Savitarna

Savitarna

Registracija ir paskyros valdymas

Kodėl naudinga turėti paskyrą e.ignitis.lt?

Savitarnos svetainėje e.ignitis.lt galite: 

  • užsisakyti ir valdyti elektros, dujų, šildymo, saulės energijos paslaugas;
  • kelių mygtukų paspaudimu apmokėti savo ir artimųjų elektros, dujų, šildymo, vandens, ryšio ir kitų paslaugų (daugiau nei 250 partnerių) sąskaitas;
  • matyti visas elektros ir dujų sąskaitas, deklaruoti skaitiklių rodmenis ir stebėti savo suvartojimo istoriją;
  • teikti prašymus, užsisakyti pažymas ir kitus reikalingus dokumentus.

Kilusius klausimus savitarnoje Jums padės išspręsti virtualus agentas arba mūsų konsultantas.

Už paslaugas atsiskaitykite Jums patogiausiu būdu

e.ignitis.lt Jums nereikia skaičiuoti, kiek mokėti už elektrą ir dujas – tarifas pagal Jūsų sutarties informaciją įrašomas automatiškai, o už visas namų paslaugas galite atsiskaityti pasirinkę vieną iš populiariausių atsiskaitymo būdų:

  • per e. bankininkystę (Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių bankas, Citadelė, Medicinos bankas, LKU, Kreda, Revolut, Paysera);
  • mokėjimo pavedimu;
  • mokėjimu kortele.

Už elektrą ir dujas įmokos priimamos nemokamai. Atsiskaitant už kitas namų paslaugas, paslaugai taikomas 0,15 Eur mokestis, tačiau maksimalus mokestis už vieną mokėjimo krepšelį yra 0,9 Eur. Kad ir kiek paslaugų apmokėtumėte vienu mokėjimu, tai Jums nekainuos daugiau nei 0,9 Eur.
 

Kaip susikurti paskyrą ir prisijungti prie savitarnos?

Susikurkite paskyrą:

  • peržiūrėję video instrukciją arba
  • atlikę šiuos žingsnius:
  • pradiniame savitarnos e.ignitis.lt prisijungimo lange paspauskite nuorodą „Registruokitės“;

registruotis

  • atsivėrusiame registracijos lange pasirinkite vieną iš registracijos būdų: el. paštu ir slaptažodžiu, m. parašu, Smart-ID, Swedbank, SEB, Luminor, Facebook, Google. Atlikite tolimesnius registracijos veiksmus ir patogiai naudokitės visomis savitarnos e.ignitis.lt paslaugomis.

Kaip užsiregistruoti savitarnoje (pavyzdžiui, m. parašu) žiūrėkite šiame video filmuke.
Kaip prisijungti prie savitarnos užsiregistravus, žiūrėkite čia.

Ką daryti susikūrus paskyrą? 

Registracijos metu patvirtinsite savo tapatybę, sistema jus atpažins ir į paskyrą automatiškai pridės jūsų vardu sudarytas elektros ir dujų sutartis.
Kitas žingsnis – pridėkite kitų tiekėjų (šildymo, vandens, telekomunikacijų, namo administratoriaus ir kt.) sutartis, už kurias norėsite atsiskaityti savitarnoje.

Visas aktualias instrukcijas rasite čia:

Kaip pakeisti prisijungimo el. paštą ar vartotojo vardą?

Pagrindiniame e.ignitis.lt lange, dešiniame kampe paspauskite ant paskyros naudotojo vardo ir pavardės ir pasirinkite „Mano paskyra“. Čia galite koreguoti prisijungimo vardą (el. pašto adresą). Jį pakeitę, paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.

mano_paskyra

Pakeitus prisijungimo vardą, gausite automatinį pranešimą, kuriame prašysime šį pokytį patvirtinti.

auto pranesimas

Kaip atsinaujinti paskyros slaptažodį?

Pagrindiniame e.ignitis.lt lange, dešiniame kampe paspauskite ant paskyros naudotojo vardo ir pavardės ir pasirinkite „Mano paskyra“ → „Slaptažodžio keitimas“. Įveskite dabar naudojamą slaptažodį ir sugalvokite naują.
Svarbu: slaptažodį turi sudaryti bent viena didžioji raidė, bent vienas skaitmuo ir ne mažiau nei 8 simboliai.
Viską atlikę, nepamirškite išsaugoti savo pakeitimų.

slaptazodio keitimas

Kaip atblokuoti paskyrą?

Jei 5 kartus neteisingai suvesite prisijungimo prie paskyros slaptažodį, Jūsų paskyros prieiga bus apribota 30-čiai minučių, po to vėl galėsite bandyti prisijungti.
Jei pamiršote slaptažodį, prieš vėl bandant prisijungti rekomenduojame susikurti naują slaptažodį – prisijungimo puslapyje spauskite nuorodą „Priminti slaptažodį“.

pamirsau slaptazodi

Naują slaptažodį neteisingai įvedus 5 kartus, jūsų paskyros prieiga bus užblokuota. Jei taip nutiko, kreipkitės į mus klientų aptarnavimo telefonu +370 611 21802 arba parašykite per susisiekime formą – padėsime išspręsti problemą.

Kodėl jungiantis prie savitarnos reikia nustatyti tapatybę?

Norėdami naudotis savitarna e.ignitis.lt, turite nustatyti savo tapatybę. Tapatybės nustatymas yra reikalingas tam, kad būtume tikri, jog sistema naudojasi tikrasis paskyros savininkas ir joks kitas asmuo negalėtų pasinaudoti jūsų asmens duomenimis.
Tapatybės nustatymo būdai:

  • mobilusis parašas;
  • Smart-ID;
  • el. paštas ir slaptažodis;
  • interneto bankai: Swedbank, SEB ir Luminor.

Jei neturite galimybės patvirtinti tapatybės nurodytomis priemonėmis, paskambinkite mums telefonu +370 611 21802 arba kreipkitės į artimiausią „Ignitis“ klientų aptarnavimo centrą ir suteiksime jums galimybę naudotis savitarna be tapatybės patvirtinimo. Tokiu atveju svetainėje galėsite atlikti mokėjimus ir deklaruoti elektros rodmenis.

Nepriklausomas elektros energijos tiekimas

Kaip sudaryti nepriklausomo tiekimo sutartį savitarnoje?

Sudarykite sutartį per 5 minutes čia.
Sudarant sutartį Jums gali padėti instrukcija.

Jei turite paskyrą savitarnoje e.ignitis.lt
Instrukcija, kaip sudaryti sutartį čia.

Jei neturite paskyros savitarnoje e.ignitis.lt
Instrukcija, kaip sudaryti sutartį čia.

Kaip sudaryti nepriklausomo tiekimo sutartį su įgaliojimu?

Savitarnoje e.ignitis.lt galite sudaryti nepriklausomo elektros energijos tiekimo sutartį už kitą asmenį su rašytiniu įgaliojimu, kuris nėra patvirtintas notaro. Galite įkelti jau turimą pasirašytą įgaliojimą arba sistemoje suformuoti naują įgaliojimą. 

Kaip sudaryti sutartį su įgaliojimu: 

  • pagrindiniame e.ignitis.lt lange spauskite Sudaryti sutartį → Elektros tiekimo, įvedimo sutartis → Sudaryti sutartį su įgaliojimu (arba prisijungę spauskite čia); 
  • pasirinkite Formuoti įgaliojimą, įveskite atstovaujamo asmens vardą, pavardę, asmens kodą bei kontaktinius duomenis ir atsisiųskite sugeneruotą įgaliojimą;
  • paprašykite jūsų atstovaujamo asmens pasirašyti įgaliojimą ir įkelkite skenuotą dokumento kopiją. Tai galite padaryti prisijungę prie savitarnos;
  • per dvi darbo dienas mes patikrinsime jūsų įkeltą įgaliojimą ir jį patvirtinsime. Apie patvirtintą ar atmestą įgaliojimą informuosime el. paštu;
  • gavę įgaliojimo patvirtinimą, toliau savitarnoje galėsite sudaryti nepriklausomo tiekimo sutartį kito asmens vardu.

Svarbu: nepriklausomo tiekimo sutartį savitarnoje galima sudaryti tik turintiems savo paskyrą (kaip susikurti paskyrą savitarnoje skaitykite čia) ir patvirtinusiems tapatybę (kaip tai padaryti, skaitykite čia).

Kaip rasti ir prisidėti nepriklausomo tiekimo sutartį?

Sudarius nepriklausomo elektros energijos tiekimo sutartį, ji savitarnoje pridedama automatiškai. Jei dėl techninių kliūčių sutartis nebuvo pridėta – jos nematote savo paskyroje, sutartį lengvai galite įsitraukti patys: 

  • pagrindiniame savitarnos lange spauskite nuorodą „Pridėti paslaugos teikėjo sutartį“;
  • atsidariusiame lange įveskite tiekėją UAB Ignitis, paspauskite „Rasti man priklausančias Ignitis sutartis“, arba įveskite naująjį Kliento kodą ir sutarties savininko vardą.

Esamoje sutartyje Kliento kodo pakeisti negalėsite, todėl turite matyti ar pridėti naują sutartį.

duk_1

Kur rasti nepriklausomo elektros tiekimo planą ir tarifą?

Jums galiojantį nepriklausomo elektros energijos tiekimo planą ir tarifą savo paskyroje rasite:

nt planas tarifas

Kaip pasikeisti „Ignitis“ nepriklausomo tiekimo planą?

Žiūrėkite video instrukciją.

Arba skaitykite instrukciją žemiau. 

1 žingsnis

Norėdami pasikeisti „Ignitis“ planą pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange prie nepriklausomo elektros tiekimo sutarties plano spauskite mygtuką „Keisti“.

savitarna

2 žingsnis

Norėdami tęsti, patvirtinkite sutikimą tikrinti duomenis.

savitarna

3 žingsnis

Atsidariusiame plano pasirinkimo lange skaičiuoklės pagalba išsirinkite Jums tinkamiausią planą.

  1. Jums rodomas turimas laiko zonų skaičius, jo keisti negalėsite.
  2. Šiame laukelyje nurodykite suvartojamos elektros kiekį. Jei turite dvi laiko zonas, nurodykite proporcijas, kiek apytikriai elektros suvartojate dieną ir kiek naktį.
  3. Pasiūlymą galite gauti ir suvedę per mėnesį ar metus elektrai išleidžiamą sumą.
  4. Toliau spauskite mygtuką „Skaičiuoti kainą“.

gatve

4 žingsnis

Pasirinkite sutarties sąlygas

  1. Pasirinkite plano įsigaliojimo datą.
  2. Pasirinkite tiekimo kainos fiksavimo terminą, jeigu norite turėti stabilią kainą. Jeigu nenorite įsipareigoti, rinkitės planą „Išmanus – Mėnesinis“ arba „Išmanus – Valandinis“ (jei turite įrengtą išmanųjį skaitiklį). 
  3. Pasirinkę fiksuotą planą, nepraleiskite progos pasinaudoti nuolaida ir ją pažymėkite. 
  4. Pažymėjus visus pasirinkimus, spauskite mygtuką „Sudaryti sutartį“.

Nuolaidų grąžinti nereikės, jeigu planą keisite nuo 2023 m. sausio 31 d. iki 2023 m. birželio 29 d. ir po plano keitimo liksite „Ignitis“ nepriklausomo tiekimo klientas ne trumpiau kaip 6 mėnesius.

Klientams, keitusiems planus nuo sausio 31 d. iki vasario 14 d. ir jau grąžinusiems anksčiau gautas nuolaidas, sumokėta suma bus perskaičiuota su sąskaita už vasario mėnesį.

Apsisprendus nutraukti sutartį anksčiau nei po 6 mėnesių, gautas nuolaidas reikės grąžinti.

salygos
 

5 žingsnis

Atsidariusiame lange matysite objektui taikomo „Ignitis“ plano informaciją.
Norėdami tęsti plano keitimą, spauskite mygtuką „Sutinku, keičiu planą“.

jusu dab planas

6 žingsnis

Atsidariusiame lange patikrinkite, ar teisingai nurodyti jūsų kontaktiniai duomenys bei dar kartą peržiūrėkite pasirinkto plano informaciją. Spauskite mygtuką „Užsakyti“. Jūsų „Ignitis“ planas sėkmingai pakeistas!

kontakt

 

sveikiname

Pasikeičiau turimą „Ignitis“ planą, bet noriu atsisakyti šio pokyčio. Ką daryti?

Pasirinkto plano atsisakyti galite tik tuo atveju, jei jis dar neįsigaliojo.  Atsisakyti plano keitimo galite pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange prie nepriklausomo elektros tiekimo sutarties plano spausdami mygtuką „Trinti“.

savitarna

Turėsite patvirtinti pasirinkimą naujai atsidariusiame lange.

savitarna

Kur rasti ateities kainodaros priedą savitarnoje?

Savitarnoje pasikeitę nepriklausomo elektros tiekimo planą, galite atsisiųsti naujai suformuotą ateities kainodaros priedą. Tai galite padaryti prie elektros sutarties paspaudę „Pakeitimai ir užsakymai“ → Atsisiųsti kainodaros priedą“.

kainodaros priedas

Kaip naudotis savitarna esant „Ignitis“ nepriklausomo tiekimo klientu?

Savitarnos e.ignitis.lt deklaravimo puslapyje prie visų įprastai valdomų sutarčių matysite ir savo nepriklausomo tiekimo sutartį. Joje rasite naująjį Kliento kodą (jis prasideda skaičiumi 8), galėsite deklaruoti rodmenis ir gavę sąskaitą atsiskaityti už paslaugas.
Pirmąjį nepriklausomo tiekimo mėnesį Jums reikia tik deklaruoti rodmenis – už paslaugas atsiskaitysite, kai parengsime sąskaitą. Sąskaitą gausite iki kito mėnesio 10 dienos, o apmokėti ją galėsite iki to paties mėnesio pabaigos. 
Jei rodmenų nedeklaruosite, sąskaitą parengsime įvertinę jūsų vidutinį mėnesio suvartojimą.
Mokėtiną sumą matysite mokėjimo langelyje, o visą sąskaitą galėsite peržiūrėti paspaudę ant sąskaitų nuorodos. 

mok suma

Papildomas paslaugas (atsisiųsti sutartį, jos priedus, kainodarą, peržiūrėti mokėjimų istoriją ar keisti kontaktus) rasite paspaudę Pakeitimai ir užsakymai.

pakeitimai uzsakymai

Kodėl savitarnoje matomi du Kliento kodai? Kaip atsiskaityti už bendrąsias namo reikmes?

Jei atsiskaitote ne tik už būsto, bet ir už bendroms reikmėms suvartojamą elektros energiją (laiptinės, rūsio, kitų bendrų patalpų apšvietimą ir kita), greta nepriklausomo tiekimo sutarties su naujuoju Kliento kodu paskyroje matysite ir savo senąją visuomeninio tiekimo sutartį su senuoju Kliento kodu. Tai reiškia, kad atsiskaitant už bendrosioms reikmėms suvartotą elektrą jums lieka galioti senoji visuomeninio tiekimo sutartis. Savitarnoje matysite jums priskaičiuotą bendrųjų reikmių mokėtiną sumą ir atsiskaitysite už šias paslaugas kaip įprastai.

bendros reikmes

Jūsų patogumui:
jei nemokate už bendrųjų reikmių elektrą (pavyzdžiui, gyvenate name, ne bute), įsigaliojus nepriklausomo tiekimo sutarčiai ir pilnai atsiskaičius už visuomeninio tiekimo paslaugas ištrinkite senąją visuomeninio tiekimo sutartį – ji jums nebeaktuali. Sutartį galite ištrinti paspaudę Pakeitimai ir užsakymai → Ištrinti sutartį iš paskyros.

Kaip deklaruoti ir atsiskaityti už nepriklausomo tiekimo elektrą?

Pirmąjį nepriklausomo tiekimo mėnesį tik deklaruokite skaitiklio rodmenis (tai galėsite atlikti pirmą tiekimo mėnesį iki paskutinės pirmo mėnesio dienos) ir palaukite, kol jums bus parengta sąskaita. Sąskaitą atsiųsime iki kito mėnesio 10 d.

Jei skaitiklio rodmenų nedeklaruosite, sąskaitą Jums išrašysime pagal suvartojimo vidurkį ar skaitiklio patikrinimo metu užfiksuotus rodmenis.

SVARBU! Jei pas jus įrengtas išmanusis skaitiklis – rodmenų deklaruoti nereikia. Jie bus nuskaitomi automatiškai.

Atmintinės, kaip deklaruoti rodmenis ir atsiskaityti, jei elektros tiekimas prasideda: artimiausiu metu, nuo 2023-01-01.

pranesimas savitarnoje

Kaip deklaruoti?

Rodmenis deklaruokite pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange, nepriklausomo elektros tiekimo sutarties skiltyje „Rodmenys (nuo – iki)“. Paspauskite ant „Iki“ langelio ir įveskite skaičius, kuriuos rodo jūsų skaitiklis.
Jei atsiskaityti norite vėliau, rodmenis deklaruokite paspaudę nuorodą „Deklaruoti Ignitis rodmenis“.
Pagal deklaruotus rodmenis iki kito mėnesio 10 d. išrašysime sąskaitą, kurią galėsite apmokėti iki to paties mėnesio pabaigos.

pranesimas savitarnoje 2

Kaip atsiskaityti?

Jei norite deklaruoti ir apmokėti sąskaitą – įrašę elektros skaitiklio rodmenis spauskite nuorodą „Deklaruoti ir mokėti“.

pranesimas savitarnoje 3

Pateksite į „Mokėjimo krepšelio“ skiltį – čia pasirinkite jums patogiausią atsiskaitymo būdą paspausdami ant norimos piktogramos. Atsidariusiame lange pagal instrukcijas pateikite mokėjimo duomenis ir atlikite mokėjimą.

nauji mok budai

Kaip nutraukti nepriklausomo tiekimo sutartį?

Prisijunkite prie savo paskyros e.ignitis.lt ir pagrindiniame deklaravimo lange prie elektros sutarties spauskite: „Pakeitimai ir užsakymai“ → „Nutraukti sutartį“. 
Jums reikės užpildyti sutarties nutraukimo formą ir spausti „Siųsti užklausą“. Sutartis nutrūks per 14 kalendorinių dienų.

Kodėl galėjo pasikeisti nepriklausomo elektros tiekimo „Mokėtina suma“?

Mokėtina suma galėjo pasikeisti, jei:

  • laiku nedeklaravote rodmenų ir sąskaita buvo suformuota pagal suvartojimo vidurkį; 
  • buvo nurašyti jūsų skaitiklio rodmenys ir pagal tai perskaičiavome „Mokėtina sumą“;
  • įvertinome ir įtraukėme jūsų turimą skolą ar permoką;
  • suvartojote daugiau elektros nei įprastai.
Kaip teisingai atsiskaityti su senuoju elektros tiekėju?

Sudarius nepriklausomo tiekimo sutartį su „Ignitis“, visuomeninio, garantinio ar kito nepriklausomo tiekėjo teikiamas elektros energijos paslaugas jūsų būste pakeis „Ignitis“ nepriklausomas tiekimas. Iki nepriklausomo tiekimo pradžios labai svarbu tinkamai atsiskaityti už „senąją“ sutartį, pvz., „Ignitis“ visuomeninio tiekimo sutartį:

  • iki paskutinės mėnesio dienos būtinai deklaruokite tikslius elektros skaitiklio rodmenis (jei esate „Ignitis“ klientas – tai atlikti galite su sutartyje esančiu senuoju Kliento kodu); 
  • už paslaugas atsiskaitykite kaip įprastai.

Paslaugų valdymas

Kaip deklaruoti visuomeninio elektros tiekimo, dujų ar kitų paslaugų rodmenis?

Elektros ir dujų skaitiklių rodmenis deklaruokite pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange – pasirinktos sutarties skiltyje „Rodmenys“ (nuo – iki) spauskite ant „Iki“ langelio ir įveskite skaičius, kuriuos matote savo skaitiklyje. Jei nematote reikalingos sutarties, instrukcijas, kaip ją prisidėti, rasite čia.

1LZ deklaruoti ir moketi

Jei norite deklaruoti rodmenis ir iš karto atlikti mokėjimą, puslapio apačioje paspauskite ant nuorodos „Deklaruoti ir mokėti“. Susiformuos mokėjimo krepšelis, kurį galėsite apmokėti pasirinkę jums tinkantį mokėjimo būdą.

nauji mok budai

Jei norite tik deklaruoti skaitiklių rodmenis ir palaukti, kol bus suformuota sąskaita, ekrano apačioje spauskite ant nuorodos „Deklaruoti Ignitis rodmenis“. Sąskaitą suformuosime iki mėnesio 10 dienos.

Norėdami deklaruoti kitų paslaugų rodmenis pagrindiniame lange susiraskite norimą sutartį ir užpildykite skaitiklio informaciją analogiškai kaip aprašyta aukščiau. Jei nematote reikalingos sutarties, instrukcijas, kaip ją prisidėti, rasite čia.
Norėdami stebėti elektros rodmenis esant išmaniajai apskaitai, viršutiniame meniu pasirinkite „Istorija“, tuomet „Automatizuota apskaita“.

mokejimu istorija

Kaip deklaruoti elektros ir dujų rodmenis už artimąjį savitarnoje?

Pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange spauskite „Pridėti paslaugos teikėjo sutartį“.

prideti_sutarti

Atsiradusiame lange pasirinkite paslaugos teikėją „Ignitis“ (elektra arba dujos). Įrašykite artimojo kliento kodą ir vardą, spauskite „Pridėti“.

prideti_teikeja

Viskas, artimojo sutartis įtraukta į jūsų paskyrą. Nuo šiol galite deklaruoti rodmenis ir apmokti sąskaitas už savo artimąjį savitarnoje e.ignitis.lt.

Kaip pridėti naują paslaugos teikėjo sutartį?

Jeigu norite pridėti „Ignitis“ sutartį

Pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange spauskite nuorodą „Pridėti paslaugos teikėjo sutartį“.

savitarna naujas tiekejas

Atsidariusiame lange išskleiskite teikėjų sąrašą ir pasirinkite „Ignitis“.

prideti teikeja

Tuomet paspauskite „Rasti man priklausančias Ignitis sutartis“ ( 1), arba įveskite naująjį Kliento kodą (2)-jį rasite Elektros energijos pirkimo-pardavimo ir paslaugų teikimo sutartyje, sutarties savininko vardą (3)( įrašykite tik vardą ir naudokite lietuviškus rašmenis) ir paspauskite mygtuką „Pridėti“ (4)

Tokiu pačiu principu galite pridėti ir Gamtinių dujų pirkimo–pardavimo ir paslaugų teikimo sutartį.

Ignitis

Jei norite pridėti kito teikėjo sutartį

Jei norite pridėti, pavyzdžiui, namų administratoriaus sutartį, atsidariusiame lange iš sąrašo pasirinkite paslaugos teikėją, tuomet įveskite Kliento (mokėtojo) kodą (1), kurį rasite su paslaugos teikėju sudarytoje sutartyje, suteikite sutarčiai pavadinimą (2) ir spauskite mygtuką „Pridėti“ (3).

savitarna naujas tiekejas

Kaip parsisiųsti, pasirašyti sutartį ir atlikti kitus veiksmus?

Pagrindiniame savitarnos lange, norimos sutarties skiltyje pasirinkite Pakeitimai ir užsakymai → Atsisiųsti sutartį. 

atsisiusti sutarti

Norėdami pasirašyti sutartį elektroniniu būdu, elektros sutarties atveju spauskite mygtuką Pasirašyti dokumentus, dujų – Pasirašyti.

parsisiusti sutarti
 

Kaip atsiskaityti už namų paslaugas: elektrą, dujas, vandenį, šildymą ir kita?

Pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange prie kiekvienos pridėtos sutarties matysite mokėtinas sumas už suvartotą elektrą, dujas ar kitas paslaugas (jei paslaugų teikėjai mums pateikia jūsų duomenis). Jei nematote reikalingos sutarties, instrukcijas, kaip ją prisidėti, rasite čia.

Už kokias paslaugas galite atsiskaityti ir kiek kainuoja mokėjimo paslauga?

Savo paskyroje galite atsiskaityti už elektrą, dujas, šildymą, vandenį, telekomunikacijų, draudimo, namų administravimo ir kitų (daugiau nei 250) tiekėjų paslaugas. Kilus klausimų dėl jums suteikto mokėtojo (Kliento) kodo, rodmenų deklaravimo ar mokėjimų, pirmiausia susisiekite su paslaugos teikėju.

Už elektrą ir dujas įmokos priimamos nemokamai. Atsiskaitant už kitas namų paslaugas, paslaugai taikomas 0,15 Eur mokestis, tačiau maksimalus mokestis už vieną mokėjimo krepšelį yra 0,9 Eur. Kad ir kiek paslaugų apmokėtumėte vienu mokėjimu, tai jums nekainuos daugiau nei 0,9 Eur. 

Kaip savitarnoje atsiskaityti už namų paslaugas?

Pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange prie kiekvienos pridėtos sutarties matysite jums paskaičiuotas sumas už suteiktas paslaugas. Sumas galite koreguoti, o jei jų nėra (ne visų paslaugų teikėjų sumos nurodomos automatiškai) – įrašykite patys. Norėdami sumokėti, įrašykite skaitiklių rodmenis (jei reikia), pateikite / pakoreguokite sumas ir savitarnos lango apačioje spauskite mygtuką „Deklaruoti ir mokėti“. Būsite nukreipti į mokėjimo krepšelį.

deklaruoti ir moketi

Svarbu:

  • savitarnoje suma už bendrosioms namo reikmėms suvartotą elektrą jau bus įtraukta į bendrą mokėtiną sumą už elektrą. Jei norite pridėti praeitų laikotarpių neapmokėtą bendrųjų reikmių sumą, tiesiog pakoreguokite skaičių lange „Mokėtina suma“;
  • galite koreguoti laukelį „Mokėtina suma“, jei norite apmokėti mažesnę ar didesnę sumą. Jei jūsų suma viršija 1000 eurų, mokėjimą atlikite per kelis kartus;
  • jei norite apmokėti kitų asmenų sąskaitas (šeimos narių, giminaičių ir kita), jums reikia į savo paskyrą įtraukti jų sutartis. Kaip tai padaryti, rasite čia;
  • mokėjimų per savitarną istoriją rasite šioje nuorodoje.
Kaip peržiūrėti elektros ir dujų sąskaitas?

Jei norite peržiūrėti elektros ir dujų sąskaitas, spauskite ant pasirinktos nuorodos ir iš karto pateksite į reikiamą skiltį savitarnoje:

Taip pat sąskaitas rasite pagrindiniame lange prie elektros ar dujų sutarties paspaudę nuorodą „Sąskaita už elektros energiją“. Atsidariusiame lange matysite savo mokėjimų istoriją ir galėsite parsisiųsti aktualaus laikotarpio sąskaitas.

sask uz elektra

Kaip peržiūrėti elektros ir dujų suvartojimo istoriją?

Pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange meniu juostoje pasirinkite skiltį „Istorija“ ir spauskite nuorodą „Suvartojimo istorija“. Atsidariusiame lange matysite paskutinių 12 mėnesių elektros ir / ar dujų suvartojimo istoriją, kurią galėsite palyginti su praėjusiu 12 mėnesių laikotarpiu.

metinis palyginimas

Kaip užsisakyti elektros ir dujų atsiskaitymo pažymas?

Elektros ar dujų atsiskaitymo pažymą galite lengvai ir greitai užsisakyti vienu iš šių būdų:

  • paspauskite ant nuorodos ir iš karto pateksite į reikiamą skiltį: elektros pažyma / dujų pažyma;
  • pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange prie norimos sutarties paspauskite „Pakeitimai ir užsakymai“ ir pasirinkite nuorodą „Užsisakyti pažymą apie atsiskaitymą“.

uzsakyti pazyma

Visuomeninio elektros energijos tiekimo sutarties atveju atsidariusiame lange matysite anksčiau užsakytas pažymas. Norėdami užsakyti naują pažymą, spauskite mygtuką „Nauja pažyma“.

uzsakyti pazyma

Formoje pažymėkite objektą, kuriam norite užsakyti pažymą, pasirinkite laikotarpį (didžiausias galimas laikotarpis – 12 mėnesių, ilgesniam laikotarpiui formuokite atskiras pažymas) ir spauskite mygtuką „Užsakyti“. Sėkmingai užsakę pažymą, matysite pranešimą, jog užsakymas priimtas.

uzsakyti pazyma

Dujų sutarties atveju atsidariusiame lange pasirinkite laikotarpį, jei aktualu – galite pažymėti, kad tokia pažyma kiekvienais metais jums būtų formuojama automatiškai, ir spauskite mygtuką „Užsakyti“.

uzsakyti pazyma

Pažymos reikalingos:

  • parduodant nekilnojamąjį turtą ir norint patvirtinti, kad neturite įsiskolinimų už elektrą ar dujas objekte, ir kuriose matytųsi paskutinio mėnesio balansas;
  • siekiant patvirtinti, kad objektas yra negyvenamas ir jame nėra vartojama elektra ar dujos (paprastai teikiama atliekų tvarkymo ar kitų komunalinių paslaugų teikėjams).
     
Kaip užsisakyti elektros ir dujų laikiną nevartojimą?

Laikino nevartojimo formą savitarnoje galite rasti keliais būdais:

  • paspaudę šią nuorodą iš karto pateksite į reikiamą skiltį;
  • pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange prie norimos sutarties spauskite „Pakeitimai ir užsakymai“ ir pasirinkite nuorodą „Užsakyti laikiną nevartojimą“.


uzsisakyti nevartojima

Visuomeninio elektros energijos tiekimo sutarties atveju atsidariusiame lange prie norimo objekto spauskite mygtuką „Užsakyti“.

uzsisakyti nevartojima

Užsakymo formoje nurodykite laikotarpį, nuo kada iki kada nevartosite elektros objekte, pasirinkite, kokiu būdu norite gauti pranešimą apie paslaugos termino pabaigą, ir spauskite mygtuką „Pateikti“.

uzsisakyti nevartojima
 

Dujų sutarties atveju atsidariusiame lange pasirinkite laikotarpį, nuo kada iki kada nevartosite dujų objekte, pasirinkite, kokiu būdu norite gauti pranešimą apie paslaugos termino pabaigą, ir spauskite mygtuką „Pateikti“.

uzsisakyti nevartojima
 

Svarbu: jei jau turite užsakytą laikino nevartojimo paslaugą, ją pratęsti galėsite tik pasibaigus prieš tai užsakytos paslaugos terminui.
 

Kaip atnaujinti sutarties kontaktinius duomenis savitarnoje?

Pagrindiniame savitarnos lange prie norimos sutarties spauskite Pakeitimai ir užsakymai → Keisti kontaktus. Atsidariusioje formoje atnaujinkite savo telefono numerį, el. pašto adresą ir spauskite mygtuką „Išsaugoti“.

atnaujinti kontaktus

issaugoti

Jeigu norite pakeisti sąskaitos už elektros energiją gavimo būdą bei adresą, prie norimos sutarties paspauskite Pakeitimai ir užsakymai → Valdyti sąskaitas. Atsidariusioje formoje pasirinkite sąskaitos gavimo būdą, nurodykite adresą (el. pašto adresą, jei sąskaitą pageidaujate gauti el. paštu, arba popierinės sąskaitos pristatymo adresą, jei sąskaitą pageidaujate gauti paprastu paštu) ir spauskite „Išsaugoti“.

Kaip rasti ir prisidėti visuomeninio tiekimo sutartį?

Sudarius visuomeninio elektros energijos tiekimo sutartį, ji savitarnoje pridedama automatiškai. Jei dėl techninių kliūčių sutartis nebuvo pridėta – jos nematote savo paskyroje, sutartį lengvai galite įsitraukti patys: 

  • pagrindiniame savitarnos lange spauskite nuorodą „Pridėti paslaugos teikėjo sutartį“;
  • atsidariusiame lange įveskite tiekėją UAB Ignitis, paspauskite „Rasti man priklausančias Ignitis sutartis“, arba įveskite naująjį Kliento kodą ir sutarties savininko vardą.

Esamoje sutartyje Kliento kodo pakeisti negalėsite, todėl turite matyti ar pridėti naują sutartį.

duk_1

Kiti klausimai

Kur galima rasti Kliento kodą ir objekto numerį?

Šią informaciją galite pasitikrinti net keliais būdais:

  • pagrindiniame savitarnos deklaravimo ir mokėjimo lange prie norimos sutarties (jei esate gaminantis vartotojas, reikiamą informaciją rasite kituose žemiau pateikiamuose šaltiniuose):

saltiniai

  • gaunamose sąskaitose:

gaunama saskaita

  • Elektros energijos pirkimo–pardavimo ir paslaugų teikimo sutartyje ir Objektų sąrašo sutarties priede:

sutarties priedas

objekto nr

Kaip matyti savitarnoje, ar mokėjimas gautas?

Atliktų mokėjimų istoriją galite pasitikrinti pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange, meniu juostoje pasirinkę skiltį Istorija → Mokėjimų istorija → Savitarnos mokėjimų istorija. Jei krepšelis apmokėtas, matysite žymą „Apmokėta“.

savitarnos mokejimo istorija

Ką daryti, jei tas pats mokėjimas per klaidą buvo atliktas kelis kartus?

Sistemoje matysime, kad įmoka už tą patį mokėjimo krepšelį buvo atlikta kelis kartus, ir antrą kartą atlikta įmoka jums bus grąžinta. Mokėjimas grąžinamas automatiškai per 2 darbo dienas. Apie grąžinimą jus informuosime jūsų paskyroje nurodytu el. paštu.

Kodėl iš banko sąskaitos lėšos nuskaitytos, bet savitarnoje vis dar matoma „Mokėtina suma“?

Kai įmoka yra perduodama paslaugų teikėjams ir užskaitoma, informacija savitarnoje paprastai atsinaujina per kelias darbo dienas.

El. paštu, kurį esate nurodę savo paskyroje, gausite mokėjimą patvirtinantį pranešimą su mokėjimo išklotine. Visų atliktų mokėjimų istoriją galite pasitikslinti pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange, meniu juostoje pasirinkę skiltį Istorija → Mokėjimų istorija → Savitarnos mokėjimų istorija.

mokejimu istorija

Kaip sužinoti, už ką yra nurodoma elektros ir dujų „Mokėtina suma“?

Pagrindiniame savitarnos e.ignitis.lt lange prie elektros ar dujų sutarties spauskite „Sąskaitų ir mokėjimų istorija“. 
Į reikiamą skiltį savitarnoje pateksite ir paspaudę žemiau esančias nuorodas:

Čia matysite paskutinę suformuotą sąskaitą ir jos detalizaciją. 

sask ir mok istorija

Kodėl galėjo pasikeisti visuomeninio tiekimo elektros ar dujų „Mokėtina suma“?

Paprastai mokėtina suma pasikeičia, jei:

  • atsiskaitote pagal suvartojimo vidurkį (visuomeniniame tiekime jis įjungiamas atskirai užsisakius) ir deklaruojate didesnį ar mažesnį skaitiklio rodmenį. Tokiu atveju jums naujai perskaičiuojamas suvartojimas ir „Mokėtina suma“ per mėnesį;
  • buvo nurašyti jūsų skaitiklio rodmenys ir pagal tai perskaičiavome „Mokėtiną sumą“;
  • įvertinome ir įtraukėme jūsų turimą skolą ar permoką;
  • suvartojote daugiau elektros ar dujų nei įprastai.
Kodėl kito paslaugos teikėjo sąskaita pateikta su skola, nors buvo atliktas mokėjimas?

Paprastai taip nutinka, kai mokėjimas atliekamas ne pagal savitarnos e.ignitis.lt suformuotą paslaugų krepšelį, o per bankines įmokų surinkimo formas ar kitose įmokų surinkimo vietose. Duomenys atsinaujina kito mėnesio pradžioje, kai yra pateikiami kitų paslaugų teikėjų duomenys.

Kodėl savitarnoje neatsinaujino rodmenys po skaitiklio keitimo?

Savitarnoje atsinaujinusius rodmenis matysite, kai jums suformuosime sąskaitą už suteiktas paslaugas. Paprastai duomenys atsinaujina per 2 darbo dienas po sąskaitos pateikimo.

Kur rasti daugiau informacijos apie kitų paslaugos teikėjų pateikiamus duomenis?

Išsamią informaciją, kaip atsiskaityti už konkretaus teikėjo paslaugas, rasite paspaudę prie konkretaus teikėjo esančią nuorodą „Daugiau informacijos“.
Dalis savitarnoje esančių paslaugų teikėjų pateikia mums jūsų mokėjimo informaciją, kurią gavę, nedelsdami įkeliame į paskyrą. Informaciją, kada duomenys atnaujinti, matysite sutartyje, kairėje pusėje.


daugiau info

Jei teikėjo sutartyje matote žymą „Įveskite duomenis patys“, vadinasi, teikėjas duomenų mums nepateikia ir mokėtiną sumą reikia įvesti patiems.

iveskite duomenis patys

DUK Temos

Ar žinojote, kad IGNITIS Savitarnoje galite:

  • Atsiskaityti už elektrą, dujas, šildymą, vandenį, telekomunikacijos ir kitas namų paslaugas
  • Pasirašyti sutartis
  • Sužinoti savo planą, tarifą, suvartojimo statistiką
  • Peržiūrėti mokėjimų istoriją
  • Deklaruoti skaitiklio rodmenis
  • Pasikeisti turimą elektros planą
  • Ir daug daugiau
Prisijungti
Ignitis savitarna