Registracija ir paskyros valdymas

Kodėl naudinga turėti paskyrą e.ignitis.lt?

Kviečiame prisijungti prie savitarnos svetainės e.ignitis.lt -  nes su savitarna valdyti elektros bei dujų paslaugas ir apmokėti namų sąskaitas tiesiog patogiau!

Vos per kelias minutes susikursite paskyrą, kurioje neišeidami iš namų, bet kuriuo paros metu galėsite:

  • valdyti ir užsisakyti elektros, dujų, šildymo, saulės energijos paslaugas;
  • vos kelių mygtukų paspaudimu apmokėti savo ir artimųjų elektros, dujų, šildymo, vandens, ryšio ir kitų  paslaugų (daugiau nei 250 partnerių) sąskaitas;
  • matyti visas elektros ir dujų sąskaitas, deklaruoti skaitiklių rodmenis ir stebėti savo suvartojimo istoriją;
  • teikti prašymus, užsisakyti pažymas ir kitus reikalingus dokumentus.

Kilus papildomų klausimų, juos Jums padės išspręsti klientų patarnavimo konsultantai, su kuriais galėsite bendrauti nuotoliniu būdu (virtualiai).

e.ignitis.lt savitarnoje Jums nereikės skaičiuoti, kiek mokėti už elektrą ir dujas – tarifas pagal Jūsų sutarties informaciją įrašomas automatiškai, o už visas namų paslaugas galėsite atsiskaityti pasirinkę vieną iš populiariausių atsiskaitymo būdų:

  • per e. bankininkystę (Swedbank, SEB, Luminor | DNB, Šiaulių bankas, Citadelė, Medicinos bankas, LKU, Kreda);
  • mokėjimo pavedimu;
  • mokėjimu kortele.

Visas elektros ir dujų sąskaitas galėsite apmokėti nemokamai, o atsiskaitant už kitas namų paslaugas, paslaugai taikomas tik 0,15 Eur mokestis. Visų tiekėjų sąrašą rasite čia (sąrašas nuolat pildomas).

Jums patogiau aktualius klausimus valdyti telefonu? Puiku, parsisiųskite „Ignitis“ savitarnos programėlę!

Pradėti naudotis savitarna išties paprasta - visas aktualias instrukcijas rasite čia.

Laukiame prisijungiant!

Kaip naudotis savitarnos svetaine?

Pateikiame visus aktualius žingsnius, kaip užsiregistruoti savitarnoje e.ignitis.lt ir pradėti naudotis savo paskyra: pridėti sutartis, deklaruoti skaitiklių rodmenis, atsiskaityti už paslaugas, teikti prašymus ir užsisakyti reikiamus dokumentus / paslaugas.

Kaip susikurti paskyrą / prisijungti?

Video instrukcija, kaip savitarnoje e.ignitis.lt  susikurti paskyrą:

Susikurti paskyrą galite ir vadovaudamiesi žemiau pateiktais žingsniais.

Pradiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt prisijungimo lange paspauskite nuorodą „Registruokitės“.

123

Atsivėrusiame registracijos lange pasirinkite vieną iš registracijos būdų: m. parašu, Smart-ID, Swedbank, SEB, Facebook, Google ar per e. valdžios vartus (bankus). Atlikite tolimesnius registracijos veiksmus ir laisvai naudokitės visomis savitarnos e.ignitis.lt paslaugomis.

Kaip užsiregistruoti savitarnoje (pavyzdžiui, mobiliuoju parašu) galite pasižiūrėti šiame video filmuke, o plačiau apie tai, kaip prisijungti prie savitarnos užsiregistravus, žiūrėkite čia.

Susikūrus paskyrą, ką daryti toliau? 

Registracijos metu patvirtinsite savo tapatybę, sistema Jus atpažins ir į paskyrą automatiškai pridės Jūsų vardu sudarytas elektros ir dujų sutartis.

Kitas žingsnis – pridėkite kitų tiekėjų (šildymo, vandens, telekomunikacijų, namo administratoriaus ir kita) sutartis, už kurias norėsite atsiskaityti savitarnoje.

Visas aktualias instrukcijas rasite čia:

Kaip pakeisti prisijungimo el. paštą ar vartotojo vardą?

Pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange, dešiniame kampe, spustelkite paskyros vardą ir pasirinkite skiltį „Mano paskyra“. Čia galite koreguoti prisijungimo vardą (el. pašto adresą). Jį pakeitę, paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.

Mano paskyra

Pakeitus prisijungimo vardą, gausite automatinį pranešimą, kuriamą prašysime šį pokytį patvirtinti.

Automatinis pranešimas

Kaip atsinaujinti paskyros slaptažodį?

Paskyros slaptažodį atsinaujinsite prisijungę prie paskyros ir paspaudę ant paskyros naudotojo vardo ir pavardės. Tuomet rinkitės skiltį „Mano paskyra“ ir „Slaptažodžio keitimas“. Įveskite dabar naudojamą slaptažodį ir sugalvokite naują.

Svarbu: slaptažodį turi sudaryti bent viena didžioji raidė, bent vienas skaitmuo ir ne mažiau nei 8 simboliai.

Viską atlikę, nepamirškite išsaugoti savo pakeitimų.

Atnaujinti slaptažodį

Kaip atblokuoti paskyrą?

Jei 5 kartus neteisingai suvesite prisijungimo prie paskyros slaptažodį, Jūsų paskyros prieiga bus apribota 30-čiai minučių, po to vėl galėsite bandyti prisijungti.

Jei pamiršote slaptažodį, prieš vėl bandant prisijungti, rekomenduojame susikurti naują slaptažodį - prisijungimo puslapyje spauskite nuorodą „Priminti slaptažodį“.

1234

Naują slaptažodį neteisingai įvedus 5 kartus, Jūsų paskyros prieiga bus užblokuota. Jei taip nutiko, kreipkitės į mus klientų aptarnavimo telefonu 1802 arba parašykite el. paštu info@ignitis.lt - padėsime išspręsti problemą.
 

Paslaugų valdymas

Kaip sudaryti nepriklausomo elektros tiekimo sutartį?

Video instrukcija, kaip sudaryti sutartį su nepriklausomu elektros tiekėju Ignitis neturint savitarnos paskyros

Video instrukcija, kaip sudaryti sutartį su nepriklausomu elektros tiekėju Ignitis turintiems savitarnos paskyrą


Sutartį galite sudaryti ir vadovaudamiesi žemiau pateiktais žingsniais. 

Pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange pasirinkite skiltį „Pasirašyti naują Ignitis sutartį“ arba galite pasinaudoti tiesiogine nuoroda ir spausti čia.

Sudaryti sutartį

Jei dar nesate patvirtinę savo paskyros tapatybės, prieš sudarant sutartį, ją reikės patvirtinti Jums patogiu būdu:

  • Pasinaudojant Smart-ID paslauga
  • Mobiliuoju parašu
  • Per e. valdžios vartus (bankai ir kt. būdai)
  • Per Swedbank e. bankininkystę
  • Per SEB e. bankininkystę

Tapatybės patvirtinimas

Pažymėkite sutikimą, kad mes (Ignitis) galėtume tvarkyti sutarties sudarymui reikalingus duomenis:

Sutikimas tvarkyti duomenis

Pasirinkite adresą, kuriam norite sudaryti sutartį, įveskite objekto numerį ir kliento kodą (šiuos duomenis rasite savitarnoje, norimos sutarties skiltyje arba sąskaitoje – plačiau galite pasiskaityti nuorodoje „Kur rasti kliento kodą ar objekto numerį“). Visą suvedę, spauskite nuorodą „Pasirinkti objektą“.

Pasirinkti objektą

Nurodykite, kiek skaitiklio rodmenų deklaruojate (vieną ar du) ir įrašykite per mėnesį suvartojamos elektros energijos kiekį arba vidutinę mėnesio sąskaitos sumą.

Suvartojimo žymėjimas

Pagal įvestus duomenis pažymėsime Jums palankiausią planą.

Palankiausias pasiūlymas

Po pasiūlymu matysite lentelę – čia galite keisti pasiūlymo sąlygas ir pasirinkti papildomas naudas: pasirinkti kitą kainos fiksavimo laikotarpį arba kainos nefiksuoti. Jums pažymėjus norimą lauką, kainos pasiūlyme atsinaujins automatiškai. 

Kainos fiksavimo terminas

Jei pasirinksite fiksuoti kainą – galėsite pasirinkti ir nuolaidą tiekimo kainai bei žaliajai energijai.

Baigę pildyti informaciją, spauskite nuorodą „Tęsti sutarties sudarymą”.

Akcija - žalioji energija

Prieš sudarant sutartį, užpildykite savo kontaktinę informaciją ir pasitikrinkite, ar nieko nenorite keisti. Jei reikia, pakoreguokite norimus laukus, o jei visa informacija teisinga ir pasiūlymas tinka, spauskite nuorodą „Patvirtinti duomenis“ (po patvirtinimo, informacijos pakeisti nebegalėsite).

Patvirtinti duomenis

Patvirtinus duomenis, sutartį Jums parengsime per kelias minutes!

Sutarties sudarymas

Kai sutartis bus parengta, atidžiai peržiūrėkite informaciją ir jei viskas gerai – pažymėkite, kad susipažinote su sutartimi, sutinkate su jos sąlygomis ir spauskite nuorodą „Pasirašyti“.

Sutarties pasirašymas

Štai ir viskas - sveikiname tapus Ignitis nepriklausomo elektros teikimo klientu!

12

 

Kaip e.ignitis.lt paskyroje valdyti naująją Ignitis nepriklausomo elektros tiekimo sutartį

Kaip rasti / prisidėti nepriklausomo elektros tiekimo sutartį savitarnoje?

Sudarius nepriklausomo elektros tiekimo sutartį, ji savitarnoje pridedama automatiškai. Jei dėl techninių kliūčių sutartis nebuvo pridėta / jos nematote savo paskyroje, sutartį labai lengvai galite įsitraukti patys: pagrindiniame savitarnos lange spauskite nuorodą „Pridėti paslaugos teikėjo sutartį“. Atsidariusiame lange įveskite teikėją – UAB „Ignitis“, įrašykite naująjį Kliento kodą ir įrašykite sutarties savininko vardą.

Atkreipkite dėmesį, kad esamoje sutartyje Kliento kodo pakeisti negalėsite, todėl turite matyti ar pridėti naują sutartį.

Ignitis

Kaip naudotis savitarna esant Ignitis nepriklausomo elektros tiekimo klientu?

Savitarnos svetainės deklaravimo lange prie visų įprastai valdomų sutarčių matysite ir savo naują – nepriklausomo tiekimo sutartį. Joje rasite naująjį Kliento kodą (jis prasideda skaičiumi 8), galėsite deklaruoti rodmenis ir gavę sąskaitą atsiskaityti už paslaugas.

Pirmąjį nepriklausomo tiekimo mėnesį Jums reikia tik deklaruoti rodmenis – už paslaugas atsiskaitykite, kai parengsime sąskaitą. Sąskaitą gausite iki kito mėnesio 10 dienos, o apmokėti ją galėsite iki mėnesio pabaigos. Jei rodmenų nedeklaruosite, sąskaitą parengsime įvertinę Jūsų vidutinį mėnesio suvartojimą.

Mokėtiną sumą matysite mokėjimo langelyje, o visą sąskaitą galėsite peržiūrėti paspaudę ant sąskaitų nuorodos. 

Ignitis

Papildomas paslaugas (atsisiųsti sutartį, jos priedus, kainodarą, peržiūrėti mokėjimų istoriją ar keisti kontaktus) rasite paspaudę „Pakeitimai ir užsakymai“ nuorodą.

Ignitis

Kaip teisingai atsiskaityti su senuoju (visuomeniniu) elektros tiekėju?

Sudarius nepriklausomo tiekimo sutartį, visuomeninio, garantinio ar kito tiekėjo teikiamą energija Jūsų būste pakeis Ignitis nepriklausomas tiekimas. Iki nepriklausomo tiekimo datos labai svarbu tinkamai atsiskaityti už „senąją“ sutartį, pvz. „Ignitis“ visuomeninio tiekimo sutartį:

  • iki paskutinės mėnesio dienos būtinai deklaruokite tikslius elektros skaitiklio rodmenis (jei esate Ignitis klientas – tai atlikti galite sutartyje su senuoju Kliento kodu);
  • už paslaugas atsiskaitykite kaip įprastai.

Kodėl savitarnoje matomi du Kliento kodai / Kaip atsiskaityti už bendrąsias namo reikmes?

Jei atsiskaitote ne tik už būsto, bet ir bendrosioms reikmėms suvartojamą elektros energiją (laiptinės, rūsio, kitų bendrų patalpų apšvietimą ir kita), paskyroje matysite savo senąją - visuomeninio tiekimo sutartį su senuoju Kliento kodu. Tai reiškia, kad atsiskaitant už šias paslaugas Jums lieka galioti senoji sutartis. Čia matysite Jums priskaičiuotą bendrųjų reikmių mokėtiną sumą ir atsiskaitysite už šias paslaugas kaip įprastai.

Ignitis

Jūsų patogumui: jei neatsiskaitote už bendrųjų reikmių elektrą (pavyzdžiui, gyvenate name, ne bute), senąją visuomeninio tiekimo sutartį, įsigaliojus nepriklausomo tiekimo sutarčiai ir pilnai atsiskaičius už visuomeninio tiekimo paslaugas, galite ištrinti  -  ši sutartis Jums nebeaktuali. Sutartį galite ištrinti per „Pakeitimai ir užsakymai“ nuorodą.

Kaip deklaruoti ir atsiskaityti už nepriklausomo tiekimo elektrą?

Kai Jūsų nepriklausomo elektros tiekimo sutartis įsigalios, pirmąjį mėnesį tik deklaruokite skaitiklio rodmenis (tai galėsite atlikti nuo einamojo mėnesio 10 d. iki paskutinės dienos) ir palaukite, kol Jums bus parengta sąskaita.

Jei skaitiklio rodmenų nedeklaruosite, sąskaitą Jums išrašysime pagal suvartojimo vidurkį ar skaitiklio patikrinimo metu užfiksuotus rodmenis.

Elektra

Kaip deklaruoti?

Rodmenis deklaruosite pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange, norimos nepriklausomo elektros tiekimo sutarties skiltyje („Rodmenys (nuo–iki)“). Paspauskite ant („Iki“) langelio ir įveskite skaičius, kuriuos  rodo Jūsų skaitiklis.

Jei atsiskaityti norite vėliau, rodmenis deklaruosite paspaudę nuorodą „Deklaruoti Ignitis rodmenis“.

Pagal deklaruotus rodmenis iki kito mėnesio 10 d. išrašysime sąskaitą, kurią galėsite apmokėti iki mėnesio pabaigos.

Elektra

Kaip atsiskaityti?

Jei norite deklaruoti ir apmokėti sąskaitą - įrašę elektros skaitiklio rodmenis, spauskite nuorodą „Deklaruoti ir mokėti“.

Deklaruoti

Pateksite į „Mokėjimo krepšelio“ skiltį - čia pasirinkite Jums patogiausią atsiskaitymo būdą tiesiog paspausdami ant norimos piktogramos. Atsidariusiame lange pagal instrukcijas pateikite mokėjimo duomenis ir atlikite mokėjimą.

Mokėjimo krepšelis

Kaip deklaruoti visuomeninio elektros tiekimo, dujų ar kitų paslaugų skaitiklių rodmenis?

Elektros ir dujų skaitiklių rodmenis deklaruosite pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange - sutarties skiltyje (languose „Rodmenys (nuo–iki)“). Paspauskite ant balto („Iki“) langelio ir įveskite skaičius, kuriuos matote savo skaitiklyje. Jei nematote reikalingos sutarties, instrukcijas, kaip ją prisidėti, rasite čia.

10

Jei norite deklaruoti rodmenis ir iš karto atlikti mokėjimą, ekrano apačioje paspauskite ant nuorodos „Deklaruoti ir mokėti“. Susiformuos mokėjimo krepšelis, kurį galėsite apmokėti pasirinkę vieną iš mokėjimo būdų.

11

Jei norite tik deklaruoti skaitiklių rodmenis ir laukti, kol bus suformuota sąskaita, ekrano apačioje paspauskite ant nuorodos „Deklaruoti Ignitis rodmenis“. Sąskaitą suformuosime iki mėnesio 5 dienos.

Norėdami deklaruoti kitų paslaugų skaitiklių rodmenis, pagrindiniame lange susiraskite sutarties skiltį ir taip pat, kaip deklaravote elektros / dujų skaitiklių rodmenis, pateikite kitų paslaugų rodmenis. Jei nematote reikalingos sutarties, instrukcijas, kaip ją prisidėti, rasite čia.
Norėdami stebėti elektros rodmenis esant išmaniajai apskaitai, viršutiniame meniu pasirinkite „Istorija“, tuomet „Automatizuota apskaita“.

12

Kaip pridėti sutartis ir jas atsisiųsti, pasirašyti, keisti tarifo planą, užsisakyti pažymas ir kita?

Pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange spauskite nuorodą „Pridėti paslaugos teikėjo sutartį“.

Ignitis savitarna - naujas tiekėjas

Atsidariusiame lange pasirinkite norimą tiekėją, tai galite padaryti išskleidę sąrašą ir pasirinkę „Elektra“ ar patys įvedę žodį Ignitis.

3

Tuomet įveskite Kliento (mokėtojo) kodą (1), jį rasite Elektros energijos pirkimo-pardavimo ir paslaugų teikimo sutartyje, ir asmens vardą (2), su kuriuo buvo sudaryta sutartis (įrašykite tik vardą ir naudokite lietuviškus rašmenis, jei sutartyje nurodyti du vardai – veskite abu vardus). Tuomet spauskite mygtuką „Pridėti“ (3).

Tokiu pačiu principu galite pridėti ir Gamtinių dujų pirkimo-pardavimo ir paslaugų teikimo sutartį.

4

Jei norite pridėti kito teikėjo sutartį, pavyzdžiui, namų administratoriaus, atsidariusiame lange iš sąrašo pasirinkite paslaugos teikėją, tuomet įveskite Kliento (mokėtojo) kodą (1), kurį rasite su paslaugos teikėju sudarytoje sutartyje, suteikite sutarčiai pavadinimą (2) ir spauskite mygtuką „Pridėti“(3).

5

Kaip parsisiųsti, pasirašyti sutartį ir atlikti kitus veiksmus?

Pagrindiniame savitarnos lange, norimos sutarties skiltyje pasirinkite nuorodą „Pakeitimai ir užsakymai“ -> „Atsisiųsti sutartį“. Atkreipkite dėmesį, kad sutarties nustatymų lange galite pasirinkti ir kitą veiksmą – užsisakyti reikiamą pažymą, laikiną nevartojimą, keisti kontaktus ir kita.

6

Sutarties dokumentą parsisiųsite paspaudę ant dokumento „Sutartis“. Norėdami pasirašyti sutartį elektroniniu būdu, elektros sutarties atveju spauskite mygtuką „Pasirašyti dokumentus“, dujų - ,,Pasirašyti“.

7

8

Svarbu žinoti: jei nesinaudojate mobiliojo parašo paslauga, pasirašytą vieną sutarties egzempliorių grąžinkite mums užpildę šią formą arba adresu P. Lukšio g. 5B, LT – 08221, Vilnius.

Kaip atsiskaityti už namų paslaugas: elektrą, dujas, vandenį, šildymą ir kita?

Pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange , pridėtų sutarčių skiltyse matysite mokėtinas sumas už suvartotą elektrą, dujas ar kitas paslaugas (jei tiekėjai mums pateikia Jūsų duomenis). Jei nematote reikalingos sutarties, instrukcijas, kaip ją prisidėti, rasite čia.

Už kokias paslaugas galite atsiskaityti ir kiek kainuoja mokėjimo paslauga?

Savo paskyroje galite atsiskaityti už elektrą, dujas, šildymą, vandenį, telekomunikacijų, draudimo, namų administravimo ir kitų (daugiau nei 250) tiekėjų paslaugas. Visą tiekėjų sąrašą rasite čia, sąrašas nuolat pildomas. Kilus klausimų dėl Jums suteikto mokėtojo (kliento) kodo, rodmenų deklaravimo ar mokėjimų, pirmiausia susisiekite su paslaugos teikėju. Paslaugų teikėjų kontaktinę informaciją rasite paspaudę ant aukščiau pateiktos nuorodos.

Už elektrą ir dujas atsiskaitysite nemokamai, o kiekvienos kitos paslaugos apmokėjimas kainuoja tik 0,15 Eur.

Kaip paskyroje atsiskaityti už namų paslaugas?

Pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange, pridėtų sutarčių skiltyse matysite Jums pateiktas sumas už suteiktas paslaugas. Sumas galite koreguoti, o jei jų nėra (ne visų paslaugų teikėjų sumos nurodomos automatiškai) – įrašykite patys. Norėdami sumokėti, įrašykite skaitiklių rodmenis (jei reikia), pateikite / pakoreguokite sumas ir savitarnos lango apačioje spauskite mygtuką „Deklaruoti ir mokėti“.

 

13

Tuomet pateksite į „Mokėjimo krepšelio“ skiltį. Čia pasirinkite Jums patogiausią atsiskaitymo būdą – spauskite ant norimos piktogramos. Atsidariusiame lange pagal instrukcijas pateikite mokėjimo duomenis ir mokėjimas bus atliktas.

14

Svarbu žinoti:

  • savitarnoje suma už bendrosioms namo riekėms suvartotą elektrą jau bus įtraukta į bendrą mokėtiną sumą už elektrą. Jei norite pridėti praeitų laikotarpių neapmokėtą bendrųjų reikmių sumą, tiesiog pakoreguokite skaičių lange „Mokėtina suma“;
  • galite koreguoti laukelį „Mokėtina suma“, jei norite apmokėti mažesnę ar didesnę sumą. Jei Jūsų suma viršija 1000 eurų, mokėjimą atlikite per kelis kartus;
  • jei laukelyje „Mokėtina suma“ matote skaičių su minuso (-) ženklu – tai reiškia, kad turite permoką ir atsiskaitant už paslaugas ją reiktų įvertinti;
  • jei norite apmokėti kitų asmenų sąskaitas (šeimos narių, giminaičių ir kita), Jums reikia į savo paskyrą įtraukti jų sutartis. Kaip tai padaryti rasite čia.
  • mokėjimų per savitarną istoriją rasite šioje nuorodoje.
Kaip peržiūrėti elektros ir dujų sąskaitas?

Jei norite peržiūrėti elektros ir dujų sąskaitas, spauskite ant pasirinktos nuorodos ir iš karto pateksite į reikiamą skiltį savitarnoje:

Taip pat sąskaitas rasite pagrindiniame lange, sutarties skiltyje paspaudę nuorodą „Sąskaitų ir mokėjimų istorija“. Atsidariusiame lange matysite savo mokėjimų istoriją ir galėsite parsisiųsti aktualaus laikotarpio sąskaitą.

15

Kaip peržiūrėti elektros ir dujų suvartojimo istoriją?

Pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange, meniu juostoje pasirinkite skiltį „Istorija“ ir spauskite nuorodą „Suvartojimo istorija“. Atsidariusiame lange matysite paskutinių 12 mėnesių elektros ir / ar dujų suvartojimo istoriją, kurią galite palyginti su praėjusiu 12 mėnesių laikotarpiu.

s

Kaip užsisakyti elektros / dujų atsiskaitymo pažymas?

Jei Jums reikia pažymos:

  • kuri, parduodant nekilnojamąjį turtą, patvirtintų, kad neturite įsiskolinimų už elektrą ar dujas objekte ir kurioje matytųsi paskutinio mėnesio balansas;
  • arba kuri patvirtintų, kad objektas yra negyvenamas ir jame nėra vartojama elektra ar dujos (paprastai teikiama atliekų tvarkymo ar kitų komunalinių paslaugų teikėjams).

Tuomet tokią pažymą lengvai ir greitai galite užsisakyti savitarnoje. Pažymos užsakymo formą savitarnoje galite rasti keliais būdais:

  • paspauskite ant nuorodos ir iš karto pateksite į reikiamą skiltį: elektros pažyma / dujų pažyma;
  • arba pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange, ties norima sutartimi pasirinkite skiltį „Pakeitimai ir užsakymai“ ir spauskite nuorodą „Užsakyti pažymą apie atsikaitymą“.

16

  • Elektros sutarties atveju, atsidariusiame lange matysite anksčiau užsakytas pažymas. Norėdami užsakyti naują pažymą, spauskite mygtuką „Nauja pažyma“.

s

Formoje pažymėkite objektą, kuriam norite užsakyti pažymą, pasirinkite laikotarpį (didžiausias galimas laikotarpis – 12 mėnesių, ilgesniam laikotarpiui formuokite atskiras pažymas) ir spauskite mygtuką „Užsakyti“. Sėkmingai užsakę pažymą, matysite pranešimą, jog užsakymas priimtas.

x

  • Dujų sutarties atveju, atsidariusiame lange pasirinkite laikotarpį, jei aktualu – galite pažymėti, kad tokia pažyma kiekvienais metais Jums būtų formuojama automatiškai, ir spauskite mygtuką „Užsakyti“.

2

Kaip užsisakyti elektros / dujų laikiną nevartojimą?

Lakino nevartojimo užsakymo formą savitarnoje galite rasti keliais būdais:

17

  • Elektros sutarties atveju, atsidariusiame lange, prie norimo objekto spauskite mygtuką „Užsakyti“.

iki

Užsakymo formoje nurodykite laikotarpį, nuo kada iki kada nevartosite elektros objekte, pasirinkite, kokiu būdu norite gauti pranešimą apie paslaugos termino pabaigą, ir spauskite mygtuką „Pateikti“.

a

  • Dujų sutarties atveju , atsidariusiame lange pasirinkite laikotarpį, nuo kada iki kada nevartosite dujų objekte, pasirinkite, kokiu būdu norite gauti pranešimą apie paslaugos termino pabaigą, ir spauskite mygtuką „Pateikti“.

s

Svarbu žinoti: jei jau turite užsakytą laikino nevartojimo paslaugą, ją pratęsti galėsite tik pasibaigus prieš tai užsakytos paslaugos terminui.

Kaip atnaujinti sutarties kontaktinius duomenis savitarnoje?

Pagrindiniame savitarnos lange, norimos sutarties skiltyje pasirinkite nuorodą „Pakeitimai ir užsakymai“     -> „Keisti kontaktus“. Atsidariusioje formoje įveskite savo telefono numerį, el. pašto adresą ir spauskite mygtuką „Išsaugoti“.

Ignitis

Ignitis

Jeigu norite pakeisti sąskaitos už elektros energiją gavimo būdą bei adresą, norimos sutarties skiltyje pasirinkite nuorodą „Pakeitimai ir užsakymai“ -> „Valdyti sąskaitas“. Atsidariusioje formoje pasirinkite sąskaitos gavimo būdą, nurodykite adresą (el. pašto adresą, jei sąskaitą pageidaujate gauti el. paštu arba popierinės sąskaitos pristatymo adresą, jei sąskaitą pageidaujate gauti paprastu paštu) ir spauskite „Išsaugoti“:

Ignitis

Ignitis

Kiti klausimai

Kaip pasirinkti kompensacijos būdą gaminantiems klientams?

Jei esate sudaręs nepriklausomo elektros tiekimo sutartį ir norite pasirinkti pagamintos, sukauptos ir neišnaudotos energijos kiekio kompensacijos būdą, prisijunkite prie savo e.ignitis.lt paskyros.

Tuomet pagrindiniame lange paspauskite nuorodą „Paskirstyti likutį“. Svarbu: galimybę pasirinkti kompensavimo būdą matysite tik tuo atveju, jei iki 2021-04-01 dienos turėsite sukaupę, bet neišnaudoję daugiau nei 0 kWh elektros energijos.

Ignitis

 

Atsiradusiame sąraše pasirinkite norimą kompensacijos būdą.

Ignitis

 

Pasirinkus būdą, atsidarys būdo pasirinkimo forma. Užpildykite ją ir spauskite lango apačioje esančią pateikimo nuorodą. Štai ir viskas!

Ignitis

 

Ignitis

 

Ignitis

Kur galima rasti Kliento kodą ir objekto numerį?

Šią informaciją galite pasitikrinti net keliais būdais:

  • pagrindiniame savitarnos deklaravimo ir mokėjimo lange, norimos sutarties skiltyje (išskyrus jei esate gaminantis vartotojas – reikiamą informaciją rasite kituose žemiau pateikiamuose šaltiniuose):
    Savitarna - Ignitis
  • gaunamose sąskaitose:
    Sąskaita - Ignitis

     
  • Elektros energijos pirkimo-pardavimo ir paslaugų teikimo sutartyje ir Objektų sąrašo sutarties priede:
    Sutartis - Ignitis

     
  • Priedas - Ignitis
Kaip matyti savitarnoje, ar mokėjimas gautas?

Atliktų mokėjimų istoriją galite pasitikrinti pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange, meniu juostoje pasirinkę skiltį „Istorija“, „Mokėjimų istorija“ ir „Savitarnos mokėjimų istorija“. Jei krepšelis apmokėtas, matysite žymą „Apmokėta“.

mokejimo istorija

Ką daryti, jei tas pats mokėjimas per klaidą buvo atliktas kelis kartus?

Sistemoje matysime, kad įmoka už tą patį mokėjimo krepšelį buvo atlikta kelis kartus, ir antrą kartą atlikta įmoka Jums bus grąžinta. Mokėjimas grąžinamas automatiškai per 2 darbo dienas. Apie grąžinimą Jus informuosime savitarnos e.ignitis.lt paskyroje nurodytu el. paštu.

Kodėl iš banko sąskaitos lėšos nuskaitytos, bet savitarnoje vis dar matoma ,,Mokėtina suma“?

Kai įmoka yra perduodama teikėjams ir užskaitoma, informacija savitarnoje e.ignitis.lt paprastai atsinaujina per kelias darbo dienas.

El. paštu, kurį esate nurodęs savo paskyroje, gausite mokėjimą patvirtinantį pranešimą su mokėjimo išklotine. Savo patogumui visų atliktų mokėjimų istoriją galite pasitikslinti pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange, meniu juostoje pasirinkę skiltį „Istorija“, „Mokėjimų istorija“ ir „Savitarnos mokėjimų istorija“.

18

Kaip sužinoti, už ką yra nurodoma elektros ir dujų „Mokėtina suma“?

Pagrindiniame savitarnos svetainės e.ignitis.lt lange, ties elektros ar dujų sutartimi spauskite nuorodą „Sąskaitų ir mokėjimų istorija“. Taip pat į reikiamą skiltį savitarnoje pateksite, paspaudę žemiau esančias nuorodas:

Čia matysite paskutinę suformuotą sąskaitą, kurioje bus detalizuota kaip buvo paskaičiuota mokėtina suma už suteiktas paslaugas.

19

Kodėl kitų paslaugų tiekėjų sąskaita pateikta su skola, nors buvo atliktas mokėjimas?

Paprastai taip nutinka, kai mokėjimas atliktas ne pagal savitarnos svetainės e.ignitis.lt suformuotą paslaugų krepšelį, o per bankines įmokų surinkimo formas ar kitose įmokų surinkimo vietose. Duomenys atsinaujins kito mėnesio pradžioje, kai bus pateikti kitų paslaugų teikėjų duomenys.

Kodėl galėjo pasikeisti elektros / dujų „Mokėtina suma“?

Paprastai mokėtina suma pasikeičia, jei:

  • atsiskaitote pagal suvartojimo vidurkį (jis įjungiamas atskirai užsisakius) ir deklaravote didesnį / mažesnį skaitiklio rodmenį. Tokiu atveju Jums perskaičiavome naują suvartojimą ir mokėtiną sumą per mėnesį;
  • buvo nurašyti Jūsų skaitiklio rodmenys ir pagal tai perskaičiavome „Mokėtina sumą“;
  • įvertinome ir įtraukėme Jūsų turimą skolą ar permoką;
  • suvartojote daugiau elektros ar dujų nei įprastai.
Kodėl savitarnoje neatsinaujino rodmenys po skaitiklio keitimo?

Savitarnoje atsinaujinusius rodmenis matysite kai Jums suformuosime sąskaitą už suteiktas paslaugas. Paprastai duomenys atsinaujina per 2 darbo dienas po sąskaitos pateikimo.

Kur rasti daugiau informacijos apie kitų paslaugos teikėjų pateikiamus duomenis?

Išsamią informaciją, kaip atsiskaityti už Jūsų teikėjo paslaugas rasite sutartyje, paspaudę dešinėje lango pusėje esančią nuorodą „Daugiau informacijos“.

Atkreipkite  dėmesį, kad dalis savitarnoje esančių paslaugų teikėjų pateikia mums Jūsų mokėjimo informaciją, kurią  gavę, nedelsdami įkeliame į paskyrą. Informaciją, kada duomenys atnaujinti, matysite sutartyje, kairėje pusėje.

Duomenys atnujinti

Jei teikėjo sutartyje matote žymą „Įveskite duomenis patys“, teikėjas duomenų mums nepateikia ir mokėtiną sumą reikia įvesti patiems.

Įveskite duomenis