarnoje. Pažymos užsakymo formą savitarnoje galite rasti keliais būdais:

  • paspauskite ant nuorodos ir iš karto pateksite į reikiamą skiltį: elektros pažyma / dujų pažyma;
  • arba pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange, ties norima sutartimi pasirinkite skiltį „Pakeitimai ir užsakymai“ ir spauskite nuorodą „Užsakyti pažymą apie atsikaitymą“.

16

  • Elektros sutarties atveju, atsidariusiame lange matysite anksčiau užsakytas pažymas. Norėdami užsakyti naują pažymą, spauskite mygtuką „Nauja pažyma“.

s

Formoje pažymėkite objektą, kuriam norite užsakyti pažymą, pasirinkite laikotarpį (didžiausias galimas laikotarpis – 12 mėnesių, ilgesniam laikotarpiui formuokite atskiras pažymas) ir spauskite mygtuką „Užsakyti“. Sėkmingai užsakę pažymą, matysite pranešimą, jog užsakymas priimtas.

x

  • Dujų sutarties atveju, atsidariusiame lange pasirinkite laikotarpį, jei aktualu – galite pažymėti, kad tokia pažyma kiekvienais metais Jums būtų formuojama automatiškai, ir spauskite mygtuką „Užsakyti“.

2

Kaip užsisakyti elektros / dujų laikiną nevartojimą?

Lakino nevartojimo užsakymo formą savitarnoje galite rasti keliais būdais:

17

  • Elektros sutarties atveju, atsidariusiame lange, prie norimo objekto spauskite mygtuką „Užsakyti“.

iki

Užsakymo formoje nurodykite laikotarpį, nuo kada iki kada nevartosite elektros objekte, pasirinkite, kokiu būdu norite gauti pranešimą apie paslaugos termino pabaigą, ir spauskite mygtuką „Pateikti“.

a

  • Dujų sutarties atveju , atsidariusiame lange pasirinkite laikotarpį, nuo kada iki kada nevartosite dujų objekte, pasirinkite, kokiu būdu norite gauti pranešimą apie paslaugos termino pabaigą, ir spauskite mygtuką „Pateikti“.

s

Svarbu žinoti: jei jau turite užsakytą laikino nevartojimo paslaugą, ją pratęsti galėsite tik pasibaigus prieš tai užsakytos paslaugos terminui.

Kaip atnaujinti sutarties kontaktinius duomenis savitarnoje?

Pagrindiniame savitarnos lange, norimos sutarties skiltyje pasirinkite nuorodą „Pakeitimai ir užsakymai“ -> „Keisti kontaktus“. Atsidariusioje formoje įveskite savo telefono numerį, el. pašto adresą ir spauskite mygtuką „Išsaugoti“.

20

21

Kiti klausimai

Kaip matyti savitarnoje, ar mokėjimas gautas?

Atliktų mokėjimų istoriją galite pasitikrinti pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange, meniu juostoje pasirinkę skiltį „Istorija“, „Mokėjimų istorija“ ir „Savitarnos mokėjimų istorija“. Jei krepšelis apmokėtas, matysite žymą „Apmokėta“.

mokejimo istorija

Ką daryti, jei tas pats mokėjimas per klaidą buvo atliktas kelis kartus?

Sistemoje matysime, kad įmoka už tą patį mokėjimo krepšelį buvo atlikta kelis kartus, ir antrą kartą atlikta įmoka Jums bus grąžinta. Mokėjimas grąžinamas automatiškai per 2 darbo dienas. Apie grąžinimą Jus informuosime savitarnos e.ignitis.lt paskyroje nurodytu el. paštu.

Kodėl iš banko sąskaitos lėšos nuskaitytos, bet savitarnoje vis dar matoma ,,Mokėtina suma“?

Kai įmoka yra perduodama teikėjams ir užskaitoma, informacija savitarnoje e.ignitis.lt paprastai atsinaujina per kelias darbo dienas.

El. paštu, kurį esate nurodęs savo paskyroje, gausite mokėjimą patvirtinantį pranešimą su mokėjimo išklotine. Savo patogumui visų atliktų mokėjimų istoriją galite pasitikslinti pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange, meniu juostoje pasirinkę skiltį „Istorija“, „Mokėjimų istorija“ ir „Savitarnos mokėjimų istorija“.

18

Kaip sužinoti, už ką yra nurodoma elektros ir dujų „Mokėtina suma“?

Pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange, ties elektros ar dujų sutartimi spauskite nuorodą „Sąskaitų ir mokėjimų istorija“. Taip pat į reikiamą skiltį savitarnoje pateksite, paspaudę žemiau esančias nuorodas:

Čia matysite paskutinę suformuotą sąskaitą, kurioje bus detalizuota kaip buvo paskaičiuota mokėtina suma už suteiktas paslaugas.

19

Kodėl kitų paslaugų tiekėjų sąskaita pateikta su skola, nors buvo atliktas mokėjimas?

Paprastai taip nutinka, kai mokėjimas atliktas ne pagal savitarnos svetainės e.ignitis.lt suformuotą paslaugų krepšelį, o per bankines įmokų surinkimo formas ar kitose įmokų surinkimo vietose. Duomenys atsinaujins kito mėnesio pradžioje, kai bus pateikti kitų paslaugų teikėjų duomenys.

Kodėl galėjo pasikeisti elektros / dujų „Mokėtina suma“?

Paprastai mokėtina suma pasikeičia, jei:

  • atsiskaitote pagal suvartojimo vidurkį (jis įjungiamas atskirai užsisakius) ir deklaravote didesnį / mažesnį skaitiklio rodmenį. Tokiu atveju Jums perskaičiavome naują suvartojimą ir mokėtiną sumą per mėnesį;
  • buvo nurašyti Jūsų skaitiklio rodmenys ir pagal tai perskaičiavome „Mokėtina sumą“;
  • įvertinome ir įtraukėme Jūsų turimą skolą ar permoką;
  • suvartojote daugiau elektros ar dujų nei įprastai.
Kodėl savitarnoje neatsinaujino rodmenys po skaitiklio keitimo?

Savitarnoje atsinaujinusius rodmenis matysite kai Jums suformuosime sąskaitą už suteiktas paslaugas. Paprastai duomenys atsinaujina per 2 darbo dienas po sąskaitos pateikimo.